Toedeledokie

13-10-2011 16:04 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vriendinnen en vijandinnen (m/v),

Ik heb zojuist aan de mods gevraagd mijn account te anonimiseren. Ik ga met een lange welverdiende sabbatical. Het is tijd om afscheid te nemen omdat ik de laatste tijd meer last dan lust had van het forum. Ik ga niet Zwarte Pieten, laten we het er maar op houden dat het iets persoonlijks is. Het waren ruim 10 geweldige jaren. Heb vaak gelachen, was menig keer ontroerd, was soms ook kwaad en heb leuke wijven leren kennen. Ik noem geen namen, iedereen die me dierbaar is weet wie ik bedoel. Allen bedankt voor een geweldige tijd!

Zoenen (hoewel ik daar helemaal niet van hou) Meds.
Ow wat jammer Meds!

En ik ben vast niet de enige...

Het ga je goed!
Welverdiend? Zat je hier te werken?
Jeetje meds wat onverwacht!

Jammer, heb vaak van je bijdrages genoten!

Ik wens je alle goeds!
Bedankt Meds, voor al het goede (sport)advies! Het ga je goed inderdaad.
Jammer, wie moet er nu haar spierballen laten rollen en iedereen uit de PMS hoek gooien. Even de andere kant uit kijken Meds, dan krijg je een
Jammer meds

Ik heb veel aan jou bijdrages gehad op sportief gebied.

Misschien kom je nog eens buurten ????

xxxxxx
Jeetje, jij nu ook al?

Veel plezier met je sabbatical en bedankt voor alle bijdrages waar ik erg veel aan heb gehad.

Jammer meds, you will be missed! Ter ere van jou zal ik mijn paarse muts blijven dragen (nog bedankt voor het advies toendertijd).
Hee wat jammer!
Jeetje Meds, jij bent gewoon part of the furniture op het Viva forum. Jij kan helemaal niet weg

Ik vond je berichten vaak scherp en sterk, soms wat overdreven hard, maar na verloop van tijd ging ik wel inzien dat je het goed bedoelde.

Het ga je goed in ieder geval! En ik hoop dat we je weer eens terug gaan zien.
Ik zal je missen, meds. Jammer, de forummers en moderators zullen vanaf nu mijn nick niet meer met de jouwe verwarren. Ik hoop dat je ooit terug komt. Het ga je goed en bedankt voor al je goede adviezen
Jammer dat je weggaat.

Denk ik.

Dag.
Oh wat jammer zeg!!! We zullen je missen met je goede adviezen.

Hopelijk zien we je nog een keer terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat jammer!
Geen commentaar op "weer" een afscheidstopic nu?
Wat is nu de zin van een afscheidstopic? Ik snap dat niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.
Wat jammer! Ik ben meer een meelezer, maar ik vond je bijdragen altijd erg goed/leuk/scherp! Ik spreek niet alleen voor mezelf als ik zeg dat je gemist zal worden!

Veel geluk en geniet van je 'sabatical'.

Liefs
Dag Meds, dank je wel voor je adviezen en je bijdragen. Soms vond ik je stom, soms vond ik je leuk.

Geniet van je sabbatical, tot ooit!
Ja, jammer.

ik zal je nuchtere inbreng wel missen.

Nou toedeloe, dan maar en veel plezier op de sabbatical.
Het ga je verder goed hoor Meds, zo is het niet.
tot ziens! en we gaan je missen!
Veel plezier in je vivaforumvrije leven Meds. Je zal hier echt gemist worden!
quote:Confiture schreef op 13 oktober 2011 @ 16:19:

Wat is nu de zin van een afscheidstopic? Ik snap dat niet hoor, maar het zal wel aan mij liggen.

Ik vind het wel prettig even een berichtje. Meds is wel veel een vaak aanwezig hier, dus het valt echt wel op al ze weg gaat. Ik zou anders ook gaan denken, he, waar is meds?

maar goed, zal wel een mij liggen dan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven