Mijn rare gewoonte is...

22-09-2011 07:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie een poosje geleden dat TV-programma gezien, mensen die hun teennagels beten, of andere rare dingen?

zo heeft iedereen wel iets denk ik....

ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel

ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...

nu jullie!
Ik maak als ik ontspannen ben vreemde geluiden. Het lijkt wel wat op spinnen haha ik heb het zelf zelden door. Ik heb het al vanaf mijn tiende jaar ofzo.
Standaard slaap ik met telefoon,afstandbediening,sleutel,mp3,oortjes,speldjes en knuffels in bed

Dat rennen op de trap herken ik ook, doe ik heeeeeel af en toe.
Ik vertel mezelf voor het slapen gaan een verhaaltje! Anders kan ik niet slapen, doe het al vanaf zo lang ik me kan herinneren. Verzin steeds weer een ander verhaal
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Twee kauwgom nemen is toch heel normaal?
ze neemt het hele pakje Georgette.
Hoe heette dat programma?
even denken....

ik hou er niet van om op een bank of stoel te zitten zoals het hoort, dus met je voeten keurig op de grond.

Komt misschien ook wel omdat ik niet zo lang ben en sosm niet goed bij de grond kom. Thuis zit ik vaak in kleermakerszit op een stoel en ik zit ook altijd met opgetrokken benen op de bank.

In het openbaar kan dat helaas niet
Ik check of de lampen van de auto wel ingeschakeld zijn als ik in het donker rij. Op zich niet zo raar, wel als ik het licht zie op het wegdek...en dan nóg een keer of 10 aan dat knoppie voelen of het écht écht goed zit. En ik spoel het toilet altijd even door voor ik mijn ding doe. Het idee dat ik in plas van een ander plas doet me gruwelen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik drink koffie graag koud. Dus er gaan ijsblokjes in of ik laat mn beker een paar uur staan om koud te laten worden. Heerlijk! Nu al trek in

(dat geldt trouwens ook voor pizza en tosti)
Tijdens het douchen heb ik altijd een vaste inzeep-volgorde.

Afdrogen gaat trouwens in dezelfde volgorde

Als ik mijn schoenen aantrek, altijd eerst de rechter.

Tja..er zijn er vast meer, maar ik vind ze zelf niet raar, dus ik moet er even over nadenken ;)
Ik zing vaak op de fiets, tijdens het huishouden, nou ja overal en nergens eigenlijk. Op zich niet zoveel vreemds aan. Maar als mijn handeling onderbroken wordt, ga ik als ik die weer afmaak, verder met het liedje waar ik gebleven ben. Daar kan zo een halve dag tussen zitten.
Ik vind die van Mali30 eigenlijk geen rare gewoontje, maar een mooie!

Fantasierijk!
Ik bemoei me met totaal onbekende mensen op t Viva forum.
Ik praat tegen mezelf. Hardop dan wel te verstaan. Zo kan ik mijn gedachten beter ordenen.

Ik probeer altijd wel om dit niet te doen als er anderen in de buurt zijn
Als ik oprecht ontspannen ben zit ik met mn hand in mn broek.. Beetje Al Bundy style ..
Wat Mali doet doe ik trouwens ook.. Maar iets anders..

Ik denk aan een gebeurtenis of lig wat te fantaseren en dat gaat over in dromen en dan slaap ik... Als iemand me wakker maakt tussen het fantaseren en slapen in kan ik ook precies vertellen of ik nou in slaap viel of niet want dan gaat het fantaseren passief..
"vreek, 26 minuten geleden

Ik vind die van Mali30 eigenlijk geen rare gewoontje, maar een mooie!

Fantasierijk!"

Dank je Vreek! Ik heb heel veel fantasie, maar denk altijd ik zeg maar niks straks vinden ze me gek haha
smeer altijd calve slasaus op smeerworst (brood)

en vóór ik ga slapen doe ik een schone onderbroek aan en doe deo onder, de volgende morgen weer een schone onderbroek.

Is overbodig, maar het móet gewoon van mezelf, anders voel ik me niet fris.
Daar moet je juist trots op zijn!!

Je kan toch niet anders dan blij worden van fantasie! Ik wel tenminste!
@vreek, ik word heel blij van mijn fantasie, en de kinderen ook ik verzin de mooiste verhalen!

Maar heb al weleens de opmerking gekregen ben je daar niet te oud voor!

Ik trek me er niks van aan in die zin dat ik het blijf doen, maar spreek er niet echt over met anderen.
Owja! Broodsmeren..

Ik gebruik ketchup in plaats van boter.

En als ik dat smeer, moet het hele broodje perfect bedekt zijn...
Perseph0ne, dat doe ik ook, fantaseren voor ik in slaap val Eigenlijk ook een soort van jezelf een verhaaltje vertellen, maar dan in gedachten.
ik kraak met mijn knuffelkussen in bed, vind ik lekker, en ik ben 32 overigens...
Als ik naar bed ga, sleep ik vanalles mee. Mn tas, stapels tijdschriften, kranten, mn e-reader, een notitieblok + pen (er kan me 's nachts zomaar ineens iets invallen). Daarbij gaat de tv aan en zap ik er ook nog lustig op los. In plaats van te rustig, ga ik dus nog een aantal uutjes druk aan de gang met vanalles.

Het gezelligst vindt ik als mn dochter naast me kruipt om nog een uurtje mee te keuvelen. Tegenwoordig liggen er ook 2 katten bij. Erg druk in bed maar supergezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven