B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
vrijdag 18 juli 2025 om 10:46
vrijdag 18 juli 2025 om 10:46
Ik zou dan nu zo ver mogelijk vooruit kijken denk ik.
Of inderdaad daarna alles kijken, heb ik met winter geloof ik gedaan.
vrijdag 18 juli 2025 om 11:53
Ja, zag het, sorry! Daarom reageer ik altijd alleen in het spoilertopic, maar ik heb me nu toch vergist!

♥
vrijdag 18 juli 2025 om 12:04
Ah jammer.
vrijdag 18 juli 2025 om 12:07
Proefabonnement op Videoland nemen dan.
vrijdag 18 juli 2025 om 12:15
Ik weet niet waar TO op vakantie gaat maar buiten de EU werkt Videoland niet. Tenzij VPN of zo maar daar heb ik geen verstand van

Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 18 juli 2025 om 12:36
Jillian69 schreef: ↑18-07-2025 09:57Ja, met AI gemaakt, maar Illya pakte dat op als met Photoshop en zei dat hij het knap vond, want hij weet hoeveel werk dit is. Dat AI had hij even gemist, want dan kun je een poster als dit in een paar tellen maken. De poster was geen moeite, maar het zegt wel iets over haar afschúwelijke kitscherige smaak. Heel cultureel onderlegt, ja. Heb eerder het idee dat ze een spoedcursus over de franse cultuur heeft gevolgd en hier indruk mee probeerde te maken.
Ze noemde inderdaad dé twee klassieke Franse schrijvers op. Op Wikipedia staan deze twee ook als eerste met een foto vermeld

vrijdag 18 juli 2025 om 12:39
Ik ga één week op vakantie maar ik kijk vooruit dus na de vakantie ga ik misschien wel gewoon de reguliere uitzendingen volgen.Kletskous11 schreef: ↑18-07-2025 08:31Nu ga ik zondag voor 2 weken op vakantie ... En ben ik zo benieuwd wat er bij Ingrid gaat gebeuren met Piet (?) erbij! Lijkt me heerlijk om te zien. Maar vakantie is bij ons geen tv dus ik zie het pas over 2,5 week.
Hoe doen andere mensen dat? Gewoon overslaan ?
Ik kijk terug, en lees dan ook hier terug en Rick Evers. En dat kost een tijd! En daarom heb ik me dus voorgenomen volgend jaar niet weer te gaan kijken...
Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 18 juli 2025 om 12:45
Ja, het komt over alsof het allemaal nogal veel show is, maar weinig inhoud heeft. Ze noemt zich kunstenaar, maar doet dat met AI. Ze vraagt een man die in Frankrijk is gaan wonen naar twee bekende Franse schrijvers (alsof je hier iemand ooit zou vragen of hij iets van Gerard Reve heeft gelezen ofzo), maar bovenal wil ze zich gewoon een prinses in een kasteel wanen.nerdopviva schreef: ↑18-07-2025 12:36Ze noemde inderdaad dé twee klassieke Franse schrijvers op. Op Wikipedia staan deze twee ook als eerste met een foto vermeldEn iedereen kent wel een aantal van hun verhalen, al is het maar omdat je de Disney-films of de musicals hebt gezien.
vrijdag 18 juli 2025 om 14:48
Calamitycat schreef: ↑17-07-2025 20:44Zouden we Kim terugzien in de nieuwe reclamespot van de AH?
Hamsterennnnnnnnnnnnnnnnn

vrijdag 18 juli 2025 om 14:53
Dit inderdaad. Ze gedraagt zich echt bitchydolfje schreef: ↑18-07-2025 06:22Eens. Was onnodig bitchy.
Ik vind ook, elk seizoen eigenlijk, dat sommige van de b&b eigenaren van alles verwachten van hun potentiële liefdes. Nu ook weer Ingrid verwacht dat hij uit zichzelf gaat vegen etc. Het is niet zijn b&b, hij weet toch niet wat ze wil dat er dagelijks moet gebeuren en hij is te gast. Zelfde met eten maken etc. Als je al jaren samen bent ja dan kun je verwachten dat iemand taken ziet en meehelpt, niet na 2 dagen.
vrijdag 18 juli 2025 om 18:11
Volgens mij moet je als gastheer vooral goed luisteren naar wat je gasten willen en dat doet hij totaal niet. Als hij toastjes wil, komen er toastjes, of de gasten nou willen of niet.
vrijdag 18 juli 2025 om 18:33
nerdopviva schreef: ↑18-07-2025 18:11Volgens mij moet je als gastheer vooral goed luisteren naar wat je gasten willen en dat doet hij totaal niet. Als hij toastjes wil, komen er toastjes, of de gasten nou willen of niet.
Ik schreef ook niet dat ik hem een 'goede' gastheer vind.
Ik schreef dat hij de Dames niet als stagair of werknemers behandeld.
vrijdag 18 juli 2025 om 18:35
En de rest van de B&B-ers doet dat wel? Wat een flauwekul.
We hebben nog amper wat gezien om zo'n voorbarige conclusie te kunnen trekken.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
vrijdag 18 juli 2025 om 20:10
Calamitycat schreef: ↑18-07-2025 18:35En de rest van de B&B-ers doet dat wel? Wat een flauwekul.
We hebben nog amper wat gezien om zo'n voorbarige conclusie te kunnen trekken.
Lees even terug. Het ging over Ingrid.
vrijdag 18 juli 2025 om 20:11
vrijdag 18 juli 2025 om 20:28
Als je ergens als gast komt en je weet (hoopt) dat het in principe de bedoeling is dat je wat langer blijft, dan kijk je zelf toch een beetje hoe je ' mee kan draaien'? Ik zou gewoon vragen wat de 'gastheer' leuk vindt: dat ik een beetje aan zelfbediening doe als ik dorst heb of dat dat niet op prijs gesteld wordt. Dan tast je gelijk ook een beetje de geplogenheden van de ander af en kan je kijken hoe je daar je draai in vindt (of niet).
Toen Ingrid die Yoghurt ging halen in de keuken, had hij toch ook even mee kunnen lopen ipv met zijn rug naar haar toe op de trap tegen de hond aan te murmelen. ik zou dat een veeg teken van desinteresse vinden en van prinsessengedrag.
Toen Ingrid die Yoghurt ging halen in de keuken, had hij toch ook even mee kunnen lopen ipv met zijn rug naar haar toe op de trap tegen de hond aan te murmelen. ik zou dat een veeg teken van desinteresse vinden en van prinsessengedrag.
zaterdag 19 juli 2025 om 07:32
Deze reactie werd gequote en daar reageerde ik onder.dolfje schreef: ↑18-07-2025 06:22Eens. Was onnodig bitchy.
Ik vind ook, elk seizoen eigenlijk, dat sommige van de b&b eigenaren van alles verwachten van hun potentiële liefdes. Nu ook weer Ingrid verwacht dat hij uit zichzelf gaat vegen etc. Het is niet zijn b&b, hij weet toch niet wat ze wil dat er dagelijks moet gebeuren en hij is te gast. Zelfde met eten maken etc. Als je al jaren samen bent ja dan kun je verwachten dat iemand taken ziet en meehelpt, niet na 2 dagen.
Het ging dus wel degelijk over Ingrid.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in