Word feud

05-10-2011 17:32 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik wilde er niet aan meedoen, maar gisteren hadden ze het bij DWDD erover en toen heb ik het toch maar gedownload. Wat verslavend zeg, dat spelletje.

zijn er nog word feud verslaafden hier?
Heb je een uitnodiging gestuurd.
ik heb het pas sinds dinsdag....maar het is inderdaad verslavend!

mocht iemand zin hebben in een spelletje: justjiggles
quote:runningmonster schreef op 06 oktober 2011 @ 09:55:

Het lukt me maar niet om wordfeud te installeren. Ik heb een iPad 1 en ook op de ipod touch lukt het niet. Geen problemen met andere apps. Iemand een idee hoe dat kan?Anyone?
nee sorry, heb het zelf op mn telefoon staan en ben verder absoluut geen digimiep...
Toch bedankt!
Ik heb een Htc en kon het zonder problemen installeren.

Volgens mij beschrijf jij wat oudere modellen, misschien verouderde software?
Challenge me at Delivered.
quote:Pauline65 schreef op 05 oktober 2011 @ 23:06:

Als je in een spel zit, op menu drukken van je telefoon, dan kun je resignen en ook chatten.Ik had 'm gevonden ondertussen! Ik ben nu iets handiger geworden met de verdubbelaars, maar ik merk ook dat je wel een beetje woorden moet kunnen vormen om punten te kunnen halen. Ik had bijv. vanmorgen bij de start niet eens één klinker.
Vriend en ik zitten beiden romantisch te feuten vanaf de bank. Ik ga eens een paar uitnodigen van jullie.
Ik heb wilma1979 en justjiggles uitgenodigd
Ik heb dezelfde naam op WF als hier op 't forum
Ik ben morrisseyy en heb mezelf net aangemeld bij word feud. Ben wel heel brutaal geweest en heb al een aantal mensen toegevoegd. Ik zit in een andere tijdzone: 5 uur vroeger dan in NL dus ik ben later nog vaak aanwezig. Internet wil er nog wel eens uit liggen. Net als de stroom trouwens.
Ah,jij was het,leuk hoor!
quote:dreamlogic schreef op 06 oktober 2011 @ 22:30:

[...]

Ik had 'm gevonden ondertussen! Ik ben nu iets handiger geworden met de verdubbelaars, maar ik merk ook dat je wel een beetje woorden moet kunnen vormen om punten te kunnen halen. Ik had bijv. vanmorgen bij de start niet eens één klinker.

Ja, je hebt van die spelletjes dat je steeds weer alleen maar medeklinkers hebt: echt irritant.

Het gaat wel een beetje tegen mijn natuur in om een flutwoord te leggen en veel punten te scoren; terwijl ik dan ook een 'mooi' woord kan leggen dat niks oplevert.

Kon eerder deze week 'terecht' leggen, wat maar 21 punten zou opleveren; en als ik een w en o legde (w op tl), had ik horizontaal ook nog het woord 'weg' en dat leverde 56 punten op.
Ik hoor zojuist dat er eerder deze week een nieuw woordenboek bij Wordfeud is geïnstalleerd.

Hopelijk nu meer normale woorden goed en 'vreemde' woorden fout.
quote:runningmonster schreef op 06 oktober 2011 @ 21:41:

Toch bedankt!In de app store zoeken op Wordfued, deze staat bij de apps voor de iphone, daarna gewoon downloaden op je ipad, gaf bij mij geen problemen.
Dreamlogic en morrissey uitgenodigd
"You played CAUTIE for 306 points" Welliswaar op het random bord, maar dat mag de pret niet drukken.
ik ben ook enthousiast aan het word-feuden, maar had net iemand die het opgaf, terwijl er nog 43 tegeltjes in het spel moesten komen. Jammer hoor! Ik denk dat ik tot het laatste tegeltje zou strijden!

mijn word feut naam is hetzelfde als hier..

poppedoppie
Ik heb het zelf niet, godzijdank, want het is reuzeverslavend. Heb gisterenavond samen met een vriend op zijn iPhone zitten spelen. Ik de woorden, hij de taktiek van dubbele woordwaarden. Erg, erg leuk.
Dreamlogic ook uitgenodigd,mijn nick begint ook met lu
quote:Liene85 schreef op 07 oktober 2011 @ 12:22:

Dreamlogic en morrissey uitgenodigd gezellig! Ik pak straks de tablet er weer even bij (en spelen in de reclames tussen TVOH).
quote:Maylou schreef op 07 oktober 2011 @ 13:40:

"You played CAUTIE for 306 points" Welliswaar op het random bord, maar dat mag de pret niet drukken.

Nederlands, Engels? Ik ken het woord niet?

Of vat ik 'm niet?
Als de politie/rechter je zegt dat je het recht hebt om te zwijgen, dat heet de cautie geven.
Oh wat is dit verslavend! Heb ok een paar toegevoegd uit het lijstje hier :-)

Mijn nick op WF begint met An......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven