Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 566 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
AnAppleADay schreef:
20-07-2025 09:53
Plus ze stellen direct goede vragen aan elkaar, zonder dat het geforceerd is. Ze zijn gewoon beter in daten met onbekenden en daarom saaier om naar te kijken.
Eens. Tot er meerdere kandidaten aangekomen zijn en er de diepte ingegaan moet worden om een 'selectie' te maken. Daar bleken de jongere b&b houders in vorige seizoenen veel moeite mee te hebben. Want elke kandidaat heeft leuke eigenschappen/ziet er goed uit en ze willen niemand kwetsen en en en... Het werd een soort toneeltje waarbij er met elke kandidaat een apart scenario liep en ze zowat allemaal dachten uitverkoren te zijn. En als er eentje zich 'ongelukkig' ging voelen werd er snel een doekje voor het bloeden bij gehaald en gesust.
dolfje schreef:
20-07-2025 09:18
Bij de jongeren zitten vaak minder ergernissen en kijken veel dingen makkelijker te gaan dan bij de andere deelnemers valt me elk seizoen op. Ze vinden elkaar leuk of niet zonder dat moeilijke gedoe over meehelpen en al dan niet koffie zetten voor elkaar.

Ja, ik vind dat je dit treffend hebt verwoord.
De jongere deelnemers zijn veel meer gefocust op de ander leren kennen, gesprekken voeren, een leuke tijd met elkaar hebben.
En niet van: "eens zien of hij/zij vandaag uit zichzelf de koffiekopjes gaat afwassen of een bezem pakt!"
Nou... ik ben haar naam kwijt, maar in één van de eerste seizoenen hadden we een jonge dame die de vragen die ze kon stellen op een briefje had geschreven... Anders wist ze niet wat ze moest zeggen. Zij was volgens mij niet de eigenaar maar beheerder van een B&B.

En Debbie, Italië, die nu een kindje heeft (en getrouwd was en inmiddels weer gescheiden helaas) - die was communicatief ook niet bepaald sterk.

En zijn we Mikes huilbuien vergeten? Die kon ook geen gesprekken voeren hoor.
Courage, dat was Denise in Spanje.
Kannie wachten tot maandagavond :)
Everything you see I owe to spaghetti!
Hallodaar schreef:
20-07-2025 11:11
Courage, dat was Denise in Spanje.

Ja die! 😃
Courage schreef:
20-07-2025 11:29
Ja die! 😃

Wij noemden haar thuis 'Thoos Inhoudsloos'.
Het is me ook nooit duidelijk geworden wat zij nou precies deed in die B&B.
Af en toe een shot dat ze achter de laptop zat of wat door een map bladerde, maar verder.. ??
Ze vertelde ook niks over de B&B of haar functie daarin. Héél vaag.
Ze eindigde met Dave die het op het laatste moment toch niet zag zitten met haar. Daar ging ze toen héééél slecht op weet ik nog! Huilen en vooral beledigd.
Ze heeft wat later nog voor ophef gezorgd door nogal cryptische opmerkingen op sociale media te plaatsen over 'onveilige situaties', 'grenzen die bij haar overschreden waren', dingen die tegen haar wil in gebeurd waren!' Etc.
Hierdoor werd een tijdje gespeculeerd dat mogelijk een kandidaat zich misdragen had bij haar. Alle ogen gingen naar Dave. Het bleek gelukkig niet het geval te zijn maar wel erg rot voor die man die als personal trainer veel met vrouwen werkt.
Oja, dat was ik allemaal alweer vergeten. 😊
Tot nu toe krijg ik nog niet zo'n Joy en Mike vibe bij Dick. Vooral Joy kon ik heel slecht hebben met zijn apathie en zweverig gezever.
Courage schreef:
20-07-2025 10:51
Nou... ik ben haar naam kwijt, maar in één van de eerste seizoenen hadden we een jonge dame die de vragen die ze kon stellen op een briefje had geschreven... Anders wist ze niet wat ze moest zeggen. Zij was volgens mij niet de eigenaar maar beheerder van een B&B.

En Debbie, Italië, die nu een kindje heeft (en getrouwd was en inmiddels weer gescheiden helaas) - die was communicatief ook niet bepaald sterk.

En zijn we Mikes huilbuien vergeten? Die kon ook geen gesprekken voeren hoor.
Ja ok dat is zo maar ik vind bij de ouderen vaak vooral veel verwijten " hij vraagt niks" " hij doet niks uit zichzelf" etc. Bij de wat jongere is dat minder.
TinyTiny schreef:
20-07-2025 13:06
Tot nu toe krijg ik nog niet zo'n Joy en Mike vibe bij Dick. Vooral Joy kon ik heel slecht hebben met zijn apathie en zweverig gezever.

Met al die 'purposes' van hem!
Die man kan ik volgens mij een uur lang wauwelen, en dan weet je nog steeds niet waar hij het nu eigenlijk over heeft!🤣
OlleGrieze schreef:
18-07-2025 20:28

Toen Ingrid die Yoghurt ging halen in de keuken, had hij toch ook even mee kunnen lopen ipv met zijn rug naar haar toe op de trap tegen de hond aan te murmelen. ik zou dat een veeg teken van desinteresse vinden en van prinsessengedrag.

Het kan ook uit onzekerheid komen. Omdat hij niet goed weet wat te doen: meelopen, wachten, blijven zitten, iets anders
Dan is je aandacht geven aan een hond een ‘veilige’ keuze.

Je ziet het ook op feestjes; sommige mensen raken wat overweldigd door de situatie, ze stappen niet gemakkelijk op onbekenden af, ze weten zichzelf even geen houding te geven. Dan is de hond of kat een veilige keus

Desinteresse of prinsessengedrag. Dat kan. Het kan ook onzekerheid zijn
Wat ik in zijn geval snap. Hij is net daar gearriveerd. Zij heeft allerlei verwachtingen van hem. Hij voelt vast aan dat zij hem steeds examen laat doen. Een cameraploeg op je neus. Ik snap wel dat je dan onzeker bent
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
noa schreef:
19-07-2025 10:20
Die Malgosia lookalike bij Illya, ik weet haar naam niet, had ook een sinaasappel meegenomen, snapte iemand waarom?

Ze zei erbij: “met een groet uit Nederland”.
Het is een aardigheidje

Anderen nemen stroopwafels, drop, hagelslag, een fles wijn of curry mee om het nederlanderschap in een buitenland te voelen of vieren.
kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
dolfje schreef:
20-07-2025 13:12
Ja ok dat is zo maar ik vind bij de ouderen vaak vooral veel verwijten " hij vraagt niks" " hij doet niks uit zichzelf" etc. Bij de wat jongere is dat minder.

Dat ben ik met je eens.
Maar wat mij betreft zijn de jongeren niet makkelijker, alleen anders.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2025 22:06
Reden: Spoiler, het is niet de bedoeling om spoilers te plaatsen.
99.06% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2025 22:06
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.80% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven