Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 254 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Aflevering 4 begint bij met raar camerawerk? Delelnemers half buiten beeld met gezicht of heel erg ingezoomd en een half groot gezicht in beeld? Herkenbaar of is het een instelling op mijn tv? Ben direct vanuit aflevering 3 naar 4 gegaan.
Rob, de nieuwe man bij Magda heeft ooit op tv meegedaan aan 'De Allerslechtste Echtgenoot ban Nederland' en gewonnen o_o

https://www.facebook.com/DAEVN/photos/r ... 4275/?_rdr
Rob bij Eveline in Italië krijg ik de kriebels van. Met zijn erotische spanning voelen in de auto en haar in haar nek willen kussen terwijl ze de hond aan het kammen zijn.
Sowieso van die mannen die al na 5 minuten een enorme klik voelen en na een kwartier dolverliefd zijn.
Bweh. Mafkezen.
BeeDifferent schreef:
17-07-2025 11:40
Rob bij Eveline in Italië krijg ik de kriebels van. Met zijn erotische spanning voelen in de auto en haar in haar nek willen kussen terwijl ze de hond aan het kammen zijn.
oeh, die erotische spanning inderdaad. Daar ben ik gisteren mee geëindigd, dat nek kussen heb ik niet gezien.
Ik vind het een griezel.
flawed schreef:
17-07-2025 11:51
Sowieso van die mannen die al na 5 minuten een enorme klik voelen en na een kwartier dolverliefd zijn.
Bweh. Mafkezen.
Ja, Piet voelde ook een enorme klik en wist zeker dat zij met hem zou eindigen, toen had hij net 3 woorden gewisseld.
SunShine35 schreef:
03-07-2025 18:27
Het duurt te lang…..
Vond dat vorig jaar ook al. Op een bepaald moment is het meer van hetzelfde. Het dwingt kandidaten ook om te lang te moeten doorgaan met dingen die er gewoonweg niet in zitten. Het programma kan natuurlijk niet hebben dat iemand mensen meteen op dag 2 naar huis stuurt, dan is de content gauw op.
Ik denk ook dat er wel is gezegd dat kandidaten een bepaalde tijd er moeten zijn voor ze weggestuurd mogen worden ofzo.
Al was Ingrid met haar goedendagschotel er vrij snel mee klaar.

Ik heb ook het idee dat Illya zijn Oekraïense prinses wel weg kan kijken.
Op naar morgen, ik zag in het voorstukje dat er een nieuwe man bij Eveline komt, maar dat is helemaal hetzelfde typ als Rob die er nu zit, qua uiterlijk.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
17-07-2025 12:41
Op naar morgen, ik zag in het voorstukje dat er een nieuwe man bij Eveline komt, maar dat is helemaal hetzelfde typ als Rob die er nu zit, qua uiterlijk.
Morgen is er geen aflevering. Maandag pas weer.
Aflevering 5 klaar. Maar wat veel mensen waar ik me aan erger. Piet is toch een acteur hoop ik ? Die man is echt de overtreffende trap van iemand die zichzelf geweldig vindt. Zo erg is toch niemand in de echte wereld?
muts87 schreef:
17-07-2025 13:27
Morgen is er geen aflevering. Maandag pas weer.
Ik dacht dat het vijf keer per week kwam?
Hahahahahaha, bijna aan het einde van aflevering 5. Piet is heel, heel erg, maar dan hebben we daar Frank die hem, terwijl hij over zijn overleden vrouw praat, 'een adviesje geeft'. 'Schakel over naar vrolijke verhalen, op de eerste dag,' adviseert hij hem. Dat zegt de man die al de eerste tien minuten van de kennismaking over een paard aan het huilen was. :-D :lol: :-D
Pelle schreef:
17-07-2025 12:23
Ja, Piet voelde ook een enorme klik en wist zeker dat zij met hem zou eindigen, toen had hij net 3 woorden gewisseld.
Veel mensen, denk ik (en ikzelf dan ook) leven 2 levens. 1 in zichzelf en 1 met de buitenwereld. Dat eerste leven (in jezelf) daar zit die leuke sympathieke ondernemende grappige mooie verzorgde intelligente extraverte persoonlijkheid. En dan is daar leven 2; in de interactie met anderen komt het er niet altijd uit, hoe je naar jouw idee bent. En tja, als je dan niet heel realistisch bent, of eerlijk naar jezelf toe (zeg maar: iets bescheidener 😂) dan raak je heel teleurgesteld.

Is maar waar ik aan dacht, geen hogere psychologie (spiegologie)
De moeder van JP zou ik zo willen inpakken en mee naar huis nemen, zo schattig!!
Renate vind ik lief. Yvonne ziet het goed bij JP, die (yvonne en jp) gaan botsen met elkaar.

Daniel en dat 1e meisje, zo leuk, zo open. Ja zie ik wel wat in. Dit jongere stel is ook leuker om mee te maken, omdat ze nog zo lief zijn. En niet al zo ' been there done that'.

Ingrid is gekwetst in eerdere relaties. En tja Ingrid; we moeten het allemaal altijd alleen doen! Tot je gewoon even een lijst maakt en zegt: streep maar door wat jij wil doen, graag beetje vroeg op de dag beginnen.
WinkelTiramisu schreef:
15-07-2025 23:46
Ik vond Frank totaal niet leuk maar ik vond die opmerking van Ingrid ''die zei dat hij genoeg reserves heeft en dat klopt ook wel''. Met je zoetje en ''NEE GEEN SUIKER ERIN''. Beetje vals.
Ingrid vind ik weinig leuks aan. Neem lekker een klusjesman. Dat ze Frank wegstuurde snap ik wel, maar weinig leuks aan haarzelf ook.]]

Frank is toch slank? Ik vond het wel een fitte slanke vent voor zijn leeftijd.
Jemoederheethenk5 schreef:
16-07-2025 13:55
Ze had als voorbeeld moeten zeggen dat ze al 4 dagen elke ochtend zijn yoghurt staat te maken terwijl hij dat ook zelf kan of nog beter, haar yoghurt eens maken.
Yoghurt als ontbijt; pak een schaaltje, schep de (kant en klare) yoghurt erin en gooi er wat muesli bij. Hoeveel werk is dat?? Tip voor Ingrid; vraag eens 'zou je mij ook eens een ontbijt op bed willen brengen?'. Nou dan had Frank staan te trappelen om dat voor haar te doen!
17-07-2025 13:56
Ik dacht dat het vijf keer per week kwam?
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Ik denk ook dat veel deelnemers denken, lekker op vakantie en wie weet wel een leuke relatie krijgen met de eigenaar waar de b&b eigenaren denken, lekker wat hulp om het hekje te schilderen en eens iemand die voor mij koffie zet. Maar in je voorstel filmpje kun je dat dan ook wel aangeven, ben jij die handige verzorgende man?
En dat ze niet gelijk naar huis gaan, natuurlijk is het ongemak van geen klik leuke tv. Ik geloof zeker dat in contract staat dat ze minstens een periode moeten blijven.
Backpack10 schreef:
17-07-2025 14:47
Yoghurt als ontbijt; pak een schaaltje, schep de (kant en klare) yoghurt erin en gooi er wat muesli bij. Hoeveel werk is dat?? Tip voor Ingrid; vraag eens 'zou je mij ook eens een ontbijt op bed willen brengen?'. Nou dan had Frank staan te trappelen om dat voor haar te doen!

Maar dan mis je even waar het om gaat.
Koffie zetten is ook een klusje van niks maar wel fijn als iemand anders dat ook eens voor jou doet.
"Ga lekker zitten, waar heb je zin aan?"
BeeDifferent schreef:
17-07-2025 17:21
Maar dan mis je even waar het om gaat.
Koffie zetten is ook een klusje van niks maar wel fijn als iemand anders dat ook eens voor jou doet.
"Ga lekker zitten, waar heb je zin aan?"
Dat klopt, mijn koffie staat elke ochtend al klaar als ik wakker word en dat is heerlijk. Maar als je elkaar net kent en je bent er een dag of twee, met de camera op je snuffert, dan kan ik me voorstellen dat je je nog gast voelt.
17-07-2025 17:26
Dat klopt, mijn koffie staat elke ochtend al klaar als ik wakker word en dat is heerlijk. Maar als je elkaar net kent en je bent er een dag of twee, met de camera op je snuffert, dan kan ik me voorstellen dat je je nog gast voelt.

Absoluut. Ik vind Ingrid met passief-agressieve manier van doen ook gruwelijk irritant.
Als je iets wilt kun je dat gewoon uitspreken en niet na dagen oplopende irritatie omdat hij nou eenmaal geen gedachten kan lezen ontploffen.

Ik snap haar behoefte wel.
Alleen haar communicatiestijl niet.
Wat een type die dame bij Illya, ik snap net als andere al niet dat je aangeeft tegen taalbarrière te lopen bij Franse dames en dan een oosteuropese dame wel uit te nodigen. Maar ze passen ook totaal niet bij elkaar. Nu heeft Illia wat mij betreft ook totaal geen charme. Maar wel een prijzige auto. Denk dat zijn kasteel goed loopt. Bij Marga snap ik niet dat je je ergert aan iemand in ochtendjas aan het ontbijt. Zou mijn B&B niet zijn. Heerlijk juist nog even in wat zei noemt “slaap” stand de dag te beginnen met bakje koffie en ontbijtje
Die Illya boert wel goed ja benieuwd wat hij voor zijn B&B gedaan heeft .
Yildizlar2 schreef:
17-07-2025 19:40
Die Illya boert wel goed ja benieuwd wat hij voor zijn B&B gedaan heeft .
Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar.
Het lijkt me een saaie en stugge man. Maar ook wel een aanpakker en harde werker. Heeft hij eigenlijk kinderen en/of eerder getrouwd geweest?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven