Word feud

05-10-2011 17:32 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik wilde er niet aan meedoen, maar gisteren hadden ze het bij DWDD erover en toen heb ik het toch maar gedownload. Wat verslavend zeg, dat spelletje.

zijn er nog word feud verslaafden hier?
Volgens mij kun je dat op je phone/pad uitzetten bij meldingen ofzo
Ach ja, is waar ook. Niet bij het spel zelf maar bij Instellingen.
@ aubrey; Er is nog kleine kans op storende "factor" maar ik laat wel weten of de koffie gesmaakt heeft.
Heb het eens bekeken en geprobeerd wat een saai spel zeg! Heb op mn iphone spellen staan als shaun white snowboarding leuk online snowboarden in competitie verband veel leuker en ook erg verslaafend ! En net de viva app ontdekt ook erg leuk !
N ik heb je toegevoegd, leuk!
anoniem_131443 wijzigde dit bericht op 28-10-2011 12:32
Reden: naamvermelding
% gewijzigd
jasses wat 'n hype..

*niet meedoet*
@ Pepersteak: enjoy!
Ben ook aan het toevoegen geweest van hier maar mén, ik krijg telkens echt letters waar ik niets mee kan verzinnen. 4 e's bv. Lekker. Of juist maar 1 klinker.

Irritant!

Pepersteak, leuk!
Het woordenboek is zo raar, hij snapt zoveel woorden niet. Ik had jezus, toen maar jesus, is allebei niet goedgekeurd. Zo scoor ik geen punten natuurlijk!
De factor stoorde. Moet de koffie warm houden tot maandag.

Gelukkig heb ik een goede thermoskan
quote:rouke2 schreef op 28 oktober 2011 @ 00:42:

jasses wat 'n hype..

*niet meedoet*Wat een leuke postieve toevoeging op dit topic
quote:Sandra24 schreef op 27 oktober 2011 @ 22:25:

Heb het eens bekeken en geprobeerd wat een saai spel zeg! Heb op mn iphone spellen staan als shaun white snowboarding leuk online snowboarden in competitie verband veel leuker en ook erg verslaafend ! En net de viva app ontdekt ook erg leuk !

Open een topic zou ik zeggen

Ik speel vanmiddag weer!
I'm hooked

Wat is dat toch dat je persé weer moet reageren?! Ik kan het niet gewoon wegleggen, ik pak steeds weer mn iPhone en zit op dat schermpje te turen.

Ooooohhhh, ik wist het wel, daarom had ik het tot voor kort ook nog niet gedownload.
quote:rouke2 schreef op 28 oktober 2011 @ 00:42:

jasses wat 'n hype..

*niet meedoet*eens hoor. Op mijn werk zijn ze er ook helemaal lyrisch van. Het is zelfs zo erg dat er onder werktijd ook gewordfeud wordt
quote:luni schreef op 28 oktober 2011 @ 10:58:

[...]

Wat een leuke postieve toevoeging op dit topic

oh je mag alleen reageren als je Wordfeud verslaafd bent? Weten we dat ook weer....

*gaat gauw weg hier*
* verslaafde meldt zich *
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:evelynsalt schreef op 28 oktober 2011 @ 11:06:

[...]

oh je mag alleen reageren als je Wordfeud verslaafd bent? Weten we dat ook weer....

*gaat gauw weg hier*Dat zeg ik toch helemaal niet!
kan je eigenlijk ook iemand uit je lijstje halen? zo ja, hoe????
Ja,dat kan, start new game> new game with Friend> lijstje met vrienden,onderaan staat edit en dan krijg je stopbordjes voor elke naam,als je die aanklikt is die persoon weg(denk ik)
Que of quest mag niet,irri
Ik heb geen WF, maar ik zou het wel graag willen. Op mijn gsm (Nokia) kan ik het niet downloaden. Ik zit te twijfelen om een tablet aan te schaffen. Mediamarkt heeft een leuke Samsung Galaxy in de aanbieding, maar kan je daar WF op binnenhalen???

Enneh, de vraag is in het begin al een gesteld, maar heb daar geen antwoord op kunnen vinden; kan je het ook gewoon op de PC spelen? Ik kan het op internet helaas nergens terugvinden.
*cateye meldt zich* ik ben nog net niet verslaafd, maar ik vind het wel superleuk! Wie me wil toevoegen: Paws1965 :-)
Ik vind het zo vervelend als mijn tegenstander niet meer reageert. Meestal gebeurt dit ook nog eens als ik aanzienlijk meer punten heb dan hij/zij. Waarom doen ze dan niet gewoon "resign"? Hebben jullie dat ook??
Female_40plus, 19 uur geleden

...

Ja, kunt het op een Samsung tablet spelen.

Niet op de computer.
Cateye,ik heb je toegevoegd,Luunnellaa :-)

Kan alleen pas vanavond weer spelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven