...Bar Too Much 191...!!

11-05-2011 10:55 710 berichten
Alle reacties Link kopieren
smakkulluk.....

nog wat leesvoer erbij....

Mogguh

Fijn die broodjes hier. Ik heb zojuist ook broodjes gebakken. Maar had dat voor mijn humeur beter kunnen laten. De oven bleek ontieglijk smerig van de kookkunsten van De Vader. Hij heeft gisteren heerlijke kippenpootjes gemaakt, toen mijn zus en haar gezin hier waren, maar het rooster, de bakplaat, de bodem en de deur van de oven zatten nu vol aangebakken kleefdrap. Het is er zelfs van onderen uitgelopen

Nou werd ik best wel heel relaxed en gezellig wakker. Met lieve verwen-ontbijtplannen en zo. Broodje, eitje, koffie, sappie en zo. Maar van op mijn nuchtere maag die oven uitbikken, ben ik helaas toch een beetje mopperig geworden.

Best een goed teken dat ik me weer over futiliteiten kan opwinden, niet?
Ja, vies is dat he? Heb het hier ook weleens, staat opeens de hele keuken blauw. Moet je eerst alles weer af laten koelen en dan gaan soppen. Getver.

Noem het maar een futiliteit!
Gelukkig waren die kippenpootjes wel verschrikkelijk goed gelukt. De herinnering daaraan maakt het toch een beetje goed, zeg maar

Stelletje slaapkoppen hier zeg. Three down(stairs), three to go.
hoi meiden goedemorgen

Yvette u weer in de landen of nog steeds away?

Hoe gaat met je en met de kinderen?

Thanks voor de hug en sterkte.
Lekker trouwens inderaad kip uit de oven. Kan ff niks nu dus ook niet lekker koken boehoee
We zijn weer terug, Meis en life sucks. Maar het was een superjaar. Gelukkig hebben we de foto's nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven