Word feud
woensdag 12 oktober 2011 om 19:36
quote:nyam schreef op 11 oktober 2011 @ 17:19:
Hai Iry,
zou gewoon moeten lukken op een htc, heb ik zelf nml ook (wel iets ander type). Open alle toepassingen, dan market, vervolgens kun je word feud zoeken (met het vergrootglas rechtsbovenin) en downloaden. Succes!
Beetje late reactie van mij, maar het lukt dus niet.
Omdat het een windows telefoon is?
Kan ook niet what's appen.
Echt stom, dacht een hele hippe foon te hebben, maar hij kan niets hips
Hai Iry,
zou gewoon moeten lukken op een htc, heb ik zelf nml ook (wel iets ander type). Open alle toepassingen, dan market, vervolgens kun je word feud zoeken (met het vergrootglas rechtsbovenin) en downloaden. Succes!
Echt stom, dacht een hele hippe foon te hebben, maar hij kan niets hips
woensdag 12 oktober 2011 om 19:58
quote:iry schreef op 12 oktober 2011 @ 19:36:
[...]
Echt stom, dacht een hele hippe foon te hebben, maar hij kan niets hips Toch raar.. Het is wel een android toch? Heb je wel market? Niet dat ik er verder veel verstand van heb hoor..
[...]
Echt stom, dacht een hele hippe foon te hebben, maar hij kan niets hips Toch raar.. Het is wel een android toch? Heb je wel market? Niet dat ik er verder veel verstand van heb hoor..
woensdag 12 oktober 2011 om 21:21
donderdag 13 oktober 2011 om 00:11
Ik meld me ook! Nooit scrabble gespeeld maar dit vind ik wel heel leuk. Vooral die meerdere potjes tegelijk. Heb een paar namen die ik tegenkwam in dit topic toegevoegd. Mijn nick begint met su.
Merk wel dat ik echt nog in moet komen. Leg veel korte woorden. Speel ook in 2 talen tegelijk (engels en nl) en merk dat ik in beide langzaam beter word .
Merk wel dat ik echt nog in moet komen. Leg veel korte woorden. Speel ook in 2 talen tegelijk (engels en nl) en merk dat ik in beide langzaam beter word .
dinsdag 18 oktober 2011 om 10:12
Nou, ik ben toch blijven spelen maar snap er soms de ballen niet van. Afkortingen zoals KM (kilometer) of FM (radio) mogen niet terwijl mijn collega gisteren LBGO legde!!! Iets van Lager Beroeps Onderwijs nog wattes. Echt stom. Verder hoorde ik van een collega dat Engelse woorden zoals CAB en GAY ook in Nederlands WF worden geaccepteerd. Erg onlogisch soms.
Maar verder wel een leuk spelletje
Maar verder wel een leuk spelletje
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:20
Ik speel nu tegen iemand die het woord "beren" heeft gemaakt, hij krijgt daarvoor 54 punten, dit kan toch niet? En hoe zit het nu met het "board" waarop je speelt? Ik heb Normal geselecteerd, dit betekent toch dat mijn tegenspelers dit ook hebben geslecteerd? Of kan het zijn dat ik ook tegen spelers speel die Random hebben geselecteerd?