Entertainment alle pijlers

Masterchef Australia deel 3

27-07-2011 17:36 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een uurtje begint er weer een nieuwe MC Australia.

Nieuwe kandidaten, nieuwe opdrachten, maar met de oude vertrouwde gezichten van Gary, Matt, Sta-in-de-Weggie en George

Wie gaat deze serie winnen?

Kijk mee!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Voor iedereen die er morgen weer bij is: Matt is weg omdat hij zijn eigen telefoon heeft gebruikt, en dat mag niet... @Kalliope: hij kan dus zijn haar gaan wassen
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Bah, Dani die ik irritant vind heeft die speld en mijn favo Mat eruit door een stomme fout :(
Oh and Billy is back!

@Witch: ja das wel jammer, maar ja: dan moet ie geen regels breken, natuurlijk..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Tuurlijk vind ik het ook stom van hem, had ie niet moeten doen. Maar ik baal er wel van.
Waarom gebeurt dat nou net op de enige dag dat ik er niet ben?
Liever elitair dan een pauper!
Jammer dat Matt eruit is door eigenschuld.
Oei, ik heb gister wat gemist dus (sporten) Anthony Bourdain, gedoe met Matt en Billy weer terug. Ga straks de aflevering van gister maar eens kijken dus.
Wat snijden die snel zeg en dan kijken ze ook nog op!
Hoi allen! Daar was ik ook weer! Gelukkig maar, heb ik gisteren (speciaal voor jullie natuurlijk) wel gekeken, zodat we allemaal op de hoogte zijn!

Anthony Bourdain komt vandaag, Magda!
Matt had zijn telefoon gebruikt en dat mag niet. Hij eruit Billy erin.
@Hasse: Ow nice!

En whoew, dat snijden gaat idd rap, zo snel kan ik het echt niet zeg.
Mijn vingers aan mijn linkerkant zou ik missen als ik zo snel sneed.
Ja, zonde, hij had heimwee en wilde zijn vriendin even spreken, dat kost hem de masterchef.

Dood zonde!
Grinnik Steph: ik die aan de rechterkant... En dan a la jullienne: stukkies vinger....

Mat was gewoon dom en doelbewust een telefoon meenemen, terwijl je weet dat het niet mag? Tja... Ik snap het wel hoor, maar t is gewoon niet eerlijk naar je andere mededingers, die doen het ook zonder contact...
ik ben er ook nog eventjes. Heb het ook druk op msn, maar ik ben een vrouw (zeggen ze) dus kan multitasken
Jammer van Matt. Ik had echt helemaal nirts met hem, maar het is nooit leuk als mensen er zo uit gaan.
Liever elitair dan een pauper!
Nee idd Kalli. Het is zijn eigen schuld, maar ja. Dit is wel heel drastisch
Friez, dat is zo makkelijk mutitasken.

Verdikkeme, wij gaan vanavond naar het theater (micha wertheim) maar kregen vanmiddag een brief dat de voorstelling Toon-Aelx Klaassens niet doorgaat en ook niet meer terugkomt omdat Alex oververmoeid is. Mannen.....
Dani is een kip zonder kop, maar wel met iminuteits.
Patat met kaviaar (ieuw!) echt wtf?
Het schijnt toch lekker te zijn, Magda
Ik snap niet dat dat lekker is.

Die Marco daar zou ik gek van worden.
Rood vliegt, blauw stuiptrekt.
Steph, die Marco zou van mij een bord naar zijn hoofd hebben gehad.

Mijn eerste bazin had ook zulke trekjes en het enigste wat er bij mij gebeurde was dat ik enorm veel fouten ging maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven