The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Dat maakt het ook wel lastiger inderdaad mefs. Wij hadden/hebben geen schulden en zijn inderdaad een stuk jonger. Maar hypotheek s ook hoger, meer dan een klein 2-3-kamerappertementje krijg je her niet voor 168.000.
Alle reacties Link kopieren
Dat maakt het idd een stuk lastiger Mefs, ik zou het dan ook niet doen. Het idee van een eigen huis lijkt me heel fijn, maar de rompslomp eromheen niet.

Sun in welke branche zoek je werk?
Het is echt een kans. Misschien ga ik met Mefsman erover praten. We zijn al een keer door een financiele adviseur opgelicht en zijn nu doodsbang.
Ik heb Sjors ergens anders gevonden. Ik heb hem hard aangesproken en terug naar huis gebracht

Personeel is niet meer wat het was
Maar dit is via de woningbouw toch? Die zijn wel te vertrouwen. Ik zou het zeker met Mefsman bespreken!

Fijn dat Sjors terug is, wat dacht ie wel...
Ik zou toch eens de mogelijkheden gaan bekijken, mefs. Het klinkt namelijk wel goed en het bedrag lijkt mij wel op te hoesten eerlijk gezegd. De huurprijzen stijgen ook enorm, dus je gaat sowieso een hoop geld verwonen. Kan je maar beter eigenaar worden van die hoop stenen. Maar kijk even naar de CV-ketel en dat soort grote onderhoudszaken, dak en enzo. Die dingen kunnen je wel nekken als ze stuk gaan. Oja, onafhankelijk hypotheekadvies vragen en bij diverse aanbieders/banken. Niet met de eerste de beste in zee gaan natuurlijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het dak is goed geïsoleerd, de woning is van 1985. De ketel moet ik inderdaad kijken. We kennen iemand die ernaast woont
Ik zoek nog niet actief idalee, ik durf het niet aan nog. Vorige baan heb ik opgezegd omdat zoon zo vaak ziek was dat het niet meer op te vangen was. En de laatste maanden is het weer om de week ofzo 'feest' met hem, dus ik durf nog nie te solliciteren. Ik wil eigenlijk wel weer terug het onderwijs in, of in elk geval iets waar je lichtelijk na mag denken. Probleem is wel dat ik m'n opleiding nooit af heb gemaakt en daar momenteel ook geen geld voor heb.
Lijkt me een goede deal mefs. Wel even goed doorrekenen wat je maandlasten worden incl reservering voor onderhoud. Huizen worden nooit minder waard over de lange termijn. Als je lang wil blijven wonen ideaal.
Het is druk op mijn werk!!! HELLLLUPPPP!!!!

Ik heb gisteren met Mefsman over dat huis gesproken. Hij heeft ook veel twijfels. We gaan even kijken. Van dichtbij zit er misschien minder mooi uit. We gaan wel vragen hoe en wat over hypotheken. En dat is het.
Sjors, wakker worden en kom een dubbele espresso met extra cafeine naar mijn bureau.
Die Sjors is weer weggelopen. Ik moet zelf koffie gaan halen. Nou ja, wat een slechte service. Ik wil een aanklacht indienen. Bij wie moet ik zijn?
Hoi

Word hier nog geschreven?

Heb er een punt achter gezet met vriend

Ik weet dat het beter is, maar het doet toch wel ontzettend pijn..

Ben ondertussen aan het werk, maar kom nog wel effe kijken of jullie er zijn....
Of moet een zielig topic openen op relaasies?
Elfje, lieverd Dat is naar! Ik moet over 10 minuten weg, maar ik kom vanavond even schrijven. Je kan me ook mailen,
Ah elfje, ik zie het nu pas! Sorry meid. Wat verdrietig joh. En nee, je hoeft geen topic te openen hoor. Wij zullen weer voortaan gewoon hier schrijven want anders loopt Sjors ook maar de hele tijd weg.
Ik zet zo als je er bent onze mailadressen neer, ik heb toestemming van de opperheks.
Ik heb ze onder mijn lijmkwast zitten hoor!
We eten vanavond canard à l'orange. Mefs' schuld.
Oh Elfje!

Wat claute en je zit daar nu in je uppie...maar niet helemaal want wij zijn er en hier is t altijd dolle pret

En je hebt Don nog!

troost voor Elfje:

beer om te knuffelen

een chocolade goed heilig man

wie wordt daar nu niet vrolijk van?

een zakdoek voor als je moet huilen

en het beste medicijn tegen liefdesverdriet

Tequila? Is dàt het beste medicijn? Mmmkay. Vanavond shotjes na de eend dan.
Nu snap ik het Mrs. Ik dacht, waarom meldt ze wat ze gaat eten? Maar het is niet mijn schuld. Jij hebt niet gemaild
Jij hebt de trekker overgehaald, mefs! Arme Donald Duck...
Wat een lieve zakdoek

En elfje welcome to the club
:hug:elfje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven