Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 271 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Vind het ook beetje geneuzel dat werk zien en uit jezelf mee helpen. Je komt in ander zijn domein er staan camera’s op je gericht en het zijn vaak typetjes die het al jaren op bepaalde manier doen. Pak je de tuin aan krijg je voor je het weet weer een opmerking alla Petri “ik kom hier aan en ben gelijk helemaal niet blij” de dames hebben vaak mond vol dat de mannen niet vragen, maar je kunt dat zelf ook doen “zou je me willen helpen met het onkruid” ik denk dat Frank dol enthousiast was opgesprongen. Maar snap ook als B&B eigenaar dat je niet gewend bent hulp te vragen. Echter na paar dagen al verlangen dat mensen ongevraagd iets gaan doen vind ik teveel verwacht. Zeker gezien situatie. Maar heb je eigenlijk geen klik zal de ander het al snel verkeerd doen, of te veel of te weinig.
De alcohol stoort mij niet. Ik snap wel dat je juist de momenten dat je gaat zitten en wat drinkt tot gesprekken komt. Het is ook wel juist die momenten filmen. Maar goed ik geniet ook wel van een wijntje. Snap ook de focus op dat soort momenten als drank bewust laat staan.
Jillian69 schreef:
16-07-2025 14:07
Maar ik schat Frank niet in als iemand die dat ontbijt niet maakt of koffie zet omdat hij daar geen zin in heeft. Hij zit natuurlijk in het huis van een ander, dus zo gemakkelijk duikt hij daar misschien de koelkast niet in. Er wordt weer de ultieme test van gemaakt (door Ingrid), maar denk zeker dat het een man is die bereid is om 's morgens een ontbijtje voor beiden te maken binnen een relatie. Voor de rest zit er natuurlijk totaal geen ruggengraat in die man, maar dat is een ander verhaal. Hij is wel lief en ik vind dat hij dat gebits van Ingrid niet verdient.
Waarbij ze dan ook nog verontwaardigd is dat iemand dat bits vind, hoe kan men haat zo zien, zo onterecht waarop er tranen kwamen. Maar misschien als ze zichzelf terug ziet dat ze ook moet erkennen dat het best wel scherp is. (En natuurlijk ook weer selectief gefilmt)
Het is weer zover,dubbel
doddieweer wijzigde dit bericht op 16-07-2025 14:43
96.38% gewijzigd
Ik denk dat eea ook wel een beetje aan elkaar gemonteerd is zo. Op een gegeven moment werd ingrid wel heel drammerig en ging het alleen nog daarover. Er zullen ook vast andere zaken besproken zijn. En wat ik ook altijd ingewikkeld vind: wij als kijker thuis horen nooit welke vragen gesteld worden door de productie tijdens die interviewmomentjes tussendoor. Ik denk dat die best sturend zijn nl.

Neemt nog steeds niet weg dat ik ingrid gewoon geen sympathiek mens vind.
Reactie Jean-Paul op roddels

De B&B Vol Liefde-deelnemer reageert nu zelf op de geruchten die er op het internet rondcirkelen over hem. “Grappig hoeveel verhalen er de ronde doen! Om het nu allemaal uit de lucht te halen; ik huur Casa Rural Jijona van Pim en dat is vanaf dag één zo geweest. Niks geheims aan”, laat Jean-Paul via RTL aan ons weten.
Sylvia50 schreef:
16-07-2025 14:44
Reactie Jean-Paul op roddels

De B&B Vol Liefde-deelnemer reageert nu zelf op de geruchten die er op het internet rondcirkelen over hem. “Grappig hoeveel verhalen er de ronde doen! Om het nu allemaal uit de lucht te halen; ik huur Casa Rural Jijona van Pim en dat is vanaf dag één zo geweest. Niks geheims aan”, laat Jean-Paul via RTL aan ons weten.
Dit heb ik gisteren al geplaatst.
Illya heeft een vriendin en/of is het chateau zat, want het staat te koop voor 1,3 miljoen euro:

https://www.ad.nl/show/illya-uit-benb-v ... ~aedecf20/
Ik begrijp Ingrid wel en vind haar niet moeilijk.

Wel denk ik dat er gewoon geen chemie was en dan is alles al snel teveel.

Frank vond ik heel onecht. Hoe elke zin werd uitgesproken, zo geforceerd leuk. Nee ik zou ook de kriebels krijgen.
Pimpelmeesje87 schreef:
16-07-2025 16:12
Illya heeft een vriendin en/of is het chateau zat, want het staat te koop voor 1,3 miljoen euro:

https://www.ad.nl/show/illya-uit-benb-v ... ~aedecf20/
Of moet naar NL voor mantelzorg, of heeft geld nodig, of wil iets nieuws beginnen of of of. We weten het niet
Ik vind Renate zo nietszeggend, ze heeft steeds maar die stralende glimlach en ik heb haar nog niet echt een gesprek horen voeren of een mening horen geven.
Edit
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 16-07-2025 19:55
97.70% gewijzigd
Edit mijn eigen fb was zichtbaar .
Maar HEMA heeft leuke reclame geïnspireerd op Illya
Ik vind Jean Paul qua type veel hebben van die Rotterdammer in Thailand, ook dat druk druk en Joviaal. Zie daar geen liefde ontstaan.
BeeDifferent schreef:
16-07-2025 13:29
Ik ben enorm op Ingrid afgeknapt. Verwachten dat haar gasten alle werk zien liggen en bitchen als Frank niet uit zichzelf de hele toko onderhoudt. De man is er net. Hij heeft geen glazen bol.

Ik vond dat Frank in eerste instantie goed reageerde op de verwijten. Erg jammer dat hij daarna toch vond dat hij het verkeerd had gedaan en door het stof ging.

En dan daarna janken dat ze altijd alles alleen moet doen. Ja duh...je hebt die toko toch ook in je eentje.
Dat idee had ik nou ook! En ik had als ik haar was aan Frank gevraagd waar die cartoon fascinatie nou weer vandaan komt en dat ik persoonlijk nooit in zo'n bed zou gaan liggen. Dat bed kan thuis in de tienerkamer staan.

Yvonne van JP moet een andere onderbroek aandoen, deze zie je zo. Zo'n grote Sloggi.
Ze had wel een punt dat JP steeds mensen over de vloer heeft. Ik zou 'm ook even voor mezelf willen,
Yvonne van JP staat op seks advertentie sites aldus een juicekanaal .Waarom verwijderen ze niet eerst die zooi voor ze op tv komen . Is wachten tot iemand het ontdekt tegenwoordig.
Ik vind die nieuwe bij Ingrid echt 10x niks. Frank is misschien wel soft, maar is iig een stuk beschaafder en denk ook intelligenter dan Piet. Ben wel benieuwd naar het wegsturen van Frank na wat ik hier lees.

Lieske is wel veel, maar het lijkt erop alsof Petra dat prima vindt.
muts87 schreef:
16-07-2025 18:21
Of moet naar NL voor mantelzorg, of heeft geld nodig, of wil iets nieuws beginnen of of of. We weten het niet
In elk geval is de droom van Rayissa (?) om prinses te worden, in het water gevallen. Tenzij ze hem zover heeft om een nog groter kasteel te kopen. (Ben t/m aflevering 5, geen idee of ze ondertussen weg is)
Ingrid reageert wel heel heftig. Ik snap Frank wel. Kijk als daar nou gasten over de vloer waren en hij kon de bedden opmaken of zo. Of helpen met ontbijt voorbereiden. Zoiets ziet en snapt iedereen. Maar dat er onkruid gewied moet worden? Hij wil haar leren kennen en op date en zij wil eerst onkruid wieden.
muts87 schreef:
16-07-2025 23:08
Ingrid reageert wel heel heftig. Ik snap Frank wel. Kijk als daar nou gasten over de vloer waren en hij kon de bedden opmaken of zo. Of helpen met ontbijt voorbereiden. Zoiets ziet en snapt iedereen. Maar dat er onkruid gewied moet worden? Hij wil haar leren kennen en op date en zij wil eerst onkruid wieden.
Ik heb in dit programma soms een beetje het idee dat de B&B-eigenaren zo wanhopig op hulp in de B&B zitten te wachten dat ze helemaal voorbij gaan aan het feit, dat die ander daar voor de liefde komt. Maar neem dan een tuinman aan voor je onkruid, kun je zelf ook af en toe eens een uitstapje gaan maken.
Weet niet of ik zelf nog ook meteen aan het onkruid of aan timmerklusjes zou denken de eerste dagen dat ik iemand wil leren kennen.
Ergens snap ik het principe van een beetje een doortastende man willen wel, maar als je niet eens de tijd krijgt om te acclimatiseren en er meteen van je wordt verwacht dat je "tegen die helling aan dat onkruid eruit gaat staan trekken".. dan ligt de focus van de 'ontvangende partij' wel een beetje verkeerd.
Piet die bij Ingrid komt en zonder humor vertelt dat hij zeker weet dat hij haar kan veroveren en dat hij het beste voor haar is... Kriebels krijg ik er van.

Ik word sowieso niet vrolijk van dat hele 50+ datinggebeuren. Wat raar en ontzettend moeilijk lijken de meesten te zijn. Ben zo blij dat ik zelf niet die markt op hoef. En mocht ik alleen komen te staan, dan blijf ik wel vrijgezel, hoor. Dit zou ik niet trekken :-D

Ik word nog het vrolijkst van de twee dames op Lesbos. En misschien van Dick uit Suriname, maar ben halverwege aflevering 5 en heb voor mijn gevoel nog niet zo heel van van hem gezien.
Rob die met de was in zijn armen sjouwt, heeft Eveline geen wasmand? Bij mij zou alles zo alweer uit mijn handen vallen op de grond liggen.
Het valt mij op dat het vaak mis loopt omdat er niet gecommuniceerd wordt. Alleen maar afwachten en aannames doen. Waarom is het zo moeilijk om gewoon te zeggen wat je verwacht of wat je spannend vindt.
Je kunt als gast bijvoorbeeld zeggen; ik zou graag willen helpen met klusjes, vind je het fijn als ik dat uit mezelf doe? Of geef aan; ik vind het lastig om nu al veel vragen te stellen omdat ik even moet 'landen' en de kat normaal gesproken uit de boom kijk, ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
In plaats van denken dat je weet wat een ander denkt kun je het ook gewoon vragen of benoemen, scheelt een hoop ruis.
Die vrouw die nou bij Illya zit doet me aan die bomenknuffelaarster van een eerder seizoen denken, ik weet niet meer bij wie ze zat, volgens mij bij die man die met zijn ex in Italie die b&b runde.
8 afleveringen gezien nu. Ben helemaal bij. Ik vind die situatie met Ingrid en Frank vreemd. Zij was zo emo en Frank reageert daar heel netjes goed en diplomatiek op. De dag erop Franl helemaal emo tot huilen aan toe en schuld op zich nemen. Ingrid is een gaslighter en moet met haar eigen issues aan de slag.
Het slaat echt nergens op
Noëlle_ismijnnaam schreef:
17-07-2025 09:50
Die vrouw die nou bij Illya zit doet me aan die bomenknuffelaarster van een eerder seizoen denken, ik weet niet meer bij wie ze zat, volgens mij bij die man die met zijn ex in Italie die b&b runde.
Ik vind haar best leuk, ja het is een beetje zweverige vrouw. Maar volgens mij is ze wel slim en geïnteresseerd. Ze leest veel boeken, ze weet best veel. Natuurlijk totaal geen match met Ilya, maar wie is dat nou wel.

Daniel, ik snapte nou niet wat het probleem was. Ik vind Renske zich eigenlijk vreselijk aanstellen.

En Rob met zijn erotische spanning in de auto, iets zegt mij dat Eveline dat niet voelde.
jemoederheethenk5 wijzigde dit bericht op 17-07-2025 11:20
16.11% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven