Mijn rare gewoonte is...
donderdag 22 september 2011 om 07:13
hebben jullie een poosje geleden dat TV-programma gezien, mensen die hun teennagels beten, of andere rare dingen?
zo heeft iedereen wel iets denk ik....
ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel
ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...
nu jullie!
zo heeft iedereen wel iets denk ik....
ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel
ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...
nu jullie!
donderdag 22 september 2011 om 08:15
even denken....
ik hou er niet van om op een bank of stoel te zitten zoals het hoort, dus met je voeten keurig op de grond.
Komt misschien ook wel omdat ik niet zo lang ben en sosm niet goed bij de grond kom. Thuis zit ik vaak in kleermakerszit op een stoel en ik zit ook altijd met opgetrokken benen op de bank.
In het openbaar kan dat helaas niet
ik hou er niet van om op een bank of stoel te zitten zoals het hoort, dus met je voeten keurig op de grond.
Komt misschien ook wel omdat ik niet zo lang ben en sosm niet goed bij de grond kom. Thuis zit ik vaak in kleermakerszit op een stoel en ik zit ook altijd met opgetrokken benen op de bank.
In het openbaar kan dat helaas niet
donderdag 22 september 2011 om 08:15
Ik check of de lampen van de auto wel ingeschakeld zijn als ik in het donker rij. Op zich niet zo raar, wel als ik het licht zie op het wegdek...en dan nóg een keer of 10 aan dat knoppie voelen of het écht écht goed zit. En ik spoel het toilet altijd even door voor ik mijn ding doe. Het idee dat ik in plas van een ander plas doet me gruwelen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
donderdag 22 september 2011 om 08:27
donderdag 22 september 2011 om 08:30
donderdag 22 september 2011 om 08:53
Wat Mali doet doe ik trouwens ook.. Maar iets anders..
Ik denk aan een gebeurtenis of lig wat te fantaseren en dat gaat over in dromen en dan slaap ik... Als iemand me wakker maakt tussen het fantaseren en slapen in kan ik ook precies vertellen of ik nou in slaap viel of niet want dan gaat het fantaseren passief..
Ik denk aan een gebeurtenis of lig wat te fantaseren en dat gaat over in dromen en dan slaap ik... Als iemand me wakker maakt tussen het fantaseren en slapen in kan ik ook precies vertellen of ik nou in slaap viel of niet want dan gaat het fantaseren passief..
donderdag 22 september 2011 om 08:59
donderdag 22 september 2011 om 09:06
donderdag 22 september 2011 om 09:10
@vreek, ik word heel blij van mijn fantasie, en de kinderen ook ik verzin de mooiste verhalen!
Maar heb al weleens de opmerking gekregen ben je daar niet te oud voor!
Ik trek me er niks van aan in die zin dat ik het blijf doen, maar spreek er niet echt over met anderen.
Maar heb al weleens de opmerking gekregen ben je daar niet te oud voor!
Ik trek me er niks van aan in die zin dat ik het blijf doen, maar spreek er niet echt over met anderen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
donderdag 22 september 2011 om 09:14
Als ik naar bed ga, sleep ik vanalles mee. Mn tas, stapels tijdschriften, kranten, mn e-reader, een notitieblok + pen (er kan me 's nachts zomaar ineens iets invallen). Daarbij gaat de tv aan en zap ik er ook nog lustig op los. In plaats van te rustig, ga ik dus nog een aantal uutjes druk aan de gang met vanalles.
Het gezelligst vindt ik als mn dochter naast me kruipt om nog een uurtje mee te keuvelen. Tegenwoordig liggen er ook 2 katten bij. Erg druk in bed maar supergezellig.
Het gezelligst vindt ik als mn dochter naast me kruipt om nog een uurtje mee te keuvelen. Tegenwoordig liggen er ook 2 katten bij. Erg druk in bed maar supergezellig.