Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 544 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Ik kijk ook, en kom ook met jullie meeschrijven.

Bij RTL Boulevard was Suus, van Bram toen. Viel me opeens op dat zij lijkt op Frank Evenblij :)
Ik heb net teruggekeken. Morgen weer live erbij.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Snaky schreef:
14-07-2025 23:04
Ilja lijkt me een aardige vent.
Ik weet het niet hoor....als jij in je eentje zo n heel kasteel met tuin runt en bijhoudt dan moet je over enorm veel energie beschikken en zeer gedisciplineerd zijn. Ben erg benieuwd of de dames dat kunnen bijbenen. Ik vermoed dat hij er strakke schema's op na houdt en er eigenlijk geen tijd is voor een vrouw. Puur mijn gevoel hoor....
De enige leuke man tot nu toe vind ik de zoon van Magda. Zou hij vrijgezel zijn, ik vraag dit voor een vriendin ;-)
Brooklyn28 schreef:
15-07-2025 14:53
De enige leuke man tot nu toe vind ik de zoon van Magda. Zou hij vrijgezel zijn, ik vraag dit voor een vriendin ;-)
:proud:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
kataravrouw schreef:
15-07-2025 09:32
Ik vermoed dat hij er strakke schema's op na houdt en er eigenlijk geen tijd is voor een vrouw. Puur mijn gevoel hoor....
Dit dachten wij ook.
Ik kreeg het gister niet voor elkaar om op te letten tijden het kijken, ik ga weer een poging wagen en vanavond weer!
Geweldig die muziek bij Renate! Ze heeft net zo'n T als Corrie Konings. :-D
En dezelfde logopedist als Femke Halsema.
Ilja wilde geen Franse vrouw want hij wil op diep niveau kunnen communiceren. Er waren een paar vrouwen die hij uitnodigde die ik niet kon verstaan, eentje sprak echt gebrekkig Nederlands. Tja, schiet mij maar lek.
coravanmora schreef:
15-07-2025 16:43
Ilja wilde geen Franse vrouw want hij wil op diep niveau kunnen communiceren. Er waren een paar vrouwen die hij uitnodigde die ik niet kon verstaan, eentje sprak echt gebrekkig Nederlands. Tja, schiet mij maar lek.
Snapte ik ook niet echt maar ja als dat is wat de productie uitzoekt en hem laat zien...
Jetje_78 schreef:
14-07-2025 23:19
Ik kijk ook, en kom ook met jullie meeschrijven.

Bij RTL Boulevard was Suus, van Bram toen. Viel me opeens op dat zij lijkt op Frank Evenblij :)
Ik vind het een leuke meid. Volgens mij zit ze deze week elke avond bij Boulevard, samen met Debbie.
dolfje schreef:
15-07-2025 17:02
Snapte ik ook niet echt maar ja als dat is wat de productie uitzoekt en hem laat zien...
Dat is natuurlijk waar. Lijkt wel of ze het expres doen. Want ik kan me niet voorstellen dat alleen dat type vrouw op hem valt.
dolfje schreef:
15-07-2025 17:02
Dat is natuurlijk waar. Lijkt wel of ze het expres doen. Want ik kan me niet voorstellen dat alleen dat type vrouw op hem valt.
Nikki_Nuts schreef:
15-07-2025 16:34
Geweldig die muziek bij Renate! Ze heeft net zo'n T als Corrie Konings. :-D
En dezelfde logopedist als Femke Halsema.
:rofl:
coravanmora schreef:
15-07-2025 17:20
Tuurlijk doen ze dat expres, net als de volgorde dat mensen op bezoek komen. Daar zit vast ook een bepaald plan achter.
ja
kataravrouw schreef:
15-07-2025 09:32
Ik weet het niet hoor....als jij in je eentje zo n heel kasteel met tuin runt en bijhoudt dan moet je over enorm veel energie beschikken en zeer gedisciplineerd zijn. Ben erg benieuwd of de dames dat kunnen bijbenen. Ik vermoed dat hij er strakke schema's op na houdt en er eigenlijk geen tijd is voor een vrouw. Puur mijn gevoel hoor....
Inderdaad. Of hij heeft veel personeel.
Er was trouwens een ex van die Kim die al reageerde dat ze wel degelijk onlangs nog een relatie had.

Mijn aandacht wordt enorm naar haar wangetjes getrokken trouwens.
Wat ik zo jammer vind is dat dit programma na zoveel succesvolle seizoenen nu echt wel kapot wordt geanalyseerd/gehypet door de media. Het gaat er werkelijk óveral en iedere dag over; in Shownieuws, in talkshows, in Summernight, in Boulevard etc. Echt teveel van het goede m.i.
Calamitycat schreef:
15-07-2025 20:35
Wat ik zo jammer vind is dat dit programma na zoveel succesvolle seizoenen nu echt wel kapot wordt geanalyseerd/gehypet door de media. Het gaat er werkelijk óveral en iedere dag over; in Shownieuws, in talkshows, in Summernight, in Boulevard etc. Echt teveel van het goede m.i.
En dan hier ook nog! 🤣
Everything you see I owe to spaghetti!
Calamitycat schreef:
15-07-2025 20:35
En dan hier ook nog! 🤣
Everything you see I owe to spaghetti!
Nou hè, is wel heel veel allemaal.

Ik heb Rivella ook gezien, die Els boert goed denk.
Alleen al van die troep!
De croissants 😆
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Annapicobella schreef:
15-07-2025 20:40
En dan hier ook nog! 🤣
:rofl:
Hier vind ik het dus wel heel leuk om te praten en lachen over de afleveringen samen maar daarnaast ook nog overal op tv trek ik niet zo goed :$
Nikki_Nuts schreef:
15-07-2025 20:40
Nou hè, is wel heel veel allemaal.

Ik heb Rivella ook gezien, die Els boert goed denk.
Alleen al van die troep!
Boert, Rivella. Briljant :rofl: :rofl:
Iedereen de zwart geblakerde broodjes nog aan het verwerken?
Els krijgt een eigen programma bij RTL4 vertelde ze laatst bij Shownieuws. :sarcastic:
Ga ik over nadenken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven