Word feud

05-10-2011 17:32 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik wilde er niet aan meedoen, maar gisteren hadden ze het bij DWDD erover en toen heb ik het toch maar gedownload. Wat verslavend zeg, dat spelletje.

zijn er nog word feud verslaafden hier?
ok, haal maar weg.
Hallo dames,

na wat geklungel met wordfeud op iphone en ipad kan ik niet meer inloggen, dus dan weten jullie waarom ik niet meer reageer

Heb nu dezelfde nick als eerst alleen na mn voornaam en voor de de cijfers staat een k. ;)
Is het gelukt Ier?

Ik wil weleens met jou wordfeuden!!
Ik geef het toe, ben ook zwaar verslaafd. Ik droom zelfs welke woorden ik met een x zal maken!

Ik speel tot nu alleen maar met onbekenden.
quote:nyam schreef op 11 oktober 2011 @ 17:19:

Hai Iry,

zou gewoon moeten lukken op een htc, heb ik zelf nml ook (wel iets ander type). Open alle toepassingen, dan market, vervolgens kun je word feud zoeken (met het vergrootglas rechtsbovenin) en downloaden. Succes!

Beetje late reactie van mij, maar het lukt dus niet.

Omdat het een windows telefoon is?

Kan ook niet what's appen.

Echt stom, dacht een hele hippe foon te hebben, maar hij kan niets hips
quote:apppel schreef op 12 oktober 2011 @ 11:29:

Is het gelukt Ier?

Ik wil weleens met jou wordfeuden!!

En dus niet gelukt, ik wil ook met je wordfeuden!!!

Grrr.... waarom kan dat niet op mijn foon?
quote:iry schreef op 12 oktober 2011 @ 19:36:

[...]

Beetje late reactie van mij, maar het lukt dus niet.

Omdat het een windows telefoon is?

Kan ook niet what's appen.

Echt stom, dacht een hele hippe foon te hebben, maar hij kan niets hips Toch raar.. Het is wel een android toch? Heb je wel market? Niet dat ik er verder veel verstand van heb hoor..
windows draait niet op android volgens mij, maar die werken met hun eigen besturingssysteem. Volgens mij kan het op een Blackberry ook niet.
quote:nyam schreef op 12 oktober 2011 @ 19:58:

[...]

Toch raar.. Het is wel een android toch? Heb je wel market? Niet dat ik er verder veel verstand van heb hoor..Ja ik heb wel een market, maar het is dus geen android maar een windows systeem..
Sinds ik vandaag de update heb gedaan doet hij het niet meer...;( Ik baal zo ontzettend!!
Je telefoon/tablet moet wel op Android draaien of je moet een iPhone of Ipad hebben, anders kun je volgens mij geen WF spelen.
Ik meld me ook! Nooit scrabble gespeeld maar dit vind ik wel heel leuk. Vooral die meerdere potjes tegelijk. Heb een paar namen die ik tegenkwam in dit topic toegevoegd. Mijn nick begint met su.

Merk wel dat ik echt nog in moet komen. Leg veel korte woorden. Speel ook in 2 talen tegelijk (engels en nl) en merk dat ik in beide langzaam beter word .
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 12 oktober 2011 @ 22:16:

Sinds ik vandaag de update heb gedaan doet hij het niet meer...;( Ik baal zo ontzettend!!Kun je niet de datum terugzetten.net als bij een pc...
Ik ben dus scrabblegeniuss (met dubbel S)
ik ben ook zoooooo verslaafd!!! is het goed als ik een paar mensen uitnodig die hun nick hierneer hebben gezet? mijn nick hoiloinlak! feel free to add!
quote:nottonightjosephine schreef op 14 oktober 2011 @ 09:54:

Ik ben dus scrabblegeniuss (met dubbel S)Jij nurk!! Hihihi!!
Ik vind het ook een geweldig spel. Aan cheaten doe ik niet, dat haalt delol eraf, vind ik.
Nou, ik ben toch blijven spelen maar snap er soms de ballen niet van. Afkortingen zoals KM (kilometer) of FM (radio) mogen niet terwijl mijn collega gisteren LBGO legde!!! Iets van Lager Beroeps Onderwijs nog wattes. Echt stom. Verder hoorde ik van een collega dat Engelse woorden zoals CAB en GAY ook in Nederlands WF worden geaccepteerd. Erg onlogisch soms.

Maar verder wel een leuk spelletje
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik heb 'm sinds een week of 6, maar door het cheaten ben ik ermee gestopt. Zo flauw.
Hoe kun je cheaten dan?
door scrabbelicious of hoe het heet..dan krijg je woorden aangereikt
Aha. Da's inderdaad flauw. Ik doe het naturel

Overigens werd het woord wafje afgeketst. Wat mag nog wel??!! Ik had er een TW mee kunnen verdienen!
Ik zeg nooit wafje wel blafje
Wil je dan vanaf nu wafje zeggen?
Ik speel nu tegen iemand die het woord "beren" heeft gemaakt, hij krijgt daarvoor 54 punten, dit kan toch niet? En hoe zit het nu met het "board" waarop je speelt? Ik heb Normal geselecteerd, dit betekent toch dat mijn tegenspelers dit ook hebben geslecteerd? Of kan het zijn dat ik ook tegen spelers speel die Random hebben geselecteerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven