Waarom kan ik geen leuk persoon vinden
donderdag 30 oktober 2025 om 12:32
De titel zegt het al. Ik ben nu, denk ik, zo'n 3 jaar op en af op meerdere datingapps. In die jaren niemand gevonden, ook niet kortstondig. Ik heb genoeg matches dat is het niet, maar dan...
Veel gesprekken gaan, of eindigen, raar. Het komt erop neer dat de man altijd weinig interesse en initiatief toont. Ik ben degene die appt en een date voorstelt. Meestal komt het niet tot een date want dan hebben ze een overlijden nog niet verwerkt, teveel aan hun hoofd of ze anders zeggen ze op de dag van de date af.
Sommige lijken in eerste instantie iets oprechter en heel enkel komt daar wel een date uit. Maar dan gaat het alsnog mis. De man zegt mij leuk te vinden en weer af te willen spreken maar appt vervolgens amper, heeft geen tijd meer en spreekt niet meer af.
Dit is de rode draad in die jaren. Ik heb bijna alles wel langs horen komen en merk dat bij mij alle hoop vervlogen is. Ik vraag me echt af, waarom doen mannen zo tegen mij en vinden ze mij niet leuk genoeg? Ik voel me er rot bij want het doet wat met mijn zelfvertrouwen. Het voelt triest, want je hoort vaak hoe een man achter een vrouw aanjaagt. Dat heb ik nou niet.
Ik kom in het echt geen mannen tegen. Een paar jaar geleden was er een collega waar ik gevoelens voor had maar die bleek een relatie te hebben dus dat werd hem niet. Verder kom ik niet op plekken waar ik mannen ontmoet. Na mijn werk ben ik gewoon thuis met mijn kinderen. Daarom had ik alle hoop gevestigd op datingapps maar daar heb ik geen succes mee.
Vrouwen die dit herkennen of tips hebben?
Veel gesprekken gaan, of eindigen, raar. Het komt erop neer dat de man altijd weinig interesse en initiatief toont. Ik ben degene die appt en een date voorstelt. Meestal komt het niet tot een date want dan hebben ze een overlijden nog niet verwerkt, teveel aan hun hoofd of ze anders zeggen ze op de dag van de date af.
Sommige lijken in eerste instantie iets oprechter en heel enkel komt daar wel een date uit. Maar dan gaat het alsnog mis. De man zegt mij leuk te vinden en weer af te willen spreken maar appt vervolgens amper, heeft geen tijd meer en spreekt niet meer af.
Dit is de rode draad in die jaren. Ik heb bijna alles wel langs horen komen en merk dat bij mij alle hoop vervlogen is. Ik vraag me echt af, waarom doen mannen zo tegen mij en vinden ze mij niet leuk genoeg? Ik voel me er rot bij want het doet wat met mijn zelfvertrouwen. Het voelt triest, want je hoort vaak hoe een man achter een vrouw aanjaagt. Dat heb ik nou niet.
Ik kom in het echt geen mannen tegen. Een paar jaar geleden was er een collega waar ik gevoelens voor had maar die bleek een relatie te hebben dus dat werd hem niet. Verder kom ik niet op plekken waar ik mannen ontmoet. Na mijn werk ben ik gewoon thuis met mijn kinderen. Daarom had ik alle hoop gevestigd op datingapps maar daar heb ik geen succes mee.
Vrouwen die dit herkennen of tips hebben?
zondag 2 november 2025 om 13:49
Happening schreef: ↑01-11-2025 15:19Ik hoorde ooit dat je niet zo gefocust moet zijn op de man die tegenover je zit, maar moet letten op hoe je jezelf voelt en bent bij die persoon. Misschien als je dat doet in real life, dat je dan open staat voor andere mannen dan nu. Een dating app lijkt me de hel. Je voelt, ruikt, hoort toch helemaal niet hoe de ander is. Foto's en hobbies zeggen niks over iemand. Ik zou dus toch meer erop uit gaan en in het dagelijkse leven meer om je heen kijken en open staan. Een connectie ontstaat dan misschien ook makkelijker.
De dates verlopen heel ongedwongen en gezellig, dus niet gefocust op die persoon in het bijzonder. Ik voel me dan ook ontspannen en gewoon leuk. Dat is het probleem ook niet. Het is hoe de mannen erna doen.
Ik vind datingapps niet per se de hel, ja door mijn ervaringen maar niet omdat ik de mannen in kwestie niet zie, ruik of hoor. Dat komt daarna wel denk ik dan. Dan kun je ook kijken of het wat is of niet. En de mannen waar ik mee op date ga vallen mij meestal niet tegen. Ik hun kennelijk eerst ook niet maar waarom het daarna niet lukt, geen idee.
zondag 2 november 2025 om 13:51
Nee dat is het niet want er staan zoveel verschillende mannen op. Het zijn echt alle types die je ook in de 'normale' wereld tegenkomt. En tijdens de date vind ik ze ook gewoon leuk.
Mss is mijn titel verkeerd. Het is niet zozeer dat ik geen leuk persoon vind maar ik kan de leuke personen niet voor me winnen.
zondag 2 november 2025 om 13:54
Marathonloopster schreef: ↑01-11-2025 19:55Je moet tegenwoordig extreem veel geduld hebben, wil je je liefde van je leven via een app als Tinder vinden.
Hoewel ik anderhalf jaar geleden ook mijn liefde online vond, alleen niet via Tinder.
TO, ik ben benieuwd: wat voor types swipe jij naar rechts? Waar kijk jij precies naar?
En je moet niet raar opkijken als je na een date alleen een appje krijgt en dat het contact daarna ophoudt. Dan is de klik er gewoon niet. En dat is in de meeste gevallen gewoon zo.
Ja tegenwoordig mss wel. Ik heb mijn vorige partner waar ik jaren een relatie en kinderen mee heb ook via Tinder ontmoet.
Ik swipe mannen naar rechts die ik aantrekkelijk vind of qua uiterlijk en/of profieltekst. Er moet iets zijn waarvan ik denk ja dat zie ik wel zitten. Dus niet extreem selectief van hij moet die kleur haar hebben of zo lang zijn. Totaal niet, het is heel breed. Het zijn vaak normale Nederlandse mannen, werkende mannen, vaders, geen gekke dingen.
Nee als dat het geval zou zijn zou ik niet heel raar opkijken. Maar toevallig waren dit 2 mannen die heel enthousiast waren tijdens de eerste date en meteen begonnen over volgende dates. Dat vind ik dan wel raar. Waarom doen alsof.
zondag 2 november 2025 om 13:57
lenthe_ schreef: ↑01-11-2025 19:56Dit is misschien wel goed om te onderzoeken. Ik dacht altijd dat ik er zeker open voor stond, dus toen iemand me aanraadde om het boek 'liefdesbang' te lezen, vond ik dat heel stom. Natuurlijk wilde ik graag een relatie.
In het boek stond uitgelegd dat je soms de verkeerde mensen aantrekt. Onbewust zoek je mensen uit die niet beschikbaar zijn of dat ben je zelf niet. Na het lezen van dit boek ging ik anders naar mezelf kijken en naar mannen. Kort daarna ontmoette ik mijn huidige partner (via een app). Misschien toeval, maar het heeft destijds zeker geholpen in mijn mindset
Vriendin van mij gaat soms naar een speeddate-event in de stad. Of misschien via-via proberen? Dus gewoon eens aan je vrienden/collega's melden dat je openstaat voor een date met iemand die zij wel bij je vinden passen.
Misschien moet ik dat boek ook maar eens lezen. Maar ik zou niet weten hoe ik de verkeerde mensen aan zou trekken want er reageren er zoveel en ze zijn allemaal anders. Ik kan er niet in ontdekken dat ze niet beschikbaar zouden zijn.
Ik heb geen sociale kring dus helaas geen vrienden of collega's om te melden dat ik single ben en opensta voor een relatie.
zondag 2 november 2025 om 13:59
Je vraagt om tips in je OP, en dan zeg ik: heb niet teveel verwachtingen en stop af en toe ook eens een poosje met het zoeken naar een speld in een hooiberg.
Ik kom daarop omdat ik ook jaren af en aan online gedate heb en al snel ervoer dat er veel meer mannen zijn die ik bij nader inzien niet zo leuk vond om tal van redenen, dan die ik wél leuk vond. En voor veel mannen gaat het met de vrouwen die zij tegenkomen net zo.
Daarmee kan online daten een bezigheid worden die heel veel kost (tijd, investeren, op je telefoon zitten terwijl je ook iets anders zou kunnen doen) en bijzonder weinig oplevert: niet fijn!
Dus is het een idee dat je het even een tijdje loslaat en gewoon dingen gaat doen die je leuk vindt? Ik maakte ooit zeer bewust de keuze om een leuk offline leven te leiden zonder man (en dan zien we wel) en vanuit een tevreden gevoel over dat leven zette ik eens in de zoveel tijd weer een paar weken 'de digitale dating hooiberg' weer op m'n telefoon. Tot het weer tijd werd voor m'n offline leven met echte mensen.
Nee, een partner heeft me dat jarenlang niet opgeleverd. En dat dat uiteindelijk online wel gebeurde is meer toeval dan beleid geweest. Maar ik had wel een fijn leven, al was ik dan oneindig lang alleen. Maar liever een leuk leven alleen dan maar blijven dwalen in die hooiberg.
Ik kan het aanraden!
Ik kom daarop omdat ik ook jaren af en aan online gedate heb en al snel ervoer dat er veel meer mannen zijn die ik bij nader inzien niet zo leuk vond om tal van redenen, dan die ik wél leuk vond. En voor veel mannen gaat het met de vrouwen die zij tegenkomen net zo.
Daarmee kan online daten een bezigheid worden die heel veel kost (tijd, investeren, op je telefoon zitten terwijl je ook iets anders zou kunnen doen) en bijzonder weinig oplevert: niet fijn!
Dus is het een idee dat je het even een tijdje loslaat en gewoon dingen gaat doen die je leuk vindt? Ik maakte ooit zeer bewust de keuze om een leuk offline leven te leiden zonder man (en dan zien we wel) en vanuit een tevreden gevoel over dat leven zette ik eens in de zoveel tijd weer een paar weken 'de digitale dating hooiberg' weer op m'n telefoon. Tot het weer tijd werd voor m'n offline leven met echte mensen.
Nee, een partner heeft me dat jarenlang niet opgeleverd. En dat dat uiteindelijk online wel gebeurde is meer toeval dan beleid geweest. Maar ik had wel een fijn leven, al was ik dan oneindig lang alleen. Maar liever een leuk leven alleen dan maar blijven dwalen in die hooiberg.
Ik kan het aanraden!
zondag 2 november 2025 om 14:04
Bastuba schreef: ↑02-11-2025 13:59Je vraagt om tips in je OP, en dan zeg ik: heb niet teveel verwachtingen en stop af en toe ook eens een poosje met het zoeken naar een speld in een hooiberg.
Ik kan het aanraden!
Ja herkenbaar en dat is wat ik eigenlijk de laatste jaren ook doe. Daarom af en aan op datingapps. Soms ben ik het na een aantal teleurstelling weer zo zat dat ik alles verwijder en denk ik hoef niemand meer, laat maar.
Na een tijd denk ik dan weer, ik ga toch maar weer eens kijken en begint de cirkel overnieuw. Hoe meer tijd erover heen gaat hoe minder ik begrijp dat ik maar niemand ontmoet wat wel een keer slaagt.
Ik heb mijn vorige partner, wel wat sneller ontmoet op Tinder (na een andere relatie). Ik weet dus dat het wel kan en voor mij lijkt het de enige optie aangezien ik in het echt nergens kom en niemand ontmoet.
zondag 2 november 2025 om 14:06
En de grote vraag blijft, waarom willen die mannen waar ik zo'n leuke date mee en ze zou enthousiast waren, mij uiteindelijk niet.
Het gebeurt ook met contacten, waar ik nog geen date mee heb gehad, dat ze je ineens negeren oftewel ghosten. Ik vind dat zo onbeschoft en raar. Zit je middenin een leuk gesprek en nooit meer wat.
Het gebeurt ook met contacten, waar ik nog geen date mee heb gehad, dat ze je ineens negeren oftewel ghosten. Ik vind dat zo onbeschoft en raar. Zit je middenin een leuk gesprek en nooit meer wat.
zondag 2 november 2025 om 14:19
Ik bedoelde ook niet dat je letterlijk de verkeerde mannen aantrekt. Zulke patronen kunnen onbewust ontstaan, zonder dat je dat doorhebt. Bewustwording daarvan is meestal de eerste stap om deze patronen te kunnen doorbreken. Het boek dat wordt aangeraden is daarin inderdaad een heel goede tip.Lonewolfophe schreef: ↑02-11-2025 13:57Misschien moet ik dat boek ook maar eens lezen. Maar ik zou niet weten hoe ik de verkeerde mensen aan zou trekken want er reageren er zoveel en ze zijn allemaal anders. Ik kan er niet in ontdekken dat ze niet beschikbaar zouden zijn.
Ik heb geen sociale kring dus helaas geen vrienden of collega's om te melden dat ik single ben en opensta voor een relatie.
zondag 2 november 2025 om 14:57
Weet je, ik vind dit ook raar. Ik kan me alleen maar indenken datLonewolfophe schreef: ↑01-11-2025 10:36Nee nog niet gekeken, zal ik eens doen. Ik snap dat ik niet de enige ben. Maar ik vind het bij mij vaak zo raar lopen. Ik heb dan een leuke date met een man, hij lijkt enthousiast, stuurt meteen een appje daarna en dan houdt hij het voor gezien. Ik snap daar niks van.
1) ze seks zoeken, en het lijntje uit laten tot het de moeite niet meer waard lijkt/ze ergens anders beet hebben. Het is Tinder, je weet het niet.
2) jij het misschien verkeerd interpreteert? Dat de date wel leuk was, maar de andere kant er niet meer bij voelde dan gewoon een gezellig praatje en wat oppervlakkige interesse. En jij dat dan mogelijk onterecht vertaalt naar enthousiasme en een mogelijk vervolg?
Wat is het appje meteen daarna dan? Zo van "Was erg gezellig!
zondag 2 november 2025 om 15:05
konwalia schreef: ↑02-11-2025 14:57Weet je, ik vind dit ook raar. Ik kan me alleen maar indenken dat
1) ze seks zoeken, en het lijntje uit laten tot het de moeite niet meer waard lijkt/ze ergens anders beet hebben. Het is Tinder, je weet het niet.
2) jij het misschien verkeerd interpreteert? Dat de date wel leuk was, maar de andere kant er niet meer bij voelde dan gewoon een gezellig praatje en wat oppervlakkige interesse. En jij dat dan mogelijk onterecht vertaalt naar enthousiasme en een mogelijk vervolg?
Wat is het appje meteen daarna dan? Zo van "Was erg gezellig!" of iets? Want dat zou ik als fatsoenlijke afsluiter ook nog kunnen sturen, gewoon om maar geen radiostilte te hoeven geven. Of stellen ze ook al een volgende date voor?
1. Sex zoeken zou kunnen maar lijkt me sterk. Die signalen gaven ze op geen enkele wijze af. En ze hebben ook niets in die richting gezegd of geprobeerd.
2. Nee want de mannen in kwestie zeiden letterlijk hoe gezellig ze het wel niet vonden. De ene plande meteen voor de week erna 2 dates met me. Die overigens nooit zijn doorgegaan want hij had geen tijd meer. En de ander zei ook meteen dat hij snel weer een date wou en of ik wou beloven dat we weer een date gingen doen.
De appjes daarna waren van beide of ik goed/veilig thuisgekomen ben en dat ze het zo gezellig vonden.
zondag 2 november 2025 om 17:36
Lonewolfophe schreef: ↑02-11-2025 13:54Ja tegenwoordig mss wel. Ik heb mijn vorige partner waar ik jaren een relatie en kinderen mee heb ook via Tinder ontmoet.
Ik swipe mannen naar rechts die ik aantrekkelijk vind of qua uiterlijk en/of profieltekst. Er moet iets zijn waarvan ik denk ja dat zie ik wel zitten. Dus niet extreem selectief van hij moet die kleur haar hebben of zo lang zijn. Totaal niet, het is heel breed. Het zijn vaak normale Nederlandse mannen, werkende mannen, vaders, geen gekke dingen.
Nee als dat het geval zou zijn zou ik niet heel raar opkijken. Maar toevallig waren dit 2 mannen die heel enthousiast waren tijdens de eerste date en meteen begonnen over volgende dates. Dat vind ik dan wel raar. Waarom doen alsof.
Het dikgedrukte heb ik ook vaak meegemaakt. Tijdens de date enthousiast, plannen maken voor een volgende date, maar daarna hoorde ik niets meer. Ik heb me er ook vaak over verbaasd.
Geloof me, dit gaat nog vaker gebeuren. Er is maar 1 conclusie die je kunt trekken: tijdens de date zijn ze ook enthousiast over een volgende date. Echter, na even bezinken, is het toch een nee. Voelen ze het toch niet helemaal.
Daarom moet je je ook niet blind staren op wat ze zeggen en over hoe enthousiast ze zijn tijdens een date. Maar kijk alleen naar hun acties en daden. Doet ie moeite om een 2e date te regelen? Een oprecht geïnteresseerde man die gaat dat doen!! Echt waar!
En ik zou je ook adviseren niet zo te kijken naar alle mogelijke redenen waarom ze afhaken. Jij bent gewoon jij en er is niets mis met jou. Jij doet het niet verkeerd! Ze voelen het gewoon niet, vinden je gewoon niet leuk genoeg. Nou en? Jij vindt toch ook niet iedereen leuk?
3 jaar daten is echt nog kort. Kan zijn dat je over 5+ jaar hem nog steeds niet hebt gevonden. So what? Je leven zonder man is toch ook prima? Maak er wat van!
maandag 3 november 2025 om 07:31
Marathonloopster schreef: ↑02-11-2025 17:36Het dikgedrukte heb ik ook vaak meegemaakt. Tijdens de date enthousiast, plannen maken voor een volgende date, maar daarna hoorde ik niets meer. Ik heb me er ook vaak over verbaasd.
Geloof me, dit gaat nog vaker gebeuren. Er is maar 1 conclusie die je kunt trekken: tijdens de date zijn ze ook enthousiast over een volgende date. Echter, na even bezinken, is het toch een nee. Voelen ze het toch niet helemaal.
Daarom moet je je ook niet blind staren op wat ze zeggen en over hoe enthousiast ze zijn tijdens een date. Maar kijk alleen naar hun acties en daden. Doet ie moeite om een 2e date te regelen? Een oprecht geïnteresseerde man die gaat dat doen!! Echt waar!
En ik zou je ook adviseren niet zo te kijken naar alle mogelijke redenen waarom ze afhaken. Jij bent gewoon jij en er is niets mis met jou. Jij doet het niet verkeerd! Ze voelen het gewoon niet, vinden je gewoon niet leuk genoeg. Nou en? Jij vindt toch ook niet iedereen leuk?
3 jaar daten is echt nog kort. Kan zijn dat je over 5+ jaar hem nog steeds niet hebt gevonden. So what? Je leven zonder man is toch ook prima? Maak er wat van!
Dank je. Dit had ik even nodig om te lezen.
Ergens fijn om te horen dat het niet alleen mij overkomt. Dat idee had ik wel. Van mannen die enthousiast doen tijdens een date en nieuwe dates plannen en daarna niks meer.
Ja voor mij betekent het nu niets meer als een man enthousiast doen tijdens een date. Daar kijk ik nu wel doorheen ja.
Nou dat is het, de meeste mannen waarbij het tot een date komt vind ik zeker wel leuk om vervolgdates mee te doen. Maar ja kennelijk mannen denken daar anders over.
Ik vind 3 jaar behoorlijk lang aangezien het nooit zo lang heeft geduurd voor ik en relatie had. Maar goed als het er niet in zit dan niet en ik richt me ook op andere dingen idd.
maandag 3 november 2025 om 07:33
Waar ik me ook erg over verbaas is, mannen waar je een heel leuk gesprek mee hebt (op de datingapp). Ze zeggen je bent echt een mooie vrouw en leuk om je binnenkort te zien en grapjes over en weer. En dan ineens zijn ze verdwenen. Dit weekend nog zelfs 2x meegemaakt. Onvoorstelbaar vind ik dat. Hoe kunnen sommige mannen toch zo doen alsof.
maandag 3 november 2025 om 07:53
Ik denk niet dat ze op dat moment doen alsof. Het probleem met die apps is dat men (ik ook!) uit gewoonte blijft verder swipen en dan komt er een nieuwe match binnen die mss nóg interessanter lijkt...
Net hetzelfde met een eerste date... Velen willen vonken en vuur op die eerste date en hebben ze dat niet dan weten ze dat ze gewoon verder kunnen swipen of nog lijntjes uitstaan hebben...
Net hetzelfde met een eerste date... Velen willen vonken en vuur op die eerste date en hebben ze dat niet dan weten ze dat ze gewoon verder kunnen swipen of nog lijntjes uitstaan hebben...
maandag 3 november 2025 om 08:16
Precies wat @Attraverso zegt, veel mannen willen helemaal in vuur en vlam staan op een date en als dat niet gebeurt, swipen ze liever verder.
En het komt heel vaak (!!) voor dat mannen enthousiast zijn op een app en erna verdwijnen. Maar op dat moment zijn ze gewoon niet op zoek naar een date, maar gewoon naar aandacht!
Echt TO, probeer je minder te verbazen overal over! Dit is helaas allemaal normaal.
En 3 jaar vrijgezel zijn in deze tijd is echt kort. Omdat het gewoon moeilijk is om iemand online te vinden als je denkt dat dat je enige optie is.
En het is niet onmogelijk! Ik ken de mijne via Breeze, misschien is dat iets voor je.
Zoek op het forum eens naar het topic over Breeze, daar lees je er meer over.
En het komt heel vaak (!!) voor dat mannen enthousiast zijn op een app en erna verdwijnen. Maar op dat moment zijn ze gewoon niet op zoek naar een date, maar gewoon naar aandacht!
Echt TO, probeer je minder te verbazen overal over! Dit is helaas allemaal normaal.
En 3 jaar vrijgezel zijn in deze tijd is echt kort. Omdat het gewoon moeilijk is om iemand online te vinden als je denkt dat dat je enige optie is.
En het is niet onmogelijk! Ik ken de mijne via Breeze, misschien is dat iets voor je.
maandag 3 november 2025 om 08:49
Nou dat is het rare dus de ene man had zich, toen wij in contact kwamen, afgemeld op de datingapp. Dus bij hem was het niet van even verder swipen. Tijdens de date zei hij ook dat hij blij was nu eindelijk eens een leuke date te hebben.Attraverso schreef: ↑03-11-2025 07:53Ik denk niet dat ze op dat moment doen alsof. Het probleem met die apps is dat men (ik ook!) uit gewoonte blijft verder swipen en dan komt er een nieuwe match binnen die mss nóg interessanter lijkt...
Ik ben daar dan anders in met vuurwerk op de eerste date. Dat hoeft voor mij niet. Als het leuk en gezellig is en ik zie de persoon zitten is het mooi.
En tijdens een leuk gesprek vertrekken vind ik helemaal bizar want je kan toch verder swipen en met de leuke personen blijven praten. Dat doe ik zelf ook.
maandag 3 november 2025 om 08:55
Ik zou juist denken dat mannen daar nuchterder in zijn. Maar goed.Marathonloopster schreef: ↑03-11-2025 08:16Precies wat @Attraverso zegt, veel mannen willen helemaal in vuur en vlam staan op een date en als dat niet gebeurt, swipen ze liever verder.
De mannen waar ik mee in gesprek was, die zomaar verdwenen middenin een leuk gesprek, waren doodnormale mannen/vaders, geen fotomodellen of macho's. Dat maakt het voor mij des te verwarrender. Het leek niet om aandacht te doen en de gesprekken waren gewoon oprecht tot ze verdwenen dan.
Ik maak dit al 3 jaar mee want vanaf begin ging dit al zo. Ik kan er nooit aan wennen en blijf me er nog steeds over verbazen.
Ik vind het ook frustrerend dat je het niet aan ziet komen en dat het elke keer weer gebeurd. Je kan jezelf er niet voor beschermen zeg maar. Ja door er helemaal af te gaan, wat ik regelmatig doe.
Breeze heb ik ook al eens opgestaan. Ik vond het niet zo heel geweldig maar wie weet probeer ik het over een tijdje weer.
maandag 3 november 2025 om 09:14
Ze zijn in hetzelfde copy/paste gesprek met drie anderen vrees ik. Vraag het ze maar eens gewoon direct op de man af. Een man die jou echt leuk vindt en verder geen matches heeft blijft hangen hoor.Lonewolfophe schreef: ↑03-11-2025 07:33Waar ik me ook erg over verbaas is, mannen waar je een heel leuk gesprek mee hebt (op de datingapp). Ze zeggen je bent echt een mooie vrouw en leuk om je binnenkort te zien en grapjes over en weer. En dan ineens zijn ze verdwenen. Dit weekend nog zelfs 2x meegemaakt. Onvoorstelbaar vind ik dat. Hoe kunnen sommige mannen toch zo doen alsof.
Net zoals die zogenaamde hoffelijkheid aan het eind van een date: "Het was gezellig, laten we een vervolgdate plannen", gevolgd door een net appje als je thuis bent. Eigenlijk weten ze het allang, dit wordt niks meer verder. Maar iemand afwijzen is eng en heeft misschien gevolgen online, je weet het niet.
maandag 3 november 2025 om 09:17
Dat viel mij ook op eerlijk gezegd. Je wereldje lijkt vrij klein als alleenstaande moeder en dat is misschien voor een man wat minder aansprekend.
maandag 3 november 2025 om 10:08
Afgemeld of de match verwijderd?Lonewolfophe schreef: ↑03-11-2025 08:49Nou dat is het rare dus de ene man had zich, toen wij in contact kwamen, afgemeld op de datingapp. Dus bij hem was het niet van even verder swipen. Tijdens de date zei hij ook dat hij blij was nu eindelijk eens een leuke date te hebben.
Ik heb vaak leuke dates met mannen waar ik nochtans geen relatiemateriaal in zie of waar geen relatie op volgt...
Het is gewoon een speld in een hooiberg zoeken én een zeer onnatuurlijke manier om iemand tegen te komen.
Ik had vorig weekend een erg fijn evenement met een groep mensen. Daar zaten mannen tussen die ik op een app, wanneer ik hun profiel zou zien, zonder nadenken meteen links zou swipen terwijl het heel aangename mensen bleken te zijn.
Meer dingen ondernemen waar je verschillende mensen ontmoet zonder de druk van daten is een alternatief om te overwegen...
maandag 3 november 2025 om 10:22
Ik heb geen vrienden en geen familie, behalve mijn kinderen. Ik kan er weinig aan doen dat ik geen familie. Ik heb nou eenmaal geen broers of zussen.
Ik heb nog nooit een baan gehad waar ik collega's buiten het werk zag of dat het vrienden waren (van elkaar).
Mijn exen hebben dit ook allemaal niet. Mij schrikt dat niet af en ik zou niet weten waarom. Het gaat mij om hoe de persoon is. Kan iemand ook niet altijd wat aan doen. En sommige mensen hebben geen behoefte aan of tijd voor vrienden.
maandag 3 november 2025 om 10:24
Pioen00 schreef: ↑03-11-2025 09:14Ze zijn in hetzelfde copy/paste gesprek met drie anderen vrees ik. Vraag het ze maar eens gewoon direct op de man af. Een man die jou echt leuk vindt en verder geen matches heeft blijft hangen hoor.
Net zoals die zogenaamde hoffelijkheid aan het eind van een date: "Het was gezellig, laten we een vervolgdate plannen", gevolgd door een net appje als je thuis bent. Eigenlijk weten ze het allang, dit wordt niks meer verder. Maar iemand afwijzen is eng en heeft misschien gevolgen online, je weet het niet.
Als ik dat zou vragen krijg je of geen antwoord of ze zeggen: nee tuurlijk niet, ik praat met jou.
Tja zou kunnen, ik vind het raar. Ik ben zelf eerlijker daarin. Ik ga zelf niet zeggen van het was zo gezellig, je bent mijn leukste date en ik wil je weer zien, terwijl ik dat niet denk of voel.
maandag 3 november 2025 om 10:26
Dat kan, dat is dan zo. Ik ben wie ik ben. Alleen denk ik niet dat dat het is, want is maar bij eentje ter sprake gekomen. De anderen weten dat niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in