B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
woensdag 16 juli 2025 om 11:21
Ganzenlever eten?AnAppleADay schreef: ↑16-07-2025 11:00Als je niet van rood vlees houdt, wat doe je dan in Frankrijk?
woensdag 16 juli 2025 om 11:29
Ja precies.AnAppleADay schreef: ↑16-07-2025 10:07En bij Iris toen ook toch? Naast dat de cultuur is sommige mediteraanse landen is om vaker te drinken, trekt het denk ik ook mensen aan die dat heel fijn vinden.
Het probleem is alleen dat de meeste mediterraanse mensen aan vaak-een-beetje doen en in Nederland soms-heel-veel normaler is, wat bij Nederlanders in het buitenland vaak leidt tot vaak-heel-veel.
woensdag 16 juli 2025 om 11:45
En in elke zin zeggen dat ze gewoon zichzelf is/blijft. Met andere woorden: zo star als een deur en onvermogen om zich op wat voor manier dan ook aan te passen.
Wat dat betreft lijkt ze misschien wel op IIIIlIIIya.
En JP is een alcoholist. En een feeder.
woensdag 16 juli 2025 om 11:48
Je begrijpt direct hoe deze mensen door de selectie zijn gekomen. Kijkcijfers.
woensdag 16 juli 2025 om 11:51
Ik zit nog steeds met die broodjes. Hoe kan je nu een B&B hebben en dan je broodjes zo aan laten branden? En in plaats van dat je denkt: ik haal even snel nieuwe of ik serveer twee broodjes minder, die aangebrande dingen dan ook nog serveren? Dan interesseert het je volgens mij allemaal bijzonder weinig. Sowieso lijkt JP me ook meer iemand die geld wil maken, dan iemand die het leuk vindt om een B&B te hebben en mensen het naar de zin te maken. Dat laatste alleen zolang hij er zelf ook bij kan drinken.
woensdag 16 juli 2025 om 12:54
Ik vind dit wel overdreven hoor. Hij wil gewoon gastvrij zijn, en is misschien beetje nerveus.
Ik vind er niets mis mee hoor, drankje aanbieden bij aankomst in een B&B op een vakantiebestemming, het hoeven allemaal echt niet meteen alcoholisten te zijn, kom op.
woensdag 16 juli 2025 om 13:13
Het aanbieden is het probleem niet natuurlijk. Dat zijn de hoeveelheden die hij zelf consumeert. Misschien valt het mee, laten we het hopen.Mighty_Macaw schreef: ↑16-07-2025 12:54Ik vind dit wel overdreven hoor. Hij wil gewoon gastvrij zijn, en is misschien beetje nerveus.
Ik vind er niets mis mee hoor, drankje aanbieden bij aankomst in een B&B op een vakantiebestemming, het hoeven allemaal echt niet meteen alcoholisten te zijn, kom op.
woensdag 16 juli 2025 om 13:21
Hij zei gisteren dat hij vaak zijn hoofd stoot als hij naar boven gaat (naar zijn eigen appartement of zoiets, daar waar ook dat kleine keukentje is?)
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 16 juli 2025 om 13:23
Ik ben het ook eens met AnApple.
Heb met verbazing zitten kijken naar de grote glazen bij JP, die waren niet alleen groot maar waren ook nog eens tot de helft gevuld. Terwijl vaak gezegd wordt dat er 6 glazen uit een fles wijn komen, is de fles met twee glazen zoals hij ze schenkt al halfleeg volgens mij.
woensdag 16 juli 2025 om 13:31
Er gaan roddels rond dat JP eigenlijk niet de uitbater is van deze B&B. Ik heb geen idee in hoeverre dat waar is maar aangebrande broodjes en je stoten in je 'eigen' huis zijn wel aanwijzingen haha
Ik dacht eerst dat het kwaadaardige moedervlekken waren, ben zelfs terug gaan kijken of hij het bij de voorstelvideo ook al had.
Ik dacht eerst dat het kwaadaardige moedervlekken waren, ben zelfs terug gaan kijken of hij het bij de voorstelvideo ook al had.
woensdag 16 juli 2025 om 13:57
Oh aha, ik ben gister in slaap gevallen halverwege, dus gemist.Calamitycat schreef: ↑16-07-2025 13:21Hij zei gisteren dat hij vaak zijn hoofd stoot als hij naar boven gaat (naar zijn eigen appartement of zoiets, daar waar ook dat kleine keukentje is?)
woensdag 16 juli 2025 om 14:32
Van de rest van het eten, landschap, cultuur genieten. En daten.AnAppleADay schreef: ↑16-07-2025 11:00Als je niet van rood vlees houdt, wat doe je dan in Frankrijk?
woensdag 16 juli 2025 om 16:25
Eens.Mighty_Macaw schreef: ↑16-07-2025 12:54Ik vind dit wel overdreven hoor. Hij wil gewoon gastvrij zijn, en is misschien beetje nerveus.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 16 juli 2025 om 18:13
Volgens mij valt er hier niemand over het aanbieden van een drankje in een B&B op een vakantiebestemming maar over de hoeveelheden, o.a. bij JP. Gastvrij zijn kan ook zonder alcohol. Dat Ingrid nog naar huis rijdt met een klein (wtf?) half litertje op is natuurlijk ook gewoon niet oké.
Laat ik voorop stellen dat ik niet vind dat het alcoholisten zijn, ik weet dat immers niet, maar ik vind er wel wat van en dat is niet heel positief. Toen ik nog rookte, moest ik regelmatig horen (zelfs van wildvreemden) of ik wel wist hoe slecht dat voor me was en dat het belachelijk was dat ik nog rookte. Maar gaat het over alcohol, dat moet dat gewoon kunnen en is het vooral gezellig. Ik vind dat echt heel raar.
Laat ik voorop stellen dat ik niet vind dat het alcoholisten zijn, ik weet dat immers niet, maar ik vind er wel wat van en dat is niet heel positief. Toen ik nog rookte, moest ik regelmatig horen (zelfs van wildvreemden) of ik wel wist hoe slecht dat voor me was en dat het belachelijk was dat ik nog rookte. Maar gaat het over alcohol, dat moet dat gewoon kunnen en is het vooral gezellig. Ik vind dat echt heel raar.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in