Word feud
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:20
Ik speel nu tegen iemand die het woord "beren" heeft gemaakt, hij krijgt daarvoor 54 punten, dit kan toch niet? En hoe zit het nu met het "board" waarop je speelt? Ik heb Normal geselecteerd, dit betekent toch dat mijn tegenspelers dit ook hebben geslecteerd? Of kan het zijn dat ik ook tegen spelers speel die Random hebben geselecteerd?
dinsdag 18 oktober 2011 om 16:28
quote:Jaschenca schreef op 18 oktober 2011 @ 15:20:
Ik speel nu tegen iemand die het woord "beren" heeft gemaakt, hij krijgt daarvoor 54 punten, dit kan toch niet? En hoe zit het nu met het "board" waarop je speelt? Ik heb Normal geselecteerd, dit betekent toch dat mijn tegenspelers dit ook hebben geslecteerd? Of kan het zijn dat ik ook tegen spelers speel die Random hebben geselecteerd?
Dat zou niet eerlijk zijn he
Louise,wafje mag niet toch?
Voor jou wil ik het wel doen hoor haha
Dat zou niet eerlijk zijn he
Louise,wafje mag niet toch?
Voor jou wil ik het wel doen hoor haha
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:59
Ook ik heb dankzij DWDD het spel eens geprobeerd. Kreeg als eerste tegenspeler helaas een wat minder leuke kandidaat Was een man die aan mijn naam kon zien dat ik een vrouw was, en het toen nodig vond om te zeggen: lieverd, waar woon je, hoe oud ben je, wat heb je aan? Niet gereageerd en spel verlaten. Als je via WordFeud aan je trekken wil komen doe je iets verkeerd denk ik 
Buiten dat geen rare snuiters meer tegengekomen
Wel een leuk spel maar werkt (nog) niet verslavend op me (maar misschien komt dat nog).

Buiten dat geen rare snuiters meer tegengekomen

dinsdag 18 oktober 2011 om 20:11
quote:Jaschenca schreef op 18 oktober 2011 @ 15:20:
Ja hoor het is mogelijk om met dat woord 54 punten te halen. Als het woord gelegd is op zowel een DW en een TW dan telt het eerst dubbel en dan verdrievoudigd het woord zich ook nog eens.
Je speelt altijd samen op hetzelfde bord.
Ja hoor het is mogelijk om met dat woord 54 punten te halen. Als het woord gelegd is op zowel een DW en een TW dan telt het eerst dubbel en dan verdrievoudigd het woord zich ook nog eens.
Je speelt altijd samen op hetzelfde bord.
dinsdag 18 oktober 2011 om 21:18
quote:oraquel schreef op 18 oktober 2011 @ 20:11:
[...]
Je speelt altijd samen op hetzelfde bord.Thanks voor de uitleg!
[...]
Je speelt altijd samen op hetzelfde bord.Thanks voor de uitleg!

donderdag 20 oktober 2011 om 08:43
Nu gooit mijn collega er in een NL opgezet spel allemaal Engelse woorden doorheen; free, unzip. Hoe kan dat nou?
Kan iemand mij uitleggen wat het woord ranze betekent. Als ik google kom ik alleen uit op Indiase namen en een durp in belgie. Dat mag toch niet?
Vind het tóch een stom spel.
Kan iemand mij uitleggen wat het woord ranze betekent. Als ik google kom ik alleen uit op Indiase namen en een durp in belgie. Dat mag toch niet?
Vind het tóch een stom spel.
Poep, wie heeft jou gescheten?
vrijdag 21 oktober 2011 om 10:37
quote:luni schreef op 21 oktober 2011 @ 07:29:
Wat is iedereen vroeg aan het wfen!
Ik ben vrij maar was de wekker vergeten af te zetten,de kat reageert daarop dus wil dan naar buiten...dus nu wakker...Ik had gehoopt uit te slapen vandaag, maar werd om 7u al door dochterlief op m'n voorhoofd getikt 'mama ik ben wakker'...tsja...dan maar wf tussen de boterhammen door
Wat is iedereen vroeg aan het wfen!
Ik ben vrij maar was de wekker vergeten af te zetten,de kat reageert daarop dus wil dan naar buiten...dus nu wakker...Ik had gehoopt uit te slapen vandaag, maar werd om 7u al door dochterlief op m'n voorhoofd getikt 'mama ik ben wakker'...tsja...dan maar wf tussen de boterhammen door