Never Ending Meet

02-09-2011 20:13 901 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we het andere topic ernstig aan het vervuilen zijn, heb ik maar even een nieuw topic geopend.

Hier kunnen we naar hartelust offtopic gaan
I am surrounded by morons
Op zich leuk, maar ik zoek wel echt een groene kleur en die sluiting valt bij mij altijd heel snel open..
wat voor kleur groen? Zeegroen, hardgroen, grasgroen? En liever met knopen dus..
mooi donkergroen (ben herfsttype) zal even een voorbeeld plakken....
Ik zit nog te kijken hoor, intussen

vest
Deze vind ik wel leuk, maar is denk ik te kort, en wat sportief

Ook een vest

Geel vest
Die groene zijn mijn kleur niet.. die gele is LEUK! beetje retro-achtig. Vind jij hem zelf ook leuk? Alleen 90 euro

Heb gewoon structureel weinig te besteden helaas.

Even nadenken.....
Super lief dat je zo helpt zoeken.....
Graag gedaan hoor. Ik kan heel koppig zijn, als ik perse iets wil hebben en ik kan het niet vinden! Dus dat kan je nog van pas komen haha

Alleen de meeste vesten zijn gewoon in het grijs of beige, en hele mooie zijn duur

90 euro voor een vest zou ik alleen uitgeven als ik het een heel mooi vest zou vinden, echt precies wat ik zocht. En anders zocht ik nog even verder

Ik plak gewoon steeds wat erbij, als ik iets vind. Dan weten we steeds beter wat je mooi vindt, en dan gaan we zoeken op prijs

geel vest
Oh! Waarom riep niemand mij?

¤60,-

Hmmm, ze noemen de kleur 'pacific gold' maar hier lijkt ie wel heel donker...

Ook ¤60,- maar geen groen of geel

¤80,- Kleur; 'Amber Gold'

¤60,- maar grijs
Haha Janna, eentje die daar tussen staat heb ik

Dochter is wakker, dus ik ben even weg. Tot later!
¤50,-

quote:lottekeNL schreef op 20 oktober 2011 @ 15:25:

Haha Janna, eentje die daar tussen staat heb ik Ik vind ze allemaal leuk, dus da's mooi!
eertse, tweede en laatste leuk, dank Janna

Ja, ik had ik je ook moeten roepen maar dacht dat je vast nuttig bezig was
Ik vond dat we te ver wegzakten

Heb je al een vest gevonden, Buikje?
Jaaaaa, ik was dus in H. en was in de mexx winkelen jawel, ik heb de laatste die Janna geplakt heeft gekocht hij was van 70 voor 50 voor 35

Hij staat erg leuk, ik heb er een bruine blouse onder.

Me=happy.

Verder snot-snot-snot-verkouden.... lekker rustige hangdag dus.

Hoe voel jij je Lotteke?

En hoe is het met de rest?

O leuk! Dat is goed nieuws. En voor een leuke prijs ook.

Mijn jassen zijn er nog steeds niet, zag wel op de site van Esprit dat ze wat vertraging hadden met bezorgen.

Hier gaat het wel goed. Met ogen in ieder geval, je ziet al bijna niets meer!

Maar.. nu ben ik gisteren een beetje door mijn rug gegaan haha

O ik ben soms zo'n lopend wrak, verkouden, oogoperatie, nu weer rug.. allemaal geen erge dingen, maar ik durf het bijna niet meer te zeggen

Beterschap, Buikje. Heb je allang last?
Beterschap, Buikje! Stomen helpt misschien een beetje om wat minder dicht te zitten.

Hier prima - fijne stop in Verweggistan Lig nu wel al een paar uur wakker terwijl ik eigenlijk moet slapen Dat ga ik nu dan maar weer proberen; vlieg later vandaag naar huis.

Misschien tot straks nog en anders een fijne dag allemaal
Herkenbaar Lot Dan weer een pijnlijke aft, pijnlijke blauwe plek op scheenbeen, stijve nek, tong verbrand, op tong gebeten, op wang gebeten, op lip gebeten, daardoor weer een aft, oorpijn, keelpijn, slapeloosheid......

Fijn dat het herstel van de operatie vlot en naar wens gaat
Tjonge Liz, da's ook een flinke lijst. Zullen we maar weer twintig worden? toen had ik hoogstens last van een kater.

Fijn dat je stop zo leuk was! Ik zie ook erg leuke foto's voorbijkomen zeg, op fb!
Dus ik ben niet de enige krakkemikkige? De jaren gaan tellen dames....

Het begon bij mij de dag nadat ik dertig was geworden.. toen had ik een blessure aan mijn achillespees! Daarna down hill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven