Word feud

maandag 31 oktober 2011 om 12:57
Nou schiet mij maar lek hoor, snap er echt helemaal niks van. Élke keer geeft ie aan dat het woord niet kan omdat "Tiles must be placed on a straight horizontal or vertical line, adjacent(???) to one or more excisting tiles." ???
Maar ik héb een woord vertikaal of horizontaal! Alleen ik ben aan de beurt (new game) dus er ís nog geen "excisting tile".
Maar ik héb een woord vertikaal of horizontaal! Alleen ik ben aan de beurt (new game) dus er ís nog geen "excisting tile".
maandag 31 oktober 2011 om 13:24
Eerlijk gezegd leg ik zelf ook best wel mooie woorden (zonder hulp).....
, maar ik heb een tegenstander (die mij steeds weer uitnodigt) die overal letters tussen legt en dan de meest vreemde woorden vormt.
Volgens broertje heeft die persoon waarschijnlijk scrabulizer; een of andere Apple App. waarbij je zelfs een spelletje kunt laden.
@luni: ik krijg geen edit onderaan mijn lijstje vrienden (voeg regelmatig per ongeluk iemand toe); ik heb een HTC.
@cateye: ik heb je een uitnodiging gestuurd; het hangt op een plaats waar je kookt en je kunt er de tijd op zien.

Volgens broertje heeft die persoon waarschijnlijk scrabulizer; een of andere Apple App. waarbij je zelfs een spelletje kunt laden.
@luni: ik krijg geen edit onderaan mijn lijstje vrienden (voeg regelmatig per ongeluk iemand toe); ik heb een HTC.
@cateye: ik heb je een uitnodiging gestuurd; het hangt op een plaats waar je kookt en je kunt er de tijd op zien.
maandag 31 oktober 2011 om 14:04

maandag 31 oktober 2011 om 19:25
Frusterend is dat er geen EGB of Dikke van Dale aan is verbonden maar een open source lijst. Die wordt echter snel aangevuld door de spelers.
Verslavend beslist. Maar ik kan het ook gerust even loslaten. Af en toe ff kijken. Leuk dat je tegen meerdere mensen kunt spelen, inje eigen tijd.
Verslavend beslist. Maar ik kan het ook gerust even loslaten. Af en toe ff kijken. Leuk dat je tegen meerdere mensen kunt spelen, inje eigen tijd.
Je bent zelf een theepot
donderdag 3 november 2011 om 11:58