Advies nieuwe oorkussens koptelefoon Bose QC35ii

20-09-2025 15:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De oorkussens van mijn lifesaver de Bose Quiet Comfort 35ii koptelefoon beginnen helaas te slijten en van 1 is de naad gescheurd.

Omdat de koptelefoon het nog doet vind ik het ergens toch zonde om deze in zijn geheel te vervangen voor een nieuwe Bose, al sluit ik dat niet uit.

Nu ben ik dus op zoek naar vervangende oorkussens die het meest in de buurt komen van het orgineel.

Bose zelf verkoopt deze niet meer, ook niet via een andere verkoopsite. Ik ben dus aangewezen op een "look a like" en zie door de bomen het bos even niet meer.

Bij Media Markt kwam ik wat tegen van INF, bij Bol.com Dieux, Somstyle en Covermore.
Deze hadden de beste recensies.

Wat zijn jullie ervaringen? Ik vind het belangrijk dat de kussens niet te hard zijn, niet knellen, er een bril bij gedragen moet worden, het geluid goed blijft en de Noice Cancelling ook. En dat het uiteraard de goede maat heeft en niet moeilijk te plaatsen.

Of toch voor een geheel nieuwe koptelefoon gaan? De huidige is 6 jaar oud en word elke dag, alleen thuis, gebruikt.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Reddit zegt Wicked Cushions

https://www.reddit.com/r/bose/comments/ ... ort/?tl=nl
Ze zijn bij Bose alleen online uitverkocht, de website verwijst voor originele naar sites van Cool Blue of Mediamarkt.

Originele zijn 35 euro, bij bol of andere sites koop je voor een fractie daarvan vervangers.
Ik voelde met neppers gelukkig geen verschil met het origineel

En ja, echt hartstikke zonde om de hele koptelefoon te vervangen als alleen de kussentjes kapot zijn.
Het is echt makkelijk, er staan veel filmpjes online.
LittleMsSunshine schreef:
20-09-2025 18:04
Ze zijn bij Bose alleen online uitverkocht, de website verwijst voor originele naar sites van Cool Blue of Mediamarkt.

Originele zijn 35 euro, bij bol of andere sites koop je voor een fractie daarvan vervangers.
Ik voelde met neppers gelukkig geen verschil met het origineel

En ja, echt hartstikke zonde om de hele koptelefoon te vervangen als alleen de kussentjes kapot zijn.
Het is echt makkelijk, er staan veel filmpjes online.
Bij Mediamarkt verkopen ze helaas niet de orginele, Coolblue heeft helemaal geen oorkussens. De website van Bose geeft helaas de verkeerde informatie.

De Wicked Cussions ga ik naar kijken.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik heb neppers met goede reviews gekocht op Ali. Er zit nu één nieuwe en één originele op, ik voel geen verschil.
Mutsje78 schreef:
20-09-2025 23:33
Bij Mediamarkt verkopen ze helaas niet de orginele, Coolblue heeft helemaal geen oorkussens. De website van Bose geeft helaas de verkeerde informatie.
Das onhandig.

Ik kreeg destijds Brainwavz als tip, krijgt hele goede reviews mocht het je om geluidskwaliteit gaan, maar voor mij werkte de goedkope snelste optie die ik kon vinden prima.
Succes!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven