Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 535 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
AnAppleADay schreef:
16-07-2025 11:00
Als je niet van rood vlees houdt, wat doe je dan in Frankrijk?
Ganzenlever eten?
AnAppleADay schreef:
16-07-2025 10:07
En bij Iris toen ook toch? Naast dat de cultuur is sommige mediteraanse landen is om vaker te drinken, trekt het denk ik ook mensen aan die dat heel fijn vinden.
Het probleem is alleen dat de meeste mediterraanse mensen aan vaak-een-beetje doen en in Nederland soms-heel-veel normaler is, wat bij Nederlanders in het buitenland vaak leidt tot vaak-heel-veel.
Ja precies.
yasmijn schreef:
16-07-2025 11:20
Ja, inderdaad. En wie het niet te koop heeft staan, doet het natuurlijk ook om klandizie te trekken.
Ja, waar je voorheen nog weleens moest raden hoe de B&B heet, is dat nu vaak wel overduidelijk.
yasmijn schreef:
16-07-2025 10:28
Zij is strontvervelend. Met haar kipsaté en schnitzel.

Ik denk dat niemand bij IIya past.
En in elke zin zeggen dat ze gewoon zichzelf is/blijft. Met andere woorden: zo star als een deur en onvermogen om zich op wat voor manier dan ook aan te passen.
Wat dat betreft lijkt ze misschien wel op IIIIlIIIya.

En JP is een alcoholist. En een feeder.
Renske schreef:
16-07-2025 11:45
En in elke zin zeggen dat ze gewoon zichzelf is/blijft. Met andere woorden: zo star als een deur en onvermogen om zich op wat voor manier dan ook aan te passen.
Wat dat betreft lijkt ze misschien wel op IIIIlIIIya.

Je begrijpt direct hoe deze mensen door de selectie zijn gekomen. Kijkcijfers.
Ik zit nog steeds met die broodjes. Hoe kan je nu een B&B hebben en dan je broodjes zo aan laten branden? En in plaats van dat je denkt: ik haal even snel nieuwe of ik serveer twee broodjes minder, die aangebrande dingen dan ook nog serveren? Dan interesseert het je volgens mij allemaal bijzonder weinig. Sowieso lijkt JP me ook meer iemand die geld wil maken, dan iemand die het leuk vindt om een B&B te hebben en mensen het naar de zin te maken. Dat laatste alleen zolang hij er zelf ook bij kan drinken.
Ik moet telkens naar die wonden op het hoofd van JP kijken. Wat zou dat zijn?
Renske schreef:
16-07-2025 11:45

Ik vind dit wel overdreven hoor. Hij wil gewoon gastvrij zijn, en is misschien beetje nerveus.

Ik vind er niets mis mee hoor, drankje aanbieden bij aankomst in een B&B op een vakantiebestemming, het hoeven allemaal echt niet meteen alcoholisten te zijn, kom op.
Mighty_Macaw schreef:
16-07-2025 12:54
Ik vind dit wel overdreven hoor. Hij wil gewoon gastvrij zijn, en is misschien beetje nerveus.

Ik vind er niets mis mee hoor, drankje aanbieden bij aankomst in een B&B op een vakantiebestemming, het hoeven allemaal echt niet meteen alcoholisten te zijn, kom op.
Het aanbieden is het probleem niet natuurlijk. Dat zijn de hoeveelheden die hij zelf consumeert. Misschien valt het mee, laten we het hopen.
Cochise schreef:
16-07-2025 11:52
Ik moet telkens naar die wonden op het hoofd van JP kijken. Wat zou dat zijn?
Hij zei gisteren dat hij vaak zijn hoofd stoot als hij naar boven gaat (naar zijn eigen appartement of zoiets, daar waar ook dat kleine keukentje is?)
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
dolfje schreef:
16-07-2025 11:29
Ja precies.
Ik ben het ook eens met AnApple.
Heb met verbazing zitten kijken naar de grote glazen bij JP, die waren niet alleen groot maar waren ook nog eens tot de helft gevuld. Terwijl vaak gezegd wordt dat er 6 glazen uit een fles wijn komen, is de fles met twee glazen zoals hij ze schenkt al halfleeg volgens mij.
Er gaan roddels rond dat JP eigenlijk niet de uitbater is van deze B&B. Ik heb geen idee in hoeverre dat waar is maar aangebrande broodjes en je stoten in je 'eigen' huis zijn wel aanwijzingen haha

Ik dacht eerst dat het kwaadaardige moedervlekken waren, ben zelfs terug gaan kijken of hij het bij de voorstelvideo ook al had.
Bovendien was het ook JP die er bij de lunch, toen ze glas wijn bestelden, gelijk een hele fles van maakte. En na die lunch gingen ze thuis weer aan de wijn.
Calamitycat schreef:
16-07-2025 13:21
Hij zei gisteren dat hij vaak zijn hoofd stoot als hij naar boven gaat (naar zijn eigen appartement of zoiets, daar waar ook dat kleine keukentje is?)
Oh aha, ik ben gister in slaap gevallen halverwege, dus gemist.
meisje85 schreef:
16-07-2025 13:32
Bovendien was het ook JP die er bij de lunch, toen ze glas wijn bestelden, gelijk een hele fles van maakte. En na die lunch gingen ze thuis weer aan de wijn.

Ja precies.
Dat is echt wel veel hoor.
AnAppleADay schreef:
16-07-2025 11:00
Als je niet van rood vlees houdt, wat doe je dan in Frankrijk?
Van de rest van het eten, landschap, cultuur genieten. En daten.
Mighty_Macaw schreef:
16-07-2025 12:54

Eens.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Volgens mij valt er hier niemand over het aanbieden van een drankje in een B&B op een vakantiebestemming maar over de hoeveelheden, o.a. bij JP. Gastvrij zijn kan ook zonder alcohol. Dat Ingrid nog naar huis rijdt met een klein (wtf?) half litertje op is natuurlijk ook gewoon niet oké.

Laat ik voorop stellen dat ik niet vind dat het alcoholisten zijn, ik weet dat immers niet, maar ik vind er wel wat van en dat is niet heel positief. Toen ik nog rookte, moest ik regelmatig horen (zelfs van wildvreemden) of ik wel wist hoe slecht dat voor me was en dat het belachelijk was dat ik nog rookte. Maar gaat het over alcohol, dat moet dat gewoon kunnen en is het vooral gezellig. Ik vind dat echt heel raar.
Nou ja, misschien zet ik met 'alcoholist' een te negatieve toon neer, dat is niet mijn bedoeling.
Wil er geen bash-topic van maken -trash is leuk genoeg :P
Ik hou er ook over op hoor nu, want het moet wel gezellig blijven hier :popcorn:
Ik luister nu ook weer naar de podcast Reality Check en 'de nabeschouwing', er zijn er meer maar deze vind ik de leukste denk ik.
Magda: het heet een ochtendjas…
Everything you see I owe to spaghetti!
Het ljeidt mjij echt ontzjettend jaf djie vjastgepjakte kjaken vjan Renate. Ik zjie sjerieus njiets anders mjeer.
Hihihi, die gekke Kim toch. Wat is ze toch ontzéttend grappig :nope:
Ik trek de humor van Kim ook niet!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven