Preston Palace met pubers, Go or No?
vrijdag 28 november 2025 om 15:10
Ipv cadeaus in de decembermaand gaan wij als gezin elk jaar op pad voor een leuk uitje. Vorig jaar zijn we wezen karten bij Battlekart en dat was echt een topactiviteit.
Nu kwam Preston Palace naar boven als idee. Maar, ik denk echt dat dat een love it/hate it bestemming is.
Wie is er wel eens geweest (met pubers)?
Aanrader, of juist niet?
Nu kwam Preston Palace naar boven als idee. Maar, ik denk echt dat dat een love it/hate it bestemming is.
Wie is er wel eens geweest (met pubers)?
Aanrader, of juist niet?
vrijdag 28 november 2025 om 19:08
Dus als je een beetje volks bent ben je niet normaal?Xantileppe schreef: ↑28-11-2025 18:59Het is echt wat het is...gewoon veel mensen die puur gaan om zoveel mogelijk te eten en te drinken. Het is goedkoop en er gaan gewoon veel mensen heen die volks zijn. Uit een buurtje zoals de wielepole in Leeuwarden. Het is ook denigrerend, maar je hoeft er gewoon niet heen als normaal mens. Het is ontstaan door Van der Most. Peter Gilles zou zich er prima thuis voelen.
Je maakt het er niet beter op hoor.
Graftak!
vrijdag 28 november 2025 om 19:08
Xantileppe schreef: ↑28-11-2025 19:05Jazeker...maar ik vind het niet (meer) normaal om je volledig volledig te gieten en je te gaan misdragen. Als je er nooit geweest bent, dan kun je je er niets bij voorstellen maar het is verschrikkelijk met kotsende lui allover. Mij niet bellen in ieder geval.
Je bedoelt de niet volkse (want in "gegoede" gezinnen opgegroeide) studenten die zich elk weekend vol laten lopen en lallend, keihard schreeuwend en kotsend naar huis kruipen? Ben ik ff blij dat ik volks ben. En niet meer tussen de "hoogopgeleiden" in Utrecht woon.
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
vrijdag 28 november 2025 om 19:19
Zuipen tot kotsens toe heeft vrij weinig te maken met de lagere sociaal-economische stratus (ik denk dat je dat bedoelt met 'volks'), het is gewoon dom gedrag. Ik weet niet of je je wel eens hebt begeven in het studentencorps, maar daar wordt ook altijd gezopen en gekotst. En juist het corps staat nou niet bekend om zijn banden met de armere medemens.
Graftak!
vrijdag 28 november 2025 om 19:20
Zeg dat dan gewoon. Voor mij zou het ook niet hoeven hoor. Maar dat kun je ook best zeggen zonder al dat domme geleuter over 'volks' en dat normale mensen niet volks zijn of weet ik veel wat jij ervan bakte.Xantileppe schreef: ↑28-11-2025 19:17Ik maak het er inderdaad niet beter op zo te lezen. Nou ja...dan ga ik het beter formuleren:
Ik ben er geen fan van.
Graftak!
vrijdag 28 november 2025 om 19:24
Je hebt gelijk...Lady*Voldemort schreef: ↑28-11-2025 19:20Zeg dat dan gewoon. Voor mij zou het ook niet hoeven hoor. Maar dat kun je ook best zeggen zonder al dat domme geleuter over 'volks' en dat normale mensen niet volks zijn of weet ik veel wat jij ervan bakte.
vrijdag 28 november 2025 om 19:59
Dat vreten-wat-je-kan (en dan vooral asociaal, veel laten staan, overal en nergens neerpleuren) is wel echt typisch PP en ook echt voor bepaald type mensen. Ja, je betaalt ervoor. Maar sociale mensen met oog voor duurzaamheid zul je daar minder zien.
vrijdag 28 november 2025 om 20:11
Wil je nou zeggen dat mensen die naar een all-you-can-eat-restaurant gaan niet sociaal zijn?
Wat heeft dat te maken met sociaal of niet sociaal zijn?
Eten 'welopgeleide' mensen alleen maar duurzaam en in de betere restaurants? Natuurlijk niet. Ook mensen die jij sociaal noemt eten wel eens een patatje uit de snackbar.
En steldatje gelijk hebt, wat dan nog? Misschien hebben die mensen helemaal geen geld om naar een 'duurzaam; restaurant te gaan?
vrijdag 28 november 2025 om 20:15
Mensenkinderen.
Ik ben volks opgegroeid (al noemden wij dat "normaal" maar goed) en ik kan niet anders zeggen dan dat ik in een uitzonderlijk sociale omgeving ben opgegroeid, waar het vrij gebruikelijk was naar elkaar om te kijken.
Hoe dan ook.
Preston Palace is een all inclusive-resort en daar zullen ook mensen komen die graag veel willen drinken en misschien zelfs te veel. In groepen zijn die mensen wellicht soms wat luid en ik kan me voorstellen dat dat niet altijd plezierig is. En omdat het allemaal uit moet kunnen, is het eten prima, maar niet bijzonder.
Kijk, dan kun je dus iets over PP zeggen, zonder dat je gelijk een hele verhandeling vol vooroordelen over mensen met een lagere SES houdt. Kan gewoon.
Ik ben volks opgegroeid (al noemden wij dat "normaal" maar goed) en ik kan niet anders zeggen dan dat ik in een uitzonderlijk sociale omgeving ben opgegroeid, waar het vrij gebruikelijk was naar elkaar om te kijken.
Hoe dan ook.
Preston Palace is een all inclusive-resort en daar zullen ook mensen komen die graag veel willen drinken en misschien zelfs te veel. In groepen zijn die mensen wellicht soms wat luid en ik kan me voorstellen dat dat niet altijd plezierig is. En omdat het allemaal uit moet kunnen, is het eten prima, maar niet bijzonder.
Kijk, dan kun je dus iets over PP zeggen, zonder dat je gelijk een hele verhandeling vol vooroordelen over mensen met een lagere SES houdt. Kan gewoon.
Si abra la puerta hay lobos.
vrijdag 28 november 2025 om 21:43
Xantileppe schreef: ↑28-11-2025 18:59Het is echt wat het is...gewoon veel mensen die puur gaan om zoveel mogelijk te eten en te drinken. Het is goedkoop en er gaan gewoon veel mensen heen die volks zijn. Uit een buurtje zoals de wielepole in Leeuwarden. Het is ook denigrerend, maar je hoeft er gewoon niet heen als normaal mens. Het is ontstaan door Van der Most. Peter Gilles zou zich er prima thuis voelen.
Wielepole is heel gezellig hoor
Maar preston aub niet . 1 keer geweest nooit weer
vrijdag 28 november 2025 om 23:15
Zo hee, wat een negatieve reacties. Hier dan een positieve. Wij gaan sinds het hotel open is minstens 1 keer per jaar. Met familie, of met partner, of met kinderen. Wij vinden het heel leuk. Er is genoeg te doen, het eten is prima, iedereen van jong tot oud vermaakt zich. Nooit last gehad van dronken mensen, maar…. Wij gaan nooit in het weekend.
"Boring conversation anyway"
zaterdag 29 november 2025 om 00:16
Ik zit nu op die site te kijken maar wat een prijzen joh! Ongelofelijk dat mensen dit betalen voor zoiets….
Mijn pubers en ik gaan allemaal liever duur uit eten dan naar zoiets. Maar goed. Wij zijn snobs
Mijn kinderen zijn wel eens met een feestje bij PP geweest en vonden het toen ook helemaal nix. Dus blijkbaar zijn wij niet het publiek.
Als je houdt van pretparken, all you can eat restaurants en op all inclusive vakanties gaat, past het waarschijnlijk heel goed.
Leuk om te horen dat jij er jaarlijks naartoe gaat Brianna. Ik ken dus echt níemand die er geweest is en het leuk vond. Maar het is er altijd druk dus er is zeker een doelgroep.
Mijn pubers en ik gaan allemaal liever duur uit eten dan naar zoiets. Maar goed. Wij zijn snobs
Mijn kinderen zijn wel eens met een feestje bij PP geweest en vonden het toen ook helemaal nix. Dus blijkbaar zijn wij niet het publiek.
Als je houdt van pretparken, all you can eat restaurants en op all inclusive vakanties gaat, past het waarschijnlijk heel goed.
Leuk om te horen dat jij er jaarlijks naartoe gaat Brianna. Ik ken dus echt níemand die er geweest is en het leuk vond. Maar het is er altijd druk dus er is zeker een doelgroep.
zaterdag 29 november 2025 om 01:14
Goedkoop?? Ik ben afgelopen jaar in de bonte wever geweest en als ik daar nu kijk voor 4 nachten, 2,personen eind februari ben ik €700,- kwijt. Preston palace voor diezelfde datum en aantal nachten is €1100,-. Ik weet niet wat jij goedkoop vind, maar ik vind het echt heel duur.Xantileppe schreef: ↑28-11-2025 18:59Het is echt wat het is...gewoon veel mensen die puur gaan om zoveel mogelijk te eten en te drinken. Het is goedkoop en er gaan gewoon veel mensen heen die volks zijn. Uit een buurtje zoals de wielepole in Leeuwarden. Het is ook denigrerend, maar je hoeft er gewoon niet heen als normaal mens. Het is ontstaan door Van der Most. Peter Gilles zou zich er prima thuis voelen.
Maar goed, ik zou er ook niet heen gaan en voor dat geld kan je naar mijn idee wel wat leukers doen.
zaterdag 29 november 2025 om 03:35
Ik denk dat het best leuk kan zijn als je niet hele hoge verwachtingen hebt. Er is voor ieder wat wils. Ik ken gezin die daar ieder jaar heen gaan want voor ieder wat wils en goed rolstoelvriendelijk en ze hebben aangepaste kamers. Is natuurlijk niet voor iedereen belangrijk maar als je bepaalde voorzieningen nodig hebt wel.
zaterdag 29 november 2025 om 09:35
Vroeger had ik buren en zij werkten beide bij het RIAGG. Er hing een grote poster voor hun keukenraam.
Daar stond met grote letters op: Heeft U wel eens een normaal mens ontmoet?
En met hele kleine lettertjes daaronder: En hoe beviel het?
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
zaterdag 29 november 2025 om 11:03
Zoveel mogelijk eten en drinken omdat je betaald heb vind ik ook lomp en afstotelijk gedrag. Ik heb het meegemaakt op een cruise. Mijn moeder en ik stonden nog boven op de boot om van het uitzicht te genieten, toen iedereen zich al zat vol te proppen in het restaurant. Het eten vloog in het rond, en mensen schepten alles op hun bord maar het meeste werd weer weggegooid. Ik vind het ordinair.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in