Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/al lang zwanger en bevallen in showbizzland.

15-07-2010 22:11 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder!
The time is now
wow tofi. da's echt mini... ik durf het bijna niet te vragen... is alles goed afgelopen?

mal, dan wordt het echt 'echt' he? vond ik wel iig.
quote:DJ Momo schreef op 02 maart 2011 @ 21:15:

wow tofi. da's echt mini... ik durf het bijna niet te vragen... is alles goed afgelopen?

Ja, gelukkig wel.
pfew.. gelukkig! hopelijk blijft deze wat langer zitten!
quote:Pink83 schreef op 28 februari 2011 @ 16:52:

Manuel Venderbos weer vader

van onze redactie

AMSTERDAM - EO-presentator Manuel Venderbos is weer vader geworden. Deze keer beviel zijn vrouw van een zoon.

Zijn vrouw zette vorige week zoontje Gijs op de wereld, zo bevestigt een EO-woordvoerder aan De Telegraaf.

De 34-jarige presentator trouwde in 2003 met zangeres Suzanne van der Velde. Het stel kreeg twee jaar geleden al dochtertje JipIk dacht altijd dat hij homoseksueel is . Vond het al zo'n rare combinatie met de EO.
Floortje Dessing zet kinderen uit haar hoofd

Uitgegeven: 3 maart 2011 15:30

Laatst gewijzigd: 3 maart 2011 15:33

AMSTERDAM - Floortje Dessing (40) denkt in de toekomst geen kinderen meer te krijgen. "Ik heb niet eens een kandidaat. En zodra ik die heb, ben ik bijna te oud."

© ANP

Dit zegt de presentatrice in een interview met het tijdschrift Flair.

Volgens Dessing hebben kinderen bovendien behoefte aan twee dingen: regelmaat en rust. "Als ik iets niet kan bieden is het dat", zegt ze.

Realistisch

"De rammelende eierstokken zijn aan me voorbij gegaan", gaat de presentatrice verder. "Ik houd de deur natuurlijk nog wel op een kier, maar ik moet realistisch zijn."

De relatie van de presentatrice liep vorig jaar na tweeënhalf jaar op de klippen. Haar ex, een Italiaan, trok het leefritme van Floortje niet ondanks dat hij zelf ook veel op reis was.

"Het bleek toch too much. Uiteindelijk wilde hij veel meer tijd samen doorbrengen. Als ik in Nederland was, wilde hij me voor zichzelf, terwijl ik ook mijn vrienden en familie wilde zien."

Aanpassen

"Ik investeerde in onze relatie, wilde me aanpassen, maar mijn baan opgeven? Het leukste werk van de wereld? Nee. Daar zou ik geen vrolijker mens van worden."

Ondanks haar vele reizen heeft ze nog wel hoop op een nieuwe relatie. "Ik weet zeker dat ik ooit tegen iemand aanloop die net zo leeft als ik. Maar kinderen, dat zie ik niet meer gebeuren."
Fijn om te zien dat Pink, net als ik, een plofkop krijgt haha
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:dalida schreef op 27 februari 2011 @ 10:35:

Denise Richards met Sam en Lola.

[afbeelding]Die lieveheersbeestjes Uggs zijn te leuk!
quote:dalida schreef op 27 februari 2011 @ 10:35:

Denise Richards met Sam en Lola.

[afbeelding]Die lieveheersbeestjes Uggs zijn te leuk!
quote:Maleficent schreef op 03 maart 2011 @ 20:52:

Fijn om te zien dat Pink, net als ik, een plofkop krijgt haha Pink heeft niet alleen een plof kop maar is totaal geploft (net als ik toen ik zwanger was)
quote:Sorcha_ schreef op 03 maart 2011 @ 16:27:

[...]

Ik dacht altijd dat hij homoseksueel is . Vond het al zo'n rare combinatie met de EO.Dat hij getrouwd is biedt geen garantie hoor
Miranda Kerr op de catwalk 8 weken na bevalling:

Miranda Kerr
ooooo zo kon ik oop de catwalk op hihihih
quote:dutchie1976 schreef op 03 maart 2011 @ 17:54:

[afbeelding]Ik vind Jessica Alba zo'n mooie vrouw. Volgens mij is ze een hele lieve moeder.
Meet Zac Hanson's Baby Girl, Junia Rosa Ruth!

The 11-week-old daughter of Zac Hanson and his wife Kate arrived just before Christmas, and her proud parents say it's been a smooth, happy ride ever since.

"Junia is such a sweet gift," says the Hanson drummer, 25, who also has a son Shepherd, who turns 3 in May.

"It has been so much fun to get to know her and to watch her along with her big brother grow and change so quickly."

Brooke Mueller met Max en Bob Sheen.

Zoooo..die met stijl haar lijkt op Charlie Sheen zeg. Dat belooft wat voor de toekomst..
Today is a good day
Haha, ja, het is echt sprekend Charlie.

En hij lijkt ook behoorlijk veel op zijn halfzus Sam.
The Name of Isla Fisher's Baby Is Revealed - Finally!

Boy, have we waited a long time for this one!

The super secretive Isla Fisher and husband Sacha Baron Cohen tried to keep the details of their second daughter under wraps for as long as they could - literally! But yesterday (March 2), photogs were able to snap a few pics of the couple's little cutie while leaving LAX with her mom.

And not only do we finally get a good glimpse of the Rango star's baby, we've even learned her name!

According to sources, the baby's name is Elula.

Elula is the feminine form of the Hebrew word Elul - the name of the sixth month of the Jewish calendar, which usually falls between August and September. Perhaps in reference to the month baby Elula was born?

eLULa....beetje lullig

Emma Bunton

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven