Dankjewel engel.
woensdag 21 september 2011 om 01:27
Beste forummers,
We zijn geen angels meer of engelen, maar bedankt voor jullie berichten!
Wij willen van deze gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor:
- alle meldingen;
- het feit dat jullie, met succes, met andere topics de troll topics uit de top tien probeerden te houden;
- het feit dat jullie heel weinig hebben gereageerd hebben op de troll topics.
Zoals we in het topic Moderator Overig al aangaven zullen we er alles aan doen om deze troll aan te pakken (naast permabannen en meerdere ip-bannen). Mochten jullie nog informatie hebben over deze troll (die werkelijk alle grenzen te buiten gaat door het posten van zeer kwetsende berichten), dan kun je een mail sturen naar forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderator Team Viva Forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
We zijn geen angels meer of engelen, maar bedankt voor jullie berichten!
Wij willen van deze gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor:
- alle meldingen;
- het feit dat jullie, met succes, met andere topics de troll topics uit de top tien probeerden te houden;
- het feit dat jullie heel weinig hebben gereageerd hebben op de troll topics.
Zoals we in het topic Moderator Overig al aangaven zullen we er alles aan doen om deze troll aan te pakken (naast permabannen en meerdere ip-bannen). Mochten jullie nog informatie hebben over deze troll (die werkelijk alle grenzen te buiten gaat door het posten van zeer kwetsende berichten), dan kun je een mail sturen naar forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderator Team Viva Forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 september 2011 om 01:34
woensdag 21 september 2011 om 10:30
Er was hier gisterenavond een raar, ziek sujet bezig. Allemaal topics openen met vooral kanker in de titel, maar ook aids en vormen van seks. Dat was al erg, maar het ergste vond ik dat hij IBI persoonlijk wilde pakken, door nare dingen te roepen over haar overleden Patrick.
Toen ik ging kijken bij de politie zag ik dat het valt onder cybercrime en daar kan je dus melding van maken.
Toen ik ging kijken bij de politie zag ik dat het valt onder cybercrime en daar kan je dus melding van maken.
woensdag 21 september 2011 om 10:42
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 21 september 2011 @ 10:30:
dat hij IBI persoonlijk wilde pakken, door nare dingen te roepen over haar overleden Patrick.
Jeetje wat erg Ik zag wel alle topics met hoofdletters voorbij komen maar dit wist ik nog niet. voor IBI.. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was..
dat hij IBI persoonlijk wilde pakken, door nare dingen te roepen over haar overleden Patrick.
Jeetje wat erg Ik zag wel alle topics met hoofdletters voorbij komen maar dit wist ik nog niet. voor IBI.. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was..
woensdag 21 september 2011 om 10:59