Hoera!!

30-10-2011 22:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een korte blijdschapskreet, omdat ik het nergens anders kwijt wil.

Ik heb afgelopen week maar 1 keer een eetbui gehad! En nog een kleintje ook. Hoera.
Liever elitair dan een pauper!

Applausje voor jezelluuf!
Gefeliciteerd met je goeie week!
Houden zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fijn!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wat werkt voor jou?

Fijn trouwens voor je.
Goed zo!!! Helemaal top!
Mooi!
Wauw, goed gedaan! Keep up the good work!
Dankjulliewel.

Hanke, ik heb eerst bij een psycholoog gezeten voor mijn autisme. Daar ging het niet specifiek over eetbuien, maar wel over bijvoorbeeld omgaan met stress. Zo is het psychische gedeelte verbeterd.

Nu loop ik bij een dieetiste om de praktische kant van de eetbuien aan te pakken. De eerste stap is 'elke dag ontbijten en avondeten'.

Het enige waar ik wel voor moet uitkijken is dat ik nu geen andere stomme dingen ga doen. Zo heb ik 3 keer een huilbui gehad om ex en flinke spierpijn gehad. Maar goed, dat is wel een verbetering ten opzichte van eetbuien.
Mooi! Keep us posted, dat is ook een manier om jezelf tegen te houden (misschien).
Goed bezig kalliope!
Goed bezig!
Jeeej!!

(topic uitprinten en zichtbaar ophangen?)
Als het verleden iets over de toekomst zegt, helpt hier posten niet.

Vandaag na mijn college boodschappen gaan doen met honger. -_- Ik heb de hele tijd 'Nee!! ' lopen denken, liep volgens mij als een verdwaald lam door de supermarkt, heb elke rij 2 keer gezien en minstens 10 mensen omver gelopen met ofwel mijn mandje ofwel mijn tas.

Maar ik heb geen fastfood gehaald en wel een nieuw smaakje thee gekocht.
Ik kwam even langs om te vragen hoe het vandaag vergaan was.

Staat er gewoon weer een top bericht!

Goed!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goed zo Kalli, volhouden en niet met jezelf in discussie gaan. En als je aandrang echt TE wordt, neem dan een augurk of zo.
Goed zo!
Grrr
Nog even een kleine blijdschapskreet.

Ik ben nog lang niet eetbuivrij, en heb nog regelmatig terugvallen. Het is zo enorm wennen.

Maar... mijn lichaam raakt er wel aan gewend. Twee weken geleden ben ik enorm ziek geworden van een grote eetbui. En vandaag begon ik de dag met chocola en toen... werd ik misselijk...

Mijn lichaam vindt het niet normaal om 's ochtends chocola te eten. Of om überhaupt grote hoeveelheden vet binnen te krijgen.
Wat fijn Kalliope. Je komt er stap voor stap wel!
Yeah.
He wat fijn! Goed zo.
quote:Kalliope schreef op 05 mei 2012 @ 11:56:

Nog even een kleine blijdschapskreet.

Ik ben nog lang niet eetbuivrij, en heb nog regelmatig terugvallen. Het is zo enorm wennen.

Maar... mijn lichaam raakt er wel aan gewend. Twee weken geleden ben ik enorm ziek geworden van een grote eetbui. En vandaag begon ik de dag met chocola en toen... werd ik misselijk...

Mijn lichaam vindt het niet normaal om 's ochtends chocola te eten. Of om überhaupt grote hoeveelheden vet binnen te krijgen. Ja daar mag je ook blij en trots op zijn. Ga zo door zou ik zeggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wees trots op jezelf. Kijk naar waar je vandaan komt en waar je nu bent.

Je hebt al een lange weg afgelegd en daar mag je echt supertrots op zijn.

(Forum mobiel, dus denk asjeblieft even zelf het springende poppetje ervij )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven