Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/al lang zwanger en bevallen in showbizzland.

15-07-2010 22:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder!
The time is now
Jaap Kwakman, gitarist van de Volendamse band de 3J's, wordt voor het eerst vader.

"Mijn mooie vriendin zal als alles goedgaat begin april een mooie moeder zijn", twittert Jaap. "Wat mij dan weer vader maakt. En dan van ons eerste kindje."

De Volendammer heeft sinds 2002 een relatie met Jenny. Samen met Jan Dulles en Jaap de Witte vormt hij de band de 3J's.

Wat een babyboom in Volendam zeg! De een na de ander, het lijkt wel een virus
Stressed is just desserts spelled backwards
Jorinde Moll zwanger van meisje

Jorinde Moll is zwanger van een meisje. Dat onthult de voormalige presentatrice deze week in Story. "Ik ben er heel blij mee. Ik wilde namelijk graag weer een meisje."

Moll is hiermee haar wens uitgekomen. "Het klinkt misschien vreemd, maar ik heb er een reden voor. Ik vind het fantastisch als die twee meiden met elkaar kunnen opgroeien. De band tussen zusjes is gewoon sterker dan tussen broer en zus", zegt Moll in het weekblad.

"Als ik een zoontje had gehad, dan had ik nu liever weer een jongen gekregen", voegt de ex-presentatrice daaraan toe.

Moll gaf in 2007 haar jawoord aan freefighter Chalid Arrab. In het voorjaar van 2008 beviel ze van haar eerste kindje, dochter Loubna. Het koppel woont tegenwoordig voornamelijk in Zwitserland.
quote:Maleficent schreef op 25 augustus 2010 @ 11:42:

Jaap Kwakman, gitarist van de Volendamse band de 3J's, wordt voor het eerst vader.

"Mijn mooie vriendin zal als alles goedgaat begin april een mooie moeder zijn", twittert Jaap. "Wat mij dan weer vader maakt. En dan van ons eerste kindje."

De Volendammer heeft sinds 2002 een relatie met Jenny. Samen met Jan Dulles en Jaap de Witte vormt hij de band de 3J's.

Wat een babyboom in Volendam zeg! De een na de ander, het lijkt wel een virus Reken even terug naar de laatste kermis
quote:Star schreef op 25 augustus 2010 @ 15:27:

[...]

Reken even terug naar de laatste kermis
Zit Huizenjacht te kijken en daar loopt Ellemieke overduidelijk zwanger rond. Dacht dat dit programma vrij recent is opgenomen? Heb ik nou echt gemist dat ze weer zwanger is of...
Ze is idd zwanger.
Imaani

quote:Star schreef op 25 augustus 2010 @ 15:27:

[...]

Reken even terug naar de laatste kermis Hmm, kermis Volendam is toch altijd eind augustus??? Dan gaat nu die vlieger niet op Star!
Is She or Isn’t She? Mariah Carey Sports Maternity Wear

Mum’s the word on whether Mariah Carey may or may not be expecting, but the singer has stirred up further speculation by stepping out in Sao Paulo wearing A Pea in the Pod‘s Spaghetti Strap Halter Maternity Maxi Dress ($140). We spotted her last Thursday leaving a steakhouse in Brazil in the brown dress from the maternity chain.

While Carey remains quiet and husband Nick Cannon plays coy, the singer’s rep Cindi Berger shares, “I spoke to Mariah from Brazil. She is very superstitious — and when the time is right for her and Nick to announce something, she will.”

Ach, verbaast mij ook weer niets dat diva Mariah zo vaag doet. Krijgt ze weer een beetje publiciteit zolang het nog niet duidelijk is. Als er eenmaal duidelijkheid is moet ze het weer een tijd zonder doen.
Menselore, volgens mij is Mariah nu al 30 kilo aangekomen.
The time is now
Kelly Preston and John Travolta Expecting a Boy!

Kelly Preston and John Travolta - who announced they were expecting this past May - are having a son, Preston's rep confirms to PEOPLE.

On Aug. 8, the couple celebrated their happy news with some 40 close friends at a shower held at their Los Angeles-area home.

The intimate outdoor gathering, which featured a bird's nest theme by Lady Liberty Catering & Event Planning and a three-layer cake from baker Dorie Kinney, "was a wonderful day", says shower co-host Keisha Whitaker.

The joyful occasion marked continued healing for Preston, 47, and Travolta, 56, whose son Jett suffered a fatal seizure at age 16 in January 2009.

Says a family friend: "This baby is such a healing baby".

He will join big sister Ella Bleu, 10.

Tobey en Jennifer Maguire met Ruby en Otis.

Gwen Stefani took her two sons, Kingston, 4, and Zuma, 2, to grandma and grandpa's house today (August 25). Is Gwen hiding a baby bump under that hat?

Zuma - who celebrated his second birthday last weekend - was carried in by the nanny, while Kingston ran ahead of mom into his grandparent's West Hollywood home.

Jennifer Garner and Violet looked like they had a fun time in New York City on Tuesday (August 24).

The 4-year-old went with her mom to see the Broadway production of Mary Poppins at the New Amsterdam Theater.

Afterwards they enjoyed a horse and carriage ride around Central Park!

Okay heb ik iets gemist..... travolta zouden toch een tweeling krijgen?
quote:dutchie1976 schreef op 26 augustus 2010 @ 00:47:

Okay heb ik iets gemist..... travolta zouden toch een tweeling krijgen?Dat bericht is later weer tegengesproken.
Christina Applegate was seen arriving at the Ed Sullivan Theater for her appearance on Late Show with David Letterman in New York City today (August 25) to promote her new movie Going the Distance.

The mom-to-be looked radiant in a polka dot dress and heels.

'Is she hiding a babybump under that hat?'

Ja tuuuuuuurlijk, babies groeien tussen je tieten.
Nou fijn hoor, dat de vervangende baby Travolta weer een jongen is...kunnen ze hem wellicht ook Jett noemen.
Mooi plaatje van Edsylia (???) en Tjeerd en Imaani....

En wat ziet Christina A er prachtig uit. Zo fijn voor haar dat ze zwanger is!

(heb van de week een oude friends aflevering gezien waar ze een gastrol als Rachels zus speelde; grappig!)
Violet heeft de oren van haar moeder.
wat is jen opgedirkt!
quote:c_estelle schreef op 23 augustus 2010 @ 18:47:

Ik vind dit toch wel een vrij duidelijk zwanger buikje hoor!

Foto posten lukt niet, dan de link maar:

Mariah Zwanger!!!Mag toch hópen voor haar dat ze zwanger is... Anders is ze namelijk gewoon dik stevig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven