Word feud

05-10-2011 17:32 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik wilde er niet aan meedoen, maar gisteren hadden ze het bij DWDD erover en toen heb ik het toch maar gedownload. Wat verslavend zeg, dat spelletje.

zijn er nog word feud verslaafden hier?
.
Ik ben ook begonnen gisteren maar mijn (onbekende) tegenstanders reageren heel traag(11-17 uur wachten). Duurt wekem voor je een potje hebt uitgespeeld op deze manier.
quote:maaique schreef op 05 oktober 2011 @ 17:39:

Jaaa! Hij was op NL ingesteldmezgien can jei geweaun niht zpelluh?
Hier ook een verslaafde. Bij gebrek aan bekende Word-feud-vrienden zoek ik wel eens een vreemde op. Maar soms reageren ze nogeneens meer?! (ik ben waarschijnlijk ook té goed )
hihi ik vind het super leuk!
Meld, alleen probeer ik er niet al te veel aan toe te geven, anders kost me dat mn baan denk.... :-D
Uh pompadoer..

Dat is het niet hoor..

Gewoon normale nederlandse woorden die goed geschreven waren deed ie 9/10x niet waardoor ik nooit een woord kon maken

Nou dan is de lol er ook snel af hoor
Internagelaktisch
Ja dat is idd vervelend hoor dat hij heel veel woorden niet kent. Ben ik helemaal blij met min gevonden woord, keurt hij het af, grrr
Kan iemand het me uitleggen? Heb ;t ook, maar snap er niks van...
Ja! Verslaafd en bijzonder fanatiek! Ken het pas een dag of 3 en speel dagelijks met zo'n 20 mensen. Sommigen doen inderdaad erg lang over hun reactie dus dan nodig ik weer nieuwe mensen uit. Heb zowel bekenden als onbekenden.
Ja Sammie

Bij mij alleen met echt bijna alles..

Doodnormale woorden

Boom

Wijk

Hond

Kat

Samen

Buurt

Dat soort dingen..

Noudan houd het wel op he..
Internagelaktisch
Vreemd Maaique, bij mij pakt ie zulke woorden wel gewoon...
Wat snap je niet dan? Je kunt mensen uitnodigen (bekenden of onbekenden) en dan kun je scrabble spelen.
Een van mijn tegenstanders maakt juist af en toe woorden waarvan ik denk "watte?". Bijv. HU of QAT.... Dat zijn toch geen Nederlandse woorden??
quote:_maris_ schreef op 05 oktober 2011 @ 17:40:

Voor de mensen die nog een potje erbij willen: invite me!

Haaai80 (met drie A's)

Ik ben best goed

Ik heb je uitgenodigd! Ben benieuwd hoeveel uitnodigingen je krijgt!

Ik kan helaas niet mijn Wordfeudnaam hier neerzetten, want echte naam. Maar ohh wat een heerlijk spel!

Ik vind het juist leuk dat sommige potjes langer dan een week duren, geweldig!
quote:Marahbloem schreef op 05 oktober 2011 @ 17:47:

Kan iemand het me uitleggen? Heb ;t ook, maar snap er niks van...? het is gewoon scrabble, wat snap je dan niet?
Meld!
Ik probeer soms ook maar wat, vooral met moeilijkere letters. Yo werd ook goedgekeurd.
quote:_airecolette_ schreef op 05 oktober 2011 @ 17:50:

[...]

Ik kan helaas niet mijn Wordfeudnaam hier neerzetten, want echte naam. Maar ohh wat een heerlijk spel!

Ik had ook mijn echte naam, maar heb die even gewijzigd, kan gewoon bij settings.
Ja, ook schuldig

Alleen aan het lange wachten moet ik nog een beetje wennen.
Guilty...

kom maar op
anoniem_59955 wijzigde dit bericht op 11-10-2011 11:49
Reden: Wordfeud naam verwijderd
% gewijzigd
Bij mij kent hij bijna alles, alleen weinig gebruikelijke afkortingen.

Of ik heb elke keer kutletters waar ik geen reet mee kan. Nu op m'n bordje : exwurts ofzo en ik kan geen ex maken en wil niet passen omdat m'n tegenstander al teveel punten heeft. Dus wil een woord met veel punten maken.

Frustrerend, maar daarom weer leuk
Ik wordfeud alleen in het ov en soms 's avonds op de bank. Ik speel denk ik 2 à 3 woorden per dag, gemiddeld. Dat vind ik er juist leuk aan, dat je er even mee bezig kan zijn als het uitkomt.
quote:gemini2011 schreef op 05 oktober 2011 @ 17:54:

Bij mij kent hij bijna alles, alleen weinig gebruikelijke afkortingen.

Of ik heb elke keer kutletters waar ik geen reet mee kan. Nu op m'n bordje : exwurts ofzo en ik kan geen ex maken en wil niet passen omdat m'n tegenstander al teveel punten heeft. Dus wil een woord met veel punten maken.

Frustrerend, maar daarom weer leuk Kun je ergens STUW maken?
Ik las: word freud..

Ik dacht hoe kun je nu Freud worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven