The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Alle reacties Link kopieren
Nou, kijk maar eens snel in het boze modjestopic. Al onze reacties daar zijn zelfs verwijderd. Gaat lekker hier.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Toch val het wel mee. Mefsman had een zaak tegen het uwv en de werkgever. We waren ongeveer 4 of 5 jaar mee bezig. Hoe ziet het eruit voor jullie? Hebben jullie genoeg om te hopen?
Op vermaeck?
Sun, sorry, wilde niet zo woest interrumperen. Ik hoop dat hij aan de hoogste boom wordt opgeknoopt.
Ik heb het feest gemist, Dickens. Ik weet dat er bannen zijn uitgedeeld, een terecht, de rest niet. Ik heb een reactie op de moderator topic geschreven en als ik gekalmeerd ben, ga ik een mail schrijven.

En nu ga ik slapie doen.
Januari is als de rechtbank plaats/tijd heeft. Ik weet het niet mefs, was ons van alle kanten ook verzekerd dat ie nu echt niet vrij zou komen en zie hier.. Ik durf niet echt hopen eigenlijk.

4 tot 5 jaar zou ik serieus niet overleven..
Ik was er ook een paar uurtjes niet en er was ineens een deel 2....helaas.
Trusten mefs.

Geen punt dickens, ben allang blij dat jullie hier weer schrijven
Sun, wat erg, je zou het recht in eigen hand gaan nemen daarvan. Mefs, meerdere? Ik ga slapen, morgen training geven far far away, lange dag.
Succes morgen dickens!
Het was hier wel wat stilletjes geworden. Maar ik heb echt zo weinig zin in dat gelazer elke keer. Maar Dickens, ik heb het gedaan. Sportscholen bezocht en mijn oog op een hele luxe laten vallen. Meteen de oude op gaan zeggen, ga morgen inschrijven bij de nieuwe en een kek fitnesspakje kopen offcourse. Ze zijn daar allemaal wel veel hipper dan bij mijn oude gym.
Succes morgen dickens, trusten!
Het recht in eigen hand nemen, it did cross my mind.
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 oktober 2011 @ 23:15:

Het recht in eigen hand nemen, it did cross my mind.It crosses mine a least twice every hour, more often when I'm awake..
En dat begrijp ik helemaal! Ga je er alsjeblieft niet voor schamen. Eigenlijk vind ik het wel gezond klinken.
Goed zo mrs, quality time met jezelf! Ik moet trouwens mijn kop houden, doe niks als werken. Ga nu echt ronken, heb te veel wijn op bij het eten. Wilde de hele tijd vertellen over hiero, rare gewaarwording.
Hahaha, ik vloek ook vaak over Hem tijdens het eten. Stan werkt veel met dat soort types in de Bible belt, hij snapt onze frustraties.
Bonjour!!!!!!!

Wat lees ik allemaal over bans?? Niemand van jullie is geband toch toch toch?????

Ik weet dat ik heul weinig geschreven heb, maar ik zal mijn leven beteren

Zakenreis is eindelijk voorbij. Hoogtepunt voor mij waren de laatste 2 dagen toen ik eindelijk 'aan het woord kwam'. Nu op weg naar nl om jullie allemaal een hart onder de riem te steken. Oh ja ik moet tussendoor ook op familiebezoek

Oh ik kan niet wachten tot ik weer in Frankrijk ben en alleen! Ondanks dat ik een lieve en relaxte kamergenote had, is 3 weken kamer delen en geen privacy echt veel....

Hoe gaat het lieve Sun?

Mrs. Veel plezier vandaag in de fitness en sauna, goede beslissing!

Haai idalee, xallie, mefs en Dickens!

En welkom amalie (?) wij kennen elkaar nog niet.

Bonne journée a tout
Nou dat gaat goed, eerste aansluiting mis ik al...
Ach meid, je eerste aansluiting al gemist... Balen zeg. Maar ik geef ook jou een hint met betrekking tot je prangende vraag: Enrique Iglesias.
Ik probeer me er niet voor te schamen mrs, maar eigenlijk vind ik het zelf wel heel vervelend.

Elfje 3 weken een kamer delen? Respect dat je je kamergenoot dan nog lief en gezellig kan noemen (dat zou ik geloof ik al moeilijk vindenmet m'n eigen vent).

Aansluitingen missen is niet fijn, loopt je reis daarvoor erg uit of is de schade te overzien?

Hier een pyjama-ochtend gehouden, ga maar eens kleren zoeken voor het kindergespuis
Nou uiteindelijk een uur later aangekomen als gepland, maar echt elke trein had vertraging!

Enrique?? Ik geloof dat ik maar een speurtocht moet houden hier :-)

Zit nu bij ouders en die zijn lief hoor, maar ik kijk uit naar wat privacy!!!!
Elfje I is weg...

Die mis ik.

Hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het wel.
Ben je nu in NL Elfje?
Sunemom, het is ook negatieve energie natuurlijk, maar wel gericht op de juiste persoon. Het wordt echt wel minder, maar boosheid is goed, hoort bij het proces.

Hier ook tot in de middag pyamadag! Heerlijk. Ik heb een nieuwe flanele pyama gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven