Never Ending Meet
maandag 17 oktober 2011 om 22:00
ze zit in het basisonderwijs, en die kunnen altijd heel lastig vrij krijgen. Maar ja, komt vast goed.
Nu nog een mooie witte jurk + sluier uitzoeken
Nee, grapje.
Ik heb trouwens wel mooie nieuwe jassen gezien, bij Esprit. Er staat alleen als * qualificatie maar één * bij, en dat betekent niet zo warm. Zal ik het er toch op gokken en gewoon bestellen?
Nu nog een mooie witte jurk + sluier uitzoeken
Nee, grapje.
Ik heb trouwens wel mooie nieuwe jassen gezien, bij Esprit. Er staat alleen als * qualificatie maar één * bij, en dat betekent niet zo warm. Zal ik het er toch op gokken en gewoon bestellen?
dinsdag 18 oktober 2011 om 23:46
Nee, dat gaat wel. Ze slaapt weer een stuk beter in ieder geval. Ze voelt wel bij vlagen nog erg warm, en heeft een snotneus, dus dat zal het nu wel weer zijn. De kiezen zie je nu trouwens echt goed zitten zeg! Maar, ze eet tenminste wel weer wat brood, en zelfs ook wat andere dingen. En ze heeft niet meer van die verschrikkelijke huilbuien, god, dat was echt hartverscheurend
woensdag 19 oktober 2011 om 22:10
Ja, dat was heel sneu, hoor. Vandaag ging er ook iets mis, hebben we haar ben ik bang met honger naar bed gestuurd
Denk dat de jassen er morgen wel zijn, ben erg benieuwd!
Hier nog iemand leuke bestellingen uitstaan?
O in november gaan we dus naar Londen.. heb nu al zin om de Abercrombiewinkel daar leeg te kopen!
Denk dat de jassen er morgen wel zijn, ben erg benieuwd!
Hier nog iemand leuke bestellingen uitstaan?
O in november gaan we dus naar Londen.. heb nu al zin om de Abercrombiewinkel daar leeg te kopen!