Never Ending Meet

02-09-2011 20:13 901 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we het andere topic ernstig aan het vervuilen zijn, heb ik maar even een nieuw topic geopend.

Hier kunnen we naar hartelust offtopic gaan
I am surrounded by morons
Ik snap er ook niks van. Wat is te laat?
Lot, weet je nog welke vraag er op FB vooraf ging aan de theedoekendiscussie (die Liz ook heeft gehad volgend op haar locatiebericht)?
Ik heb geen FB, dus snap al helemaal niet waar dit over gaat
Ik heb FB, maar snap het ook niet Wellicht heb ik nog niet alles gelezen

Over zondag.... ik ben er misschien niet bij, want er is iets heel naars gebeurd in mijn familie.

Ik kijk het even aan :-\
Liz wat naar. Sterkte
Liz, ik hoop niet al te ernstig...?

Meiden bericht op FB, er is een oplossing..

Lizzl, ik weet niet wat er is, maar sterkte

O ja, ik ben er weer helemaal bij hoor, voor wat betreft onduidelijkheid enzo.. ik was wat verward door de vraag hier + opmerking over herkennen, dus dacht dat ik iets had gemist.
Liz, sterkte! Hopelijk kun je er toch bij zijn zondag.

Ik snap nog steeds niet wat er aan de hand is en waar een oplossing voor gevonden moet worden, dus misschien kan iemand me even mailen?
Ik heb je gemaild
Thnx Lot! Wat een spanning en sensatie!
Nou hè.. vooral toen Buikje eerst.. blabla..en toen Phoebe..blablabla.. en toen ik nog eens! Meid, ik wist niet hoe ik het had!

Ik ga slapen. Morgen vroeg op om naar het strand te gaan. Net als de rest van NL, vrees ik.
Heel Nederland - ons, want wij gaan naar het pierenbad!

Maar wel ook zo naar bed.. truste, veel plezier morgen. En niet te bruin worden, dan steek ik zo af
quote:Twisted schreef op 29 september 2011 @ 23:57:

Ik ga slapen. Morgen vroeg op om naar het strand te gaan. Net als de rest van NL, vrees ik.-1 want ik ben gewoon aan het werk
Ladies, ik moet zeggen dat ik best aan het eind van mijn Latijn ben Ik zie het niet zo zitten zondag. Stom dat ik dan zo reageerde op de vraag van Buikje natuurlijk want daardoor heb ik weer van alles door de war gegooid. Maar ik verlang op het moment eigenlijk alleen maar naar rust...
Sorry moet weer even tot mezelf komen dit weekend. Loop al een tijdje achter mezelf aan aan het rennen.

(hopelijk mag ik er de volgende keer, bij de ´kaasmeet´ wel weer bij zijn? )

Leuk nieuw spelletje heb je trouwens uitgevonden Buikje
Ja, natuurlijk, klote dat je je zo voelt...

Wat zullen we doen, meiden? Door laten gaan of even verschuiven tot we allemaal fris en fruitig zijn en een kaasmeet kunnen doen? Ik ben sowieso zondag in de afgesproken plaats.
Tja, als Liz ook niet komt, ben ik voor verzetten. Het is anders wel een heel karige meet.

Phoebe
Ja, dat lijkt me een goed plan. Ik vind het jammer hoor, maar ik was toch al niet zo'n voorstander van Den Haag, en vind het net te ver weg om zo maar even te doen, helemaal als de meet steeds kleiner wordt (no offense, Buikje en Twis). Twisted komt ook hier vandaan, die kan ik dan beter hier in de buurt zien
Alles valt of staat dus met Lizzle!

Lot, misschien kunnen wij binnenkort wel een minimeet houden in our hometown.
jammer hoor, volgende x beter!
Even Liz d'r reactie afwachten. Als zij nog wil/kan afspreken, gaat 't wat mij betreft gewoon door. En zo niet, dan prikken we een nieuwe datum.
Ja, ik ben eerlijk gezegd wel voor sowieso opschuiven, nu. Vind het ook sneu voor Lizzl als zij druk voelt omdat het nu dan valt of staat met haar..
Welnee! Zo is het niet bedoeld. Maar als jullie het sowieso willen verschuiven, prima! Dan ga ik andere dingen plannen morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven