Word feud

05-10-2011 17:32 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik wilde er niet aan meedoen, maar gisteren hadden ze het bij DWDD erover en toen heb ik het toch maar gedownload. Wat verslavend zeg, dat spelletje.

zijn er nog word feud verslaafden hier?
Daarom vind ik het random voor de afwisseling wel leuk pepersteak, je moet goed tactisch nadenken waar je je worden neerlegd, zodat de ander geen slag kan maken, maar jij uiteindelijk wel.
Ik heb het lang tegen kunnen houden, maar ben nu ook voor de bijl gegaan. Erg verslavend.
Ik moet toch wel even gaan opzoeken wat het woord 'nurk' betekent. Geplaatst door ene Scrabblegenius. Benieuwd of hij/zij hier op het forum zit.

Edit: Het bestaat en betekent 'knorrig mens'.

LOL
hahahaha ik ben ook bezig met een potje tegen ''scrabblegenius''!! Wat toevallig
Haha ja dat was ik!

Had t nog niet gemeld maar heb diverse mensen uit dit topic toegevoegd!

Ja "nurks" schijn ik als puper geweest te zijn volgens de volwassenen om mij heen. Was dat toch nog ergens goed voor :-)
quote:kaatje_85 schreef op 10 oktober 2011 @ 10:58:

hahahaha ik ben ook bezig met een potje tegen ''scrabblegenius''!! Wat toevallig Wie ben jij?
rebelmonster
Heb het dit weekend geprobeerd. Ben sowieso al geen fan van Scrabble (nog nooit gespeeld) en vond het online ook niet leuk. Had totaal geen klinkers en alleen maar Z,G,X en Q. Zonder klinkers kom je dan niet zo ver. Nope, geen zak aan
Poep, wie heeft jou gescheten?
Louise, je bent een gezegend mens!

Ik moet eigenlijk leren voor een examen maar heb een ultieme sog-reden gevonden
Ik ben ook helemaal verslaafd!
quote:louise1 schreef op 10 oktober 2011 @ 11:04:

Heb het dit weekend geprobeerd. Ben sowieso al geen fan van Scrabble (nog nooit gespeeld) en vond het online ook niet leuk. Had totaal geen klinkers en alleen maar Z,G,X en Q. Zonder klinkers kom je dan niet zo ver. Nope, geen zak aan

Als je wilt kun je meerdere potjes tegelijk spelen.

Maar het klopt wel dat je bij sommige potjes inderdaad echt slecht woorden kunt maken. Zeker als je telkens geen klinkers krijgt.

Met de Z en G kun je nog wel redelijk uit de voeten, met X en Q moet je geluk hebben!
Mm ik heb net de app gedowload op mn iphone maar hij doet het niet snap er niks van ik doe start new game tegen random aponent maar dan blijft mn scherm maar zwart das roch raar ??
Stroller, hij gaat dan zoeken naar een speler. Heb je wel internet verbinding? Kan soms een paar minuten duren.
Doordat Wordfeud veel vreemde woorden kent kun j je de woorden controlleren. Er is namelijk een officieel Wordfeud Woordenboek.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2011 16:53
Reden: Spam
% gewijzigd
Ik had even gegoogeld en het bleek aan de app te liggen ,

Je moest hem eerst helemaal opnieuw opstarten (telefoon)

en dan zou hij het doen.

Klopt, en ik merk nu al dat het erg verslavend werkt haha
Hilde, zelf gebruik ik die niet, vind het veel leuker om gewoon zelf de woorden te bedenken
Krijg je het op een HTC sense gedonwload?

Ik krijg het niet voor elkaar ( maar weet ik niet zo goed hoe die telefoon werkt )
Hai Iry,

zou gewoon moeten lukken op een htc, heb ik zelf nml ook (wel iets ander type). Open alle toepassingen, dan market, vervolgens kun je word feud zoeken (met het vergrootglas rechtsbovenin) en downloaden. Succes!
Hier nog een verslaafde, , speel het spel pas sinds een week, leuk hè, dat je er ook bij kunt chatten, ik had met een nieuw persoon, als 2e woord, hufter, nou dat was niet zo aardig natuurlijk, dus heb even gechat, niet persoonlijk bedoeld.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nou hehe gelukt om te downloaden, lukte de hele tijd niet. Mag ik degenen die hier hun username hebben gezet, toevoegen/uitnodigen?
Runningmonster, wat is je nick op wf? Nodig ik jou wel uit. (zit op wf onder m'n eigen naam, heb ik liever niet hier op het forum staan)
Ja ik ook, althans het is herkenbaar, een samentrekking van voor en achternaam, vandaar dat ik vroeg of ik mensen mocht uitnodigen :-) Ik ben zo brutaal geweest om de mensen die hun username hadden vermeld uit te nodigen. Zie wel of er iemand accepteert.
Als ik m'n nick snel even neerzet anders? Haal ik hem zo weer weg.
weg
uitnodiging is verstuurd :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven