The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
De Moderator heeft zich bemoeit in het onderwerp Troll. Berichten zijn verwijderd en ik heb een mail terug van de moderator met tips om zijn gedraag bij de mods te kunnen aangeven.
Alle reacties Link kopieren
gaat dat over het vorige topic Mefs?
Nee, over het nieuwe pas geopend topic
ik heb het al gezien, hopelijk lost het wat op
What the fuck?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mrs, waar ben je nou? Heb je nu een real life of zo?
Heb ik iedereen onder de negeerknop gedaan of is nu iedereen weg ?
ben er weer
hoi
Haai
hey Elfje, hoe ist vandaag?
Beter, ik ben toch opgelucht dat ik de executie nog even uitgesteld heb. Hoewel alle drama er wel voor gezorgd heeft dat vriend extra vrij heeft genomen om na zijn vakantie naar mij te komen en te praten :-)

Hoe gaat het met jou?
Hoop dat jullie er uit komen Elf, of dat je het achter je kan laten dan. Een situatie waarin jullie niet weten hoe nu verder is zo stressvol, dan kun je maar beter de knoop doorhakken, maar niet overhaast natuurlijk. Het is wel belangrijk dat je er achter staat.

Gaat beter hier, de dalen worden langzaamaan minder diep
ja inderdaad ik wil een verstandige beslissing nemen, wat op zich moeilijk word als ik hem zie, want hij is zooooooooo ehm leuk

Maar niet onder tijdsdruk. En in een ding moet ik hem gelijk geven, we hebben geen haast om te beslissen. Ik bedoel het moet niet te lang duren, maar het hoeft niet vandaag. Mijn broer heb ik er ook over gesproken en over het verjaardagsdillema en hij snapt me helemaal en verzekerde me dat het hem niet interesseert waar, maar dat hij er sowieso bij is. Lief he?!

Fijn dat het met jou wat beter gaat!
Ah wat lief die broer!

Een verstandige beslissing? Zo werkt de liefde niet, t gaat over gefoooooeeel . Als je genoeg om elkaar geeft heb je het er wel voor over om zoveel moeite te doen. Maar ik heb het idee dat hij dat wel wil en jij niet, klopt dat een beetje? Als hij meer voelt voor jou dan jij voor hem, kun je er beter een punt achter zetten, maar gevoel is zo lastig te begrijpen he? Naja, ik denk dat het over een poosje vanzelf duidelijker voor je wordt.
Elfje lieve broer heb jij! En ik vind je een held dat je het probeerd een lange afstandsrelatie, ik vind het al moeilijk een relatie in 1huis gezond te houden
Inderdaad, dat is al moeilijk genoeg.
Nou ja ik heb ervaring met lange afstand, daarom denk ik, dat doe ik niet nog een keer. Maar goed, we zullen zien.... In mijn vorige relatie had ik ook het gevoel dat ik meer moeite deed wat reizen betreft, terwijl hij meer tijd had, en dat stak.

Wat ik dan eigenlijk niet mag afreageren op mijn huidige relatie. Nou ja goed. Hij heeft net gebeld dat hij extra vrij neemt om mij te zien wat voor hem een mega opoffering is, want eigen zaak/workaholic, dus........ we zulln zien
Ik zag net een topic van de kleine prinses! Is dat onze KP? Topic staat op seks, hij wilt geen normale sex.
Waaaaaattt?!?! effe spieken!!! Gaat het over Theo???
Nou volgens mij is dat onze kp heur! Heb gelijk effe naar Theo gevraagd
wow!!! ze is terug! nu kan ik haar eindelijk ontmoeten!
Ja, wat een lieve broer heb je!
Nu is ze bezig bij een topic dik of slank na de bevalling. Hilarisch, ze is het, kan niet anders!
Ze wil het niet over die vakantie hebben... lekker ding! Het volgende topic wordt weer naar haar vernoemd hoor, heerlijk mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven