Never Ending Meet
donderdag 20 oktober 2011 om 14:39
Graag gedaan hoor. Ik kan heel koppig zijn, als ik perse iets wil hebben en ik kan het niet vinden! Dus dat kan je nog van pas komen haha
Alleen de meeste vesten zijn gewoon in het grijs of beige, en hele mooie zijn duur
90 euro voor een vest zou ik alleen uitgeven als ik het een heel mooi vest zou vinden, echt precies wat ik zocht. En anders zocht ik nog even verder
Ik plak gewoon steeds wat erbij, als ik iets vind. Dan weten we steeds beter wat je mooi vindt, en dan gaan we zoeken op prijs
geel vest
Alleen de meeste vesten zijn gewoon in het grijs of beige, en hele mooie zijn duur
90 euro voor een vest zou ik alleen uitgeven als ik het een heel mooi vest zou vinden, echt precies wat ik zocht. En anders zocht ik nog even verder
Ik plak gewoon steeds wat erbij, als ik iets vind. Dan weten we steeds beter wat je mooi vindt, en dan gaan we zoeken op prijs
geel vest
maandag 24 oktober 2011 om 13:29
Jaaaaa, ik was dus in H. en was in de mexx winkelen jawel, ik heb de laatste die Janna geplakt heeft gekocht hij was van 70 voor 50 voor 35
Hij staat erg leuk, ik heb er een bruine blouse onder.
Me=happy.
Verder snot-snot-snot-verkouden.... lekker rustige hangdag dus.
Hoe voel jij je Lotteke?
En hoe is het met de rest?
Hij staat erg leuk, ik heb er een bruine blouse onder.
Me=happy.
Verder snot-snot-snot-verkouden.... lekker rustige hangdag dus.
Hoe voel jij je Lotteke?
En hoe is het met de rest?
maandag 24 oktober 2011 om 13:34
O leuk! Dat is goed nieuws. En voor een leuke prijs ook.
Mijn jassen zijn er nog steeds niet, zag wel op de site van Esprit dat ze wat vertraging hadden met bezorgen.
Hier gaat het wel goed. Met ogen in ieder geval, je ziet al bijna niets meer!
Maar.. nu ben ik gisteren een beetje door mijn rug gegaan haha
O ik ben soms zo'n lopend wrak, verkouden, oogoperatie, nu weer rug.. allemaal geen erge dingen, maar ik durf het bijna niet meer te zeggen
Beterschap, Buikje. Heb je allang last?
Mijn jassen zijn er nog steeds niet, zag wel op de site van Esprit dat ze wat vertraging hadden met bezorgen.
Hier gaat het wel goed. Met ogen in ieder geval, je ziet al bijna niets meer!
Maar.. nu ben ik gisteren een beetje door mijn rug gegaan haha
O ik ben soms zo'n lopend wrak, verkouden, oogoperatie, nu weer rug.. allemaal geen erge dingen, maar ik durf het bijna niet meer te zeggen
Beterschap, Buikje. Heb je allang last?
maandag 24 oktober 2011 om 13:34
Beterschap, Buikje! Stomen helpt misschien een beetje om wat minder dicht te zitten.
Hier prima - fijne stop in Verweggistan Lig nu wel al een paar uur wakker terwijl ik eigenlijk moet slapen Dat ga ik nu dan maar weer proberen; vlieg later vandaag naar huis.
Misschien tot straks nog en anders een fijne dag allemaal
Hier prima - fijne stop in Verweggistan Lig nu wel al een paar uur wakker terwijl ik eigenlijk moet slapen Dat ga ik nu dan maar weer proberen; vlieg later vandaag naar huis.
Misschien tot straks nog en anders een fijne dag allemaal
maandag 24 oktober 2011 om 13:37