Verwarming aan??
zondag 9 oktober 2011 om 20:11
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 19:37:
Van mijn vriend -waar ik woon- mag de verwarming nog niet aan. Heb nu legging aan, met broek aan, shirt met lange mouwen, vestje aan en sjaal om. Nog steeds koud. Maar m'n vriend is nogal krenterig. Doordeweeks mag er ook geen was gedraaid worden en de oven + magnetron mag ook niet aan. Is hij een mega zeikerd?
Jullie wonen samen en betalen ook samen voor de electriciteit neem ik aan? Dan zou ik hem voortaan de ongebakken afbakbroodjes geven voor zijn deel van de energierekening. Rekening houden met laag tarief snap ik zeker, maar geen oven gebruiken?
Mag je wel douchen met warm water?
Van mijn vriend -waar ik woon- mag de verwarming nog niet aan. Heb nu legging aan, met broek aan, shirt met lange mouwen, vestje aan en sjaal om. Nog steeds koud. Maar m'n vriend is nogal krenterig. Doordeweeks mag er ook geen was gedraaid worden en de oven + magnetron mag ook niet aan. Is hij een mega zeikerd?
Jullie wonen samen en betalen ook samen voor de electriciteit neem ik aan? Dan zou ik hem voortaan de ongebakken afbakbroodjes geven voor zijn deel van de energierekening. Rekening houden met laag tarief snap ik zeker, maar geen oven gebruiken?
Mag je wel douchen met warm water?
zondag 9 oktober 2011 om 20:18
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 20:11:
Ja, mogen alleen in 't weekend aan. Laag-stroom. Tenzij 't echt niet anders kan. Maar lasagne wordt hier echt alleen in 't weekend gegeten. Strijken mag ook alleen in 't weekend.,Dan zo ik toch een dubbele meter overwegen.
Ja, mogen alleen in 't weekend aan. Laag-stroom. Tenzij 't echt niet anders kan. Maar lasagne wordt hier echt alleen in 't weekend gegeten. Strijken mag ook alleen in 't weekend.,Dan zo ik toch een dubbele meter overwegen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 9 oktober 2011 om 20:18
zondag 9 oktober 2011 om 20:20
Nadat ik vrijdag een overgang in temperatuur had van meer dan 20 graden, wist ik niet hoe snel ik verwarming aan moest doen. Brr, wat is 13 graden koud als je een tijdje 30-35 gewend bent.
Mijn lijf heeft - vanwege ziekte - warmte nodig omdat ik anders veel pijn heb. De verwarming gaat hier dus aaan zodra ik of mijn lijf het koud heeft. Ongeacht de datum op de kalender. Ik stook overigens nooit hoger dan 22 graden.
Mijn lijf heeft - vanwege ziekte - warmte nodig omdat ik anders veel pijn heb. De verwarming gaat hier dus aaan zodra ik of mijn lijf het koud heeft. Ongeacht de datum op de kalender. Ik stook overigens nooit hoger dan 22 graden.
zondag 9 oktober 2011 om 20:22
Maar Mayhem, heb je 't dan gewoon niet snel koud? Welke temperatuur is acceptabel voor jou? Of is 't een centjes- of een beter-voor-het-milieu-kwestie? Beide gevallen snap ik zeker! Maar ik heb 't kennelijk snel koud. En ik werk hard, dus heb het thuis graag comfortabel. Helaas heeft mijn vriend een geheel andere beleving over een comfortabele temperatuur...
zondag 9 oktober 2011 om 20:32
zondag 9 oktober 2011 om 20:46
quote:give_love schreef op 09 oktober 2011 @ 19:37:
Het komt op mij eerlijk gezegd een beetje eng over. Ik zou niet met iemand die dit uit krenterigheid wil samen kunnen leven in een huis. Of kunnen jullie de rekeningen krap aan betalen? Wellicht is dat de oorzaak?
De verwarming staat hier sinds gisteren aan.
Het komt op mij eerlijk gezegd een beetje eng over. Ik zou niet met iemand die dit uit krenterigheid wil samen kunnen leven in een huis. Of kunnen jullie de rekeningen krap aan betalen? Wellicht is dat de oorzaak?
De verwarming staat hier sinds gisteren aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.