Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/al lang zwanger en bevallen in showbizzland.

15-07-2010 22:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder!
The time is now
quote:DJ Momo schreef op 11 augustus 2010 @ 11:23:

[...]

mss toch eens een ander bikinitopje aanschaffen?Broekje zit ook niet echt jofel meer. Alicia is volgens mij al redelijk veel aangekomen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Mosterd schreef op 11 augustus 2010 @ 10:03:

[...]

Helemaal goed!

Wesley Klein om precies te zijn.Wiesdat?
Katherine Heigl & Naleigh

Jessica Alba & Honor

Alanis Morrisette is zwanger.
Bron: Telegraaf

Alanis Morissette zwanger van onze redactie

AMSTERDAM - Alanis Morissette (36) is in verwachting van haar eerste kindje.

De Canadese zangeres stapte 22 mei in het huwelijksbootje met rapper Souleye (echte naam Mario Treadway).

Er deden al langer sterke geruchten de ronde dat Alanis zwanger zou zijn, maar nu bevestigt ze het blijde nieuws in de nieuwste editie van US Weekly, en niet eens in een 'officieel' interview: "Ik ben zwanger!" Zo antwoordde ze bij het invullen van de vragenlijst '25 dingen die je nog niet van me weet".
Alweer van onze redactie? Die bezwangeren wat af he?
The Duggars: We're Open to Having a 20th Child.

Michelle and Jim Bob Duggar have always been open about their willingness to have children.

But when the devout Baptists and stars of TLC's 19 Kids and Counting faced the catastrophic aftereffects of their 19th child's premature birth, many assumed they might be done.

But now the couple – who only recently brought baby Josie home after being hospitalized for six months as she recovered from a perforated bowel and rare digestive problems – say they are ready to consider a 20th child.

"Our family is stronger than ever," Jim Bob, 45, tells PEOPLE in its new issue. "We made it through the storm."

quote:Vinyl schreef op 11 augustus 2010 @ 15:14:

Alweer van onze redactie? Die bezwangeren wat af he? De redactie heeft het er maar druk mee!
jeetje zeg die duggars weten ook van geen ophouden. Begint ook echt gevaarlijk te worden, als ze niet oppassen zit die man straks thuis met 20 kinderen maar zonder vrouw.

Ik snap dit echt niet, geen anticonceptie gebruiken ala, maar dan zijn er nog andere opties. Ik hoop echt dat de natuur anders beslist.
rrrrrrrilllllllll van die Jim Bob.
quote:Vinyl schreef op 11 augustus 2010 @ 15:14:

Alweer van onze redactie? Die bezwangeren wat af he?
Tjonge, op naar nr 20, dat snap ik echt niet als het de vorige keer zo kantjeboord was.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:dalida schreef op 11 augustus 2010 @ 15:19:

The Duggars: We're Open to Having a 20th Child.

Michelle and Jim Bob Duggar have always been open about their willingness to have children.

But when the devout Baptists and stars of TLC's 19 Kids and Counting faced the catastrophic aftereffects of their 19th child's premature birth, many assumed they might be done.

But now the couple – who only recently brought baby Josie home after being hospitalized for six months as she recovered from a perforated bowel and rare digestive problems – say they are ready to consider a 20th child.

"Our family is stronger than ever," Jim Bob, 45, tells PEOPLE in its new issue. "We made it through the storm."

[afbeelding]Begrijp ik niets van!
Ik vraag me bij de Duggars af in hoeverre het nog gaat om de wens voor meer kinderen en in hoeverre het gaat om de media aandacht waar ze op kunnen rekenen bij de komst van nog meer kinderen. (Hoe ziek dat ook zou zijn)
The time is now
Ik kan me niet voorstellen dat je na 19 kinderen nog een sterke kinderwens hebt.
Hoe oud is zij? Hij is 45. Hoe lang kan zij nog baren?
Tja, er zijn vrouwen van tegen de vijftig die nog spontaan zwanger worden, dus wie zal het zeggen.
Op de Telegraaf staat dat Victoria Beckham zwanger is van de 4e.

Het is nog niet bevestigd of ontkend door het stel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die Duggars doen het sowieso gedeeltelijk voor het geld. Anders laat je je niet door People magazine (echt bagger) interviewen of een real life soap van je gezin maken. Dan ben je braaf Amish en houd je je mond

Josie is nog steeds héél klein (zie de handen waarmee ze vastgehouden wordt)

Freaky family...
En die oudste, Josh, heeft ondertussen ook een kind, met zijn vrouw natuurlijk. Op hun bruiloft zag ze er ook zo lekker degelijk uit.

Wel fascinerend hoor, deze familie. Jammer dat ik die afleveringen van Discovery Health niet kan zien :(

Nog ééntje van toen Josh ging verloven

En hun dochter Mackynzie (zo'n mooie, Bijbelse naam)

Wel raar, ben je zelf vader, krijg je nog een broertje of zusje (als ze doorgaan met fokken de liefde bedrijven). Verbaas me er überhaupt over dat die mensen nog seks hebben, zou denken dat je daar met zoveel kinderen niet meer aan toekomt..
quote:Maleficent schreef op 12 augustus 2010 @ 13:51:

Op de Telegraaf staat dat Victoria Beckham zwanger is van de 4e.

Het is nog niet bevestigd of ontkend door het stel.Wou ze niet perse een meisje? Ben heel benieuwd of dat lukt
Wat een paasei, die Josie.
Anna Duggar zou moar zo uut Barneveld kunnen kommen
Ok, nog één, want van dat bijschrift kreeg ik spontaan jeuk..

Michelle admiring Jim Bob for being the spiritual leader of their home. aaargh!

Ben echt benieuwd of Victoria zwanger is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven