B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
dinsdag 15 juli 2025 om 22:27
Nee joh, kan makkelijk.
Ik heb echt moeite met dat overmatige drinken op tv voor de gezelligheid maar goed, mijn ex was een alcoholist dus dat triggert.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
dinsdag 15 juli 2025 om 22:41
Op dat gebied geen nare ervaringen, het wordt in ieder geval veel in beeld gebracht vind ik. Nu drink ik zelf ook weinig, misschien dat het mij daarom opvalt.Calamitycat schreef: ↑15-07-2025 22:27Nee joh, kan makkelijk.
Ik heb echt moeite met dat overmatige drinken op tv voor de gezelligheid maar goed, mijn ex was een alcoholist dus dat triggert.
Karakter is wat je bent in het donker.
dinsdag 15 juli 2025 om 22:51
dinsdag 15 juli 2025 om 22:59

dinsdag 15 juli 2025 om 23:00
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 16 juli 2025 om 08:02
Geweldig.
Jammer genoeg hebben ze de witte broek na het op de knieën gaan zitten voor zo'n hond niet uitgezonden.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
woensdag 16 juli 2025 om 08:35
Ik vind het ook veel. Het is niet dat het, omdat je in een warm land woont, ineens normaal (of gezond) is om iedere dag alcohol te drinken.
Ik zou het trouwens best ingewikkeld vinden om op Lesbos te wonen/vakantie te vieren. Er zitten daar duizenden vluchtelingen vast en er komen er nog iedere dag bij. Als je vanaf het vliegveld komt, kan het niet anders dan dat je groepen vluchtelingen langs de weg ziet lopen, want dat is daar een dagelijks beeld. Midden op het eiland is een soort reddingsvestenkerkhof, waar een half miljoen vesten ligt van iedereen die daar is aangekomen (of het niet heeft gered). Maar ik denk niet dat we van deze kant van het eiland iets te zien zullen krijgen.
woensdag 16 juli 2025 om 09:57
Nee maar ik denk in zo'n situatie als meedoen met dit programma dus mensen over de vloer hebben dat het dan wel extra is, vakantiegevoel zeg maar. Al verwacht ik bij Jp wel dat het voor hem de normaalste gang van zaken is aan zijn postuur te zien.
woensdag 16 juli 2025 om 09:57
Ik ook niet. En Jp ziet er ook veel ouder uit.
woensdag 16 juli 2025 om 10:07
En bij Iris toen ook toch? Naast dat de cultuur is sommige mediteraanse landen is om vaker te drinken, trekt het denk ik ook mensen aan die dat heel fijn vinden.
Het probleem is alleen dat de meeste mediterraanse mensen aan vaak-een-beetje doen en in Nederland soms-heel-veel normaler is, wat bij Nederlanders in het buitenland vaak leidt tot vaak-heel-veel.
woensdag 16 juli 2025 om 10:28
woensdag 16 juli 2025 om 11:03
Televisiekijkers maakten deze week kennis met B&B vol liefde-deelnemer Illya, die de deuren van zijn Franse kasteel openzwaaide voor potentiële dates. Mocht Cupido raakschieten, dan is de kans groot dat het stel elders een liefdesnestje moet zoeken. Zijn kasteel staat te koop, voor 1.350.000 euro.
Bron: Tubantia.
Krijg de link niet gekopieerd.
woensdag 16 juli 2025 om 11:15
Dat denk ik ook. En niet alleen vanwege zijn postuur, hij ziet er sowieso erg slecht/ongezond uit vind ik.
woensdag 16 juli 2025 om 11:17
Die van JP staat ook al te koop… volgens mij wordt het programma steeds vaker gebruikt om de waarde van het bedrijf op te krikken.yasmijn schreef: ↑16-07-2025 11:03Televisiekijkers maakten deze week kennis met B&B vol liefde-deelnemer Illya, die de deuren van zijn Franse kasteel openzwaaide voor potentiële dates. Mocht Cupido raakschieten, dan is de kans groot dat het stel elders een liefdesnestje moet zoeken. Zijn kasteel staat te koop, voor 1.350.000 euro.
woensdag 16 juli 2025 om 11:20
Ja, inderdaad. En wie het niet te koop heeft staan, doet het natuurlijk ook om klandizie te trekken.AnAppleADay schreef: ↑16-07-2025 11:17Die van JP staat ook al te koop… volgens mij wordt het programma steeds vaker gebruikt om de waarde van het bedrijf op te krikken.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in