Verwarming aan??

09-10-2011 17:57 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net toch maar de verwarming aangezet heb het lang proberen uit te stellen maar het werd nu toch wel erg onbehaagelijk. Hoe zit het bij jullie?
Ik moest van mijn vriend zeggen dat hij nu zijn eigen strijk staat te doen met ontbloot bovenlijf. Terwijl ik 't nog steeds ijskoud heb!!
Hier vanmiddag ook de verwarming aangezet.

Waarom dan een oven en magnetron hebben als je het niet gebruikt? Of mag die ook alleen maar in het weekend aan?
Ja, mogen alleen in 't weekend aan. Laag-stroom. Tenzij 't echt niet anders kan. Maar lasagne wordt hier echt alleen in 't weekend gegeten. Strijken mag ook alleen in 't weekend.,
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 19:37:

Van mijn vriend -waar ik woon- mag de verwarming nog niet aan. Heb nu legging aan, met broek aan, shirt met lange mouwen, vestje aan en sjaal om. Nog steeds koud. Maar m'n vriend is nogal krenterig. Doordeweeks mag er ook geen was gedraaid worden en de oven + magnetron mag ook niet aan. Is hij een mega zeikerd?

Jullie wonen samen en betalen ook samen voor de electriciteit neem ik aan? Dan zou ik hem voortaan de ongebakken afbakbroodjes geven voor zijn deel van de energierekening. Rekening houden met laag tarief snap ik zeker, maar geen oven gebruiken?

Mag je wel douchen met warm water?
Heb 't hier lekker op temperatuur met 23,5 graad. Kachel gaat hier nooit uit, hij springt vanzelf aan als het onder de 22 graden komt en dat is in de zomer ook vaak 't geval.
-
Ik betaal ¤ 100 mee voor gas, water, elektra en Tele2. Warm douchen mag gelukkig wel :-)
-
Oh jammer Mayhem, heb nog een leuke vent voor je Denkt er hetzelfde over als jij. Goeie match. Maar je hebt al een vriend, dus dan houdt het op. Hihi, geintje hoor!
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 20:11:

Ja, mogen alleen in 't weekend aan. Laag-stroom. Tenzij 't echt niet anders kan. Maar lasagne wordt hier echt alleen in 't weekend gegeten. Strijken mag ook alleen in 't weekend.,Dan zo ik toch een dubbele meter overwegen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 20:15:

Ik betaal ¤ 100 mee voor gas, water, elektra en Tele2. Warm douchen mag gelukkig wel :-)

Oh ok, dat is waarschijnlijk niet helemaal de helft, dus je mag de grillstand niet gebruiken

Rare regels, maar whatever works for you!
Nadat ik vrijdag een overgang in temperatuur had van meer dan 20 graden, wist ik niet hoe snel ik verwarming aan moest doen. Brr, wat is 13 graden koud als je een tijdje 30-35 gewend bent.

Mijn lijf heeft - vanwege ziekte - warmte nodig omdat ik anders veel pijn heb. De verwarming gaat hier dus aaan zodra ik of mijn lijf het koud heeft. Ongeacht de datum op de kalender. Ik stook overigens nooit hoger dan 22 graden.
Maar Mayhem, heb je 't dan gewoon niet snel koud? Welke temperatuur is acceptabel voor jou? Of is 't een centjes- of een beter-voor-het-milieu-kwestie? Beide gevallen snap ik zeker! Maar ik heb 't kennelijk snel koud. En ik werk hard, dus heb het thuis graag comfortabel. Helaas heeft mijn vriend een geheel andere beleving over een comfortabele temperatuur...
Ik krijg t vaak koud als ik moe ben, dan is 23 graden nog te koud zelfs al heb ik mn fleece al aan
Gas, water, elekra en Tele2: ¤ 170,- totaal. Dus betaal méér dan de helft.
-
Rond 11 uur vanmorgen ook de verwarming aangezet. Het bleef hier 16 graden en dat vond ik toch wat fris. Ook voor mn 2 kinderen die op de grond met de treinrails aan het spelen waren.
neem aan dat je ook nog huur betaald give_love?

stel je gebruikt je oven, een keer de was draaien, en de temp. gaat 2 graden omhoog. ben je misschien 300 euro extra kwijt?

300 euro op woongenot voor jou, dat moet hij toch voor je over hebben?.
-
-
Mee eens meiden! Ik ga nog eens even goed met 'm praten!! Maar wanneer ik 't aangenaam heb, heeft hij 't bloedheet. Echt bizar trouwens... We zijn twee uitersten wat dat betreft. Balen...
-
Is idd lastig. Of ik heb 't te koud, of hij heeft 't te warm. Zijn oplossing is in zijn ogen dat ik dan maar iets warmere kleding aantrek.
-.
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 19:37:

Van mijn vriend -waar ik woon- mag de verwarming nog niet aan. Heb nu legging aan, met broek aan, shirt met lange mouwen, vestje aan en sjaal om. Nog steeds koud. Maar m'n vriend is nogal krenterig. Doordeweeks mag er ook geen was gedraaid worden en de oven + magnetron mag ook niet aan. Is hij een mega zeikerd?

Het komt op mij eerlijk gezegd een beetje eng over. Ik zou niet met iemand die dit uit krenterigheid wil samen kunnen leven in een huis. Of kunnen jullie de rekeningen krap aan betalen? Wellicht is dat de oorzaak?

De verwarming staat hier sinds gisteren aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven