Never Ending Meet
donderdag 13 oktober 2011 om 10:23
quote:Phoebexx schreef op 12 oktober 2011 @ 20:37:
En idd heel stom dat ze het pakketje gewoon nergens anders afleveren Ze kunnen toch niet verwachten dat mensen zomaar thuis zijn?
Gek inderdaad. Als thuiswerkende freelancer ben ik bij ons in de straat de Grote Pakketje In Ontvangst Nemer. Heb inderdaad nog nooit iets van Zalando aangenomen, wel van Omoda.
Irritant.
En idd heel stom dat ze het pakketje gewoon nergens anders afleveren Ze kunnen toch niet verwachten dat mensen zomaar thuis zijn?
Gek inderdaad. Als thuiswerkende freelancer ben ik bij ons in de straat de Grote Pakketje In Ontvangst Nemer. Heb inderdaad nog nooit iets van Zalando aangenomen, wel van Omoda.
Irritant.
donderdag 13 oktober 2011 om 18:12
Phoebe, ik had dat ook een keertje, echt superirritant, maar volgens mij ligt dat aan de postbezorging en niet Zalando. Normaal gesproken worden mijn pakketjes (zo'n 36 per week ) altijd bij de buren afgeleverd. Die zijn daar uiteraard erg blij mee!
Lot, gefeliciteerd met je ondertrouw! Leuk, zo'n spontane actie! Geen spijt toch? Hoe is de operatie gegaan?
Janna, wie weet kom ik wel een keertje buurten op jullie topic
Hoe gaat het verder met iedereen?
Lot, gefeliciteerd met je ondertrouw! Leuk, zo'n spontane actie! Geen spijt toch? Hoe is de operatie gegaan?
Janna, wie weet kom ik wel een keertje buurten op jullie topic
Hoe gaat het verder met iedereen?
I am surrounded by morons
donderdag 13 oktober 2011 om 22:12
donderdag 13 oktober 2011 om 22:57
Thanks, Twis!
Was toch niet teleurstellend, dat het 'maar' een dagbehandeling was?
Nee, zonder dollen, echt heel lief dat jullie hier allemaal zo reageren.
En nu hopen dat het snel weer helemaal is genezen (morgen al eerste controle) en dan weer over tot de orde van de dag.
Buikje, wat schreef jij nu wat je allemaal ging doen, in het Belgische?
Was toch niet teleurstellend, dat het 'maar' een dagbehandeling was?
Nee, zonder dollen, echt heel lief dat jullie hier allemaal zo reageren.
En nu hopen dat het snel weer helemaal is genezen (morgen al eerste controle) en dan weer over tot de orde van de dag.
Buikje, wat schreef jij nu wat je allemaal ging doen, in het Belgische?