Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 269 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Ik vind het trouwens tamelijk onbeschoft dat Magda over die buik begint. Net alsof ze zelf zo strak is. En bovendien, je wist dat bij de filmpjes al dat hij niet slank is. Zou andersom moeten zijn dat de man roept dat hij alleen de dikke buik van de vrouw voelt. Ik snap niet waarom die opm nodig is. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, prima.
En dan komt man 2, met ook weer een dikke buik.

Ik denk dan: dat heb je toch ook op de filmpjes gezien?

Iets van karma? :jump:
zwembad84 schreef:
19-07-2025 11:39
Ik vind het trouwens tamelijk onbeschoft dat Magda over die buik begint. Net alsof ze zelf zo strak is. En bovendien, je wist dat bij de filmpjes al dat hij niet slank is. Zou andersom moeten zijn dat de man roept dat hij alleen de dikke buik van de vrouw voelt. Ik snap niet waarom die opm nodig is. Ze vindt hem niet aantrekkelijk, prima.
Nee, bij Fons was zijn buik niet te zien in het filmpje. Bij de 2e man wel een beetje, maar ze keurt niemand af volgens mij. Dus misschien heeft ze niet zoveel keus gehad.
Wat was de energie veranderd in Suriname. Bijna alsof er juist wel wat gebeurd was in die hangmat, al ontkende ze dat. Sneu voor Karin.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Tvp
_CarmiggelT_ schreef:
19-07-2025 22:25
Wat was de energie veranderd in Suriname. Bijna alsof er juist wel wat gebeurd was in die hangmat, al ontkende ze dat. Sneu voor Karin.
Ja zonde leuke vrouw ook maar ja als hij de klik niet voelt houdt het op vrees ik .
Petra doet me denken aan Gerard Joling. Steeds dat hinten op seks en het gieren om flauwe grapjes. Volgens mij gaat dat heel snel vervelen.

Ik ben heel benieuwd naar Yvonne bij Jean-Paul. Zij is wel het type dat tegengas biedt en ik vraag me af of Jean-Paul daar goed tegen kan.

En Piet, wat een portret. De onzekerheid druipt er vanaf.
Ik ben wel benieuwd naar hoe het met de rest van de gasten bij Ingrid zal verlopen. Want lijkt me dat geen van de mannen door heeft dat ze zich voornamelijk moeten bewijzen door gelijk en altijd aan de klus te gaan, dus zal ze altijd weer teleurgesteld zijn. Zou het leuk vinden wanneer één van die mannen duidelijk aan durft te geven dat ze toch echt voor iets anders zijn gekomen, dan alleen maar dat.
Ingrid maakte ook een opmerking in de trant van: je wil toch samen een B&B runnen. Maar weten die mannen dat? In principe kom je voor de liefde en wil je elkaar beter leren kennen. En is het geen test om te kijken of het runnen van een B&B in je bloed zit.

Maar een keer koffie voor haar zetten of de ontbijtboel afruimen lijkt me wel normaal. Je bent daar ook niet als B&B gast.
Wat betreft Ingrid vind ik inderdaad ook wel dat er bij haar direct een focus op het klussen ligt. Iemand moet het "inzicht" hebben om meteen te weten dat het de bedoeling is om schijtplankjes onder de vogelnesten te hangen (ik had er zelfs nog nooit van gehoord). Maar soms vond ik de manier waarop Frank daar overduidelijk vakantie zat te vieren, ook wel storend. Ik kan me een scène herinneren dat hij en Piet zaten te kletsen bij het zwembad en dat Ingrid het ontbijt kwam serveren. Het zou me toch echt m'n eer te na zijn om haar na 3 dagen (?) nog steeds mijn ontbijt te laten maken. Dat doe je toch even zelf? Als het dan niet in je opkomt het ook voor Ingrid te doen, dan in elk geval voor jezelf. Je bent toch geen betalende gast aan wie het ontbijt (logischerwijs) wordt geserveerd? Dat zou ik ook echt storend vinden hoor. En ze had nog hints gegeven ook met de koffie.
Haha, Pelle was me net voor :-)
Ja, Frank was dan ook echt een slappe hap. Ingrid van haar kant weer veel te kattig, maar denk dan wel; wees nou een beetje een man en creëer niet zo'n ontzettend drama met tranen en spijt en weet ik wat al niet meer. Had die energie gestoken in gewoon een kop koffie zetten. Begin met de kleine dingetjes. Maar die man was wel héél passief en daarna overdreven berouwvol. Was gewoon lastig om naar te kijken.
Jillian69 schreef:
20-07-2025 16:19
Ja, Frank was dan ook echt een slappe hap. Ingrid van haar kant weer veel te kattig, maar denk dan wel; wees nou een beetje een man en creëer niet zo'n ontzettend drama met tranen en spijt en weet ik wat al niet meer. Had die energie gestoken in gewoon een kop koffie zetten. Begin met de kleine dingetjes. Maar die man was wel héél passief en daarna overdreven berouwvol. Was gewoon lastig om naar te kijken.
Maar wel goeie tv, eerlijk is eerlijk.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
20-07-2025 16:25
Maar wel goeie tv, eerlijk is eerlijk.
Absoluut! Heerlijke tv! :-D
Pelle schreef:
20-07-2025 15:45
Ingrid maakte ook een opmerking in de trant van: je wil toch samen een B&B runnen. Maar weten die mannen dat? In principe kom je voor de liefde en wil je elkaar beter leren kennen. En is het geen test om te kijken of het runnen van een B&B in je bloed zit.

Maar een keer koffie voor haar zetten of de ontbijtboel afruimen lijkt me wel normaal. Je bent daar ook niet als B&B gast.
Nee eens, maar je bent er ook niet om haar slaaf te zijn of een business partner te worden. Ik zou er echt voor passen om daar mee te helpen in die b&b ,en mn eigen werk willen houden. Dus no way dat ik vogelschijtplankjes ging timmeren of onkruid wieden of een zwembad schoonmaken. Succes ermee hoor. Koffie zetten en ontbijt maken had ik dan wel weer gedaan.
nerdopviva schreef:
20-07-2025 12:11
Petra doet me denken aan Gerard Joling. Steeds dat hinten op seks en het gieren om flauwe grapjes. Volgens mij gaat dat heel snel vervelen.

Ik ben heel benieuwd naar Yvonne bij Jean-Paul. Zij is wel het type dat tegengas biedt en ik vraag me af of Jean-Paul daar goed tegen kan.

En Piet, wat een portret. De onzekerheid druipt er vanaf.
Ik vind Yvonne vooral heeel veeeel zeiken. Nee geef mij maar Renate.
Nadinexxx schreef:
20-07-2025 19:56
Ik vind Yvonne vooral heeel veeeel zeiken. Nee geef mij maar Renate.
Wat spreekt je in haar aan? Ze heeft geen eigen mening, alleen maar ja leuk, nee dank je, ja dankjewel.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
20-07-2025 20:19
Wat spreekt je in haar aan? Ze heeft geen eigen mening, alleen maar ja leuk, nee dank je, ja dankjewel.

Ze zeikt niet zoals Yvonne :proud:
Ik heb ook alle 8 afleveringen gezien en kom ook meeschrijven 🙃🙃

Ik heb het gevoel dat Dick een gevoel aan het najagen is. Hij is niet meteen verliefd op Karin en nu zit ie in zn hoofd wat ie moet doen. Want ze tikt alle boxen aan. Vind het zonde als ie haar al wegstuurt.

Ingrid vond ik de eerste afleveringen leuk, maar nadat ze zo belerend was over het "inzicht" naar Frank, knapte ik meteen af.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven