B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
zaterdag 19 juli 2025 om 11:39
Ik vind het trouwens tamelijk onbeschoft dat Magda over die buik begint. Net alsof ze zelf zo strak is. En bovendien, je wist dat bij de filmpjes al dat hij niet slank is. Zou andersom moeten zijn dat de man roept dat hij alleen de dikke buik van de vrouw voelt. Ik snap niet waarom die opm nodig is. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, prima.
zaterdag 19 juli 2025 om 19:59
Nee, bij Fons was zijn buik niet te zien in het filmpje. Bij de 2e man wel een beetje, maar ze keurt niemand af volgens mij. Dus misschien heeft ze niet zoveel keus gehad.zwembad84 schreef: ↑19-07-2025 11:39Ik vind het trouwens tamelijk onbeschoft dat Magda over die buik begint. Net alsof ze zelf zo strak is. En bovendien, je wist dat bij de filmpjes al dat hij niet slank is. Zou andersom moeten zijn dat de man roept dat hij alleen de dikke buik van de vrouw voelt. Ik snap niet waarom die opm nodig is. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, prima.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in