Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Ik vond Frank totaal niet leuk maar ik vond die opmerking van Ingrid ''die zei dat hij genoeg reserves heeft en dat klopt ook wel''. Met je zoetje en ''NEE GEEN SUIKER ERIN''. Beetje vals.
Ingrid vind ik weinig leuks aan. Neem lekker een klusjesman. Dat ze Frank wegstuurde snap ik wel, maar weinig leuks aan haarzelf ook.

Dit jaar vind ik het jammer dat er vrij veel ouderen bij zitten. Dit zijn toch wat vaster in hun leven en wensen en ik denk dat een mix het programma wat vlotter had gemaakt. Maar that's me.
Eerste jaar zaten er meer jongeren in naar mijn idee.

Illya vind ik ook weinig leuk tot nu toe. Komt vrij nukkig over tot nu toe, los van Kim.

Dick vind ik erg leuk en ik zou het al leuk vinden te zien wat hij allemaal op een dag doet vanuit zijn werk.

De lesbos op Lesbos vind ik erg leuk tot nu toe.

JP vind ik weinig van tot nu toe, ik let eigenlijk niet op als hij in beeld komt.

Magda is ook een typetje hoor. Ik herken mijzelf er wel in, maar goed, ik ben dan ook mega autistisch maar ik heb er vrede mee dat ik alleen blijf ;)
winkeltiramisu wijzigde dit bericht op 15-07-2025 23:47
Reden: Typo
0.05% gewijzigd
Ahhhh er waren nog meer afleveringen, oke dan!

Hoe zit dat eigenlijk, zijn alle Brabo's en Limbo's op zoek of zo?
We're just two lost souls
Cesarinajoy schreef:
15-07-2025 12:10

Over all: er wordt echt bizar veel gezopen.
Valt mij ook op. Nu leef ik zelf al jaren alcoholvrij. Dus misschien dat het daarom extra opvalt. Ik zou als ik meedeed bij een hoop toch afhaken op dat continu gezuip en hoe een grote rol alcohol speelt
Ik vind het zo gezellige eruitzien bij Petra en Lieske. En echt, wist niet dat je zoveel etenswaren mee kon nemen in een vliegtuig. Die dames hebben het wel echt gezellig volgens mij.
En die Petra gaan we nog veel mee lachen dit seizoen denk ik
Die Perzische kat van Rob… dat arme beest zit onder de klitten, vreselijk zielig!

Ik heb al heel wat Perzische katten gehad dus dat valt mij gelijk op, arm beest.
Tvp
Het is weer hetzelfde verhaal als de voorgaande jaren met de oudere dames en de oudere heren. Hij vraagt weer niks en madame vraagt ook niks. Althans, wat heeft Magda dan nu concreet aan hem gevraagd?
Kim en Ilya passen gewoon niet bij elkaar. Heb liever hem dan haar. Hij is gewoon nuchter. Enige dat Kim dan moet nageven is dat ze iig het gesprek aan gaat en dat gesprek dan ook vrij duidelijk gevoerd wordt door beiden (aflevering 3).
Dick vind ik leuk, maar dat is ook vooral omdat ik een zwak voor Suriname heb en het heerlijk vind om de beelden uit SU te zien. Het moet wel bij je passen. SU is totaal anders dan EU, qua cultuur en klimaat, de voorzieningen.
BeeDifferent schreef:
15-07-2025 14:53
Renate benadrukt nog maar een keer dat ze haar "kleine maat 38" niet naar een "grote maat 44" wil eten.

Vermoeiend.
Ik vind zijn obsessie met eten vermoeiender. Je groeit helemaal dicht met zo'n man.
apppie schreef:
16-07-2025 12:22
Ik vind zijn obsessie met eten vermoeiender. Je groeit helemaal dicht met zo'n man.

Ik vind ze beide vermoeiend.
Maar geneuzel over dichtgroeien...daar is ze zelf bij. Stop met zeuren erover en eet en drink alleen wat je zelf wilt.
Bij Daniel werd een nr ingestart voordat Renske binnenkwam. Begon met slow down, lay down. En nou krijg ik 'm niet uit mijn hoofd want volgens mij is het een bekend nr. Wie helpt me met de titel of artiest?
Noëlle_ismijnnaam schreef:
16-07-2025 12:48
Bij Daniel werd een nr ingestart voordat Renske binnenkwam. Begon met slow down, lay down. En nou krijg ik 'm niet uit mijn hoofd want volgens mij is het een bekend nr. Wie helpt me met de titel of artiest?

Ik kijk nu afl 7. Zal er zo op letten
Het is Paolo Nutini

https://youtu.be/CkA4xcIAvuw?feature=shared
Susanne de derde vrouw bij JP ziet er tenminste uit naar haar leeftijd.
Ze is een jaar ouder dan Renate maar Renate oogt zoveel ouder.
BeeDifferent schreef:
16-07-2025 13:10
Het is Paolo Nutini

https://youtu.be/CkA4xcIAvuw?feature=shared
Top, dank je wel!
Vivamensje schreef:
15-07-2025 14:31
Ja bv de Pink Panther, bij het tshirt wat iemand droeg.
En het muziekje van tussen kunst en kitsch bij de oldtimer en kunst van Illya. Ook erg leuk :)
Hoewel ik Frank een sukkeltje vond, vind ik het zielig hoe hij is toegesproken en weggestuurd. Die man komt voor de liefde, je kunt het hem toch niet kwalijk nemen dat hij niet meteen onkruid gaat plukken. Wat een heisa werd daarvan gemaakt door Ingrid. E?n hij maar het boetekleed aantrekken.
Ik ben enorm op Ingrid afgeknapt. Verwachten dat haar gasten alle werk zien liggen en bitchen als Frank niet uit zichzelf de hele toko onderhoudt. De man is er net. Hij heeft geen glazen bol.

Ik vond dat Frank in eerste instantie goed reageerde op de verwijten. Erg jammer dat hij daarna toch vond dat hij het verkeerd had gedaan en door het stof ging.

En dan daarna janken dat ze altijd alles alleen moet doen. Ja duh...je hebt die toko toch ook in je eentje.
BeeDifferent schreef:
16-07-2025 13:29
Ik ben enorm op Ingrid afgeknapt. Verwachten dat haar gasten alle werk zien liggen en bitchen als Frank niet uit zichzelf de hele toko onderhoudt. De man is er net. Hij heeft geen glazen bol.

Ik vond dat Frank in eerste instantie goed reageerde op de verwijten. Erg jammer dat hij daarna toch vond dat hij het verkeerd had gedaan en door het stof ging.

En dan daarna janken dat ze altijd alles alleen moet doen. Ja duh...je hebt die toko toch ook in je eentje.
Mee eens. Ik vind Ingrid ook niet leuk. Het is geen klusprogramma maar een dateprogramma waarbij de kandidaten naar haar toekomen en zij de gastvrouw is. Wat is er mis mee om op de eerste avond te koken of iedere avond te koken? Of om het eiland te laten zien? Vind haar verwachtingen erg vreemd. En als je zomaar bij iemand anders op een lopende B&B terechtkomt, heb je toch geen idee welke klusjes er eventueel opgepakt moeten worden? Sowieso zie ik de klusjes alleen als een middel om samen iets te doen en ondertussen een gesprek te voeren. Normaal gesproken moet ze de boel toch ook draaiende houden?

Frank is idd een ontzettende softie. Ik kan me voorstellen dat ze daar niet op valt, maar dan nog vind ik haar gedrag heel vreemd en erg onrealistisch.
En dan voelt hij dus goed aan dat het eindigt voor hem en hij heeft zijn koffer al gepakt als Ingrid hem wegstuurt... Doet hij het wéér niet goed want de koffer pakken was te voorbarig :roll:

Die vrouw is niet goed.
BeeDifferent schreef:
16-07-2025 13:29

Ze had als voorbeeld moeten zeggen dat ze al 4 dagen elke ochtend zijn yoghurt staat te maken terwijl hij dat ook zelf kan of nog beter, haar yoghurt eens maken.
Jemoederheethenk5 schreef:
16-07-2025 13:55
Ze had als voorbeeld moeten zeggen dat ze al 4 dagen elke ochtend zijn yoghurt staat te maken terwijl hij dat ook zelf kan of nog beter, haar yoghurt eens maken.

Nee, ze had de tweede dag haar verwachtingen uit kunnen spreken.
Niet dag na dag opvreten terwijl een ander geen idee van haar wensen had.
Maar ik schat Frank niet in als iemand die dat ontbijt niet maakt of koffie zet omdat hij daar geen zin in heeft. Hij zit natuurlijk in het huis van een ander, dus zo gemakkelijk duikt hij daar misschien de koelkast niet in. Er wordt weer de ultieme test van gemaakt (door Ingrid), maar denk zeker dat het een man is die bereid is om 's morgens een ontbijtje voor beiden te maken binnen een relatie. Voor de rest zit er natuurlijk totaal geen ruggengraat in die man, maar dat is een ander verhaal. Hij is wel lief en ik vind dat hij dat gebits van Ingrid niet verdient.
Pfff, wat flauw ook dat gedoe met boren. Laat die man gewoon dat klusje doen in plaats er met je neus op te zitten en hem te proberen af te troeven. Nee, dan zou ik ook ineens een onhandige kluns worden met die ogen in mijn rug.
Jillian69 schreef:
16-07-2025 14:07
Maar ik schat Frank niet in als iemand die dat ontbijt niet maakt of koffie zet omdat hij daar geen zin in heeft. Hij zit natuurlijk in het huis van een ander, dus zo gemakkelijk duikt hij daar misschien de koelkast niet in. Er wordt weer de ultieme test van gemaakt (door Ingrid), maar denk zeker dat het een man is die bereid is om 's morgens een ontbijtje voor beiden te maken binnen een relatie. Voor de rest zit er natuurlijk totaal geen ruggengraat in die man, maar dat is een ander verhaal. Hij is wel lief en ik vind dat hij dat gebits van Ingrid niet verdient.
Ik ben pas bij aflevering drie, maar ik vond hem nou niet bepaald proactief. "Oh, dus dit is een keuken hihi" als zij staat te koken, en hij kon wel een hardgekookt ei maken als het echt moest. Wat een afknapper, zo'n vent.
Ik ben net klaar met aflevering 3 maar waarom Kim nog zo lang is gebleven bij Illya terwijl het toch aan alle kanten duidelijk is dat het geen match is. Overigens vraag ik me af wat zij wel leuk vindt behalve de kringloop.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven