Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
zondag 2 oktober 2011 om 11:55
*pakt dankbaar koffie*
Dar zaten er mensen in de zaal?
Wist helemaal niet dat je Nasrdin D'Char kende. Ik vond zijn speech briljant. En voor degenen die op vrijdag toevallig Pauw en Witteman hebben gezien, dat was ook een feestje voor oog en oor.
GG is wel wel veel weg momenteel he Lil? Weet jij al meer over je januarioptie?
Zo ik zit achterstallige mail te doen en dat soort zaken, moet facturen gaan maken en ergens vandaag ook mijn vader zien, al weet ik nog niet waar en wanneer.
Meer koffie dus!
Dar zaten er mensen in de zaal?
Wist helemaal niet dat je Nasrdin D'Char kende. Ik vond zijn speech briljant. En voor degenen die op vrijdag toevallig Pauw en Witteman hebben gezien, dat was ook een feestje voor oog en oor.
GG is wel wel veel weg momenteel he Lil? Weet jij al meer over je januarioptie?
Zo ik zit achterstallige mail te doen en dat soort zaken, moet facturen gaan maken en ergens vandaag ook mijn vader zien, al weet ik nog niet waar en wanneer.
Meer koffie dus!
zondag 2 oktober 2011 om 13:12
Ja joh, al jaren. Heb verschillende projecten met hem gedaan. Hij is een van de aardigste en meest down to earth artistieko's die ik ken.
En nu ga ik, in navolging van de behang-actie van Marge, terwijl het zomer is lekker mijn keuken impuls-schoonmaken. En daarna naar een verjaardag en daarna naar een verassingsfeestje.
Doe nog maar koffie dus!
En nu ga ik, in navolging van de behang-actie van Marge, terwijl het zomer is lekker mijn keuken impuls-schoonmaken. En daarna naar een verjaardag en daarna naar een verassingsfeestje.
Doe nog maar koffie dus!
maandag 3 oktober 2011 om 12:25
Sterkte met de drukte Suup en Marge! Zenuwachtig zijn voor je verjaardag haha wat leuk, dat weet ik nog zo goed van vroeger 
Lil, chagrijn dag voorbij?
Mims, Mops is geweldig, wat een sterke meid is het toch, karaktertje he
Hoe ga jij verder?
Bloes, fijn weekend gehad?
Oh er zaten een kleine 80 man in de zaal, Suup. God, I'm good
*sjokt in een oude joggingbroek en een boek onder haar arm naar de tuin want heeft een dagje vrij*
Lil, chagrijn dag voorbij?
Mims, Mops is geweldig, wat een sterke meid is het toch, karaktertje he
Bloes, fijn weekend gehad?
Oh er zaten een kleine 80 man in de zaal, Suup. God, I'm good
*sjokt in een oude joggingbroek en een boek onder haar arm naar de tuin want heeft een dagje vrij*
dinsdag 4 oktober 2011 om 19:55
Wat-wat-wat? Waar gaan jullie dan heeheen? (Is maar een tikje nieuwsgierig...)
GG mailt net dat hij mogelijk vertraging heeft en daarmee aansluiting mist morgenvroeg, dat zou erg naar zijn. Ik ben moe van alles doen en veel werk en (soms) kibbelende kindjes. Vanavond heel vroeg naar bed. Althans, dat is het plan/
Suup, eh, help me even: wat is mijn januari-optie ook alweer? Ik weet het niet meer * haartjes verward omhoog *.
Zag een hele flitsende bolide op de FB pagina van MisSis
GG mailt net dat hij mogelijk vertraging heeft en daarmee aansluiting mist morgenvroeg, dat zou erg naar zijn. Ik ben moe van alles doen en veel werk en (soms) kibbelende kindjes. Vanavond heel vroeg naar bed. Althans, dat is het plan/
Suup, eh, help me even: wat is mijn januari-optie ook alweer? Ik weet het niet meer * haartjes verward omhoog *.
Zag een hele flitsende bolide op de FB pagina van MisSis
dinsdag 4 oktober 2011 om 22:28
Op mijn facebook kan je het zien aan het filmpje wat daar staat. Denk dat het voor jou ook wel iets zou zijn.
En januari-optie bedoel ik het reisje wat dan nogelijk op het programma zou staan. Wat mijn vader zo koud vond
Oei hoop dat GG zijn aansluiting haalt. Hopelijk lukt vroeg naar bed.
Was ik eigenlijk ook van plan, maar de gasten in P&W spreken mij dusdanig aan dat ik ng even wacht.
En die bolide van MisSis is flitsend!
Hoe is het verder met iedereen?
En januari-optie bedoel ik het reisje wat dan nogelijk op het programma zou staan. Wat mijn vader zo koud vond
Oei hoop dat GG zijn aansluiting haalt. Hopelijk lukt vroeg naar bed.
Was ik eigenlijk ook van plan, maar de gasten in P&W spreken mij dusdanig aan dat ik ng even wacht.
En die bolide van MisSis is flitsend!
Hoe is het verder met iedereen?
woensdag 5 oktober 2011 om 11:18
woensdag 5 oktober 2011 om 16:18
Suup, dan kennen we elkaar dit jaar 17 jaar. Da's best heel erg lang
Mooi Tshirt, D
Kinderfeestje is klaar. Het was leuk, en heel erg druk. Ik heb 9 kindjes 3 goocheltrucs geleerd, dat vind ik best heel cool van mezelf Dochter is nu naar theaterschool, waar ze òòk gaat trakteren. En ik ben heel blij met de rust in huis. Koelere, wat een herrie maken die kinderen!
woensdag 5 oktober 2011 om 23:09