Sd-kaart

12-11-2011 10:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist mijn nieuwe Samsung Galaxy Gio ontvangen....met een minieme beschrijving erbij.

Nu heb ik een Sd-kaart erbij gekregen (grote en kleine), maar maar plaats ik die???
quote:Nammma schreef op 12 november 2011 @ 10:58:

Zojuist mijn nieuwe Samsung Galaxy Gio ontvangen....met een minieme beschrijving erbij.

Nu heb ik een Sd-kaart erbij gekregen (grote en kleine), maar maar plaats ik die??? Ik het voorziene gleufje bij mij is dat aan de zijkant >>>> onder <<<<< de cover van ACHTER
Vaak als er geen dingetje aan de zijkant zit moet ie achter de batterij?

Ik ken die telefoon niet maar ik denk mee
Internagelaktisch
Tip trouwens .. Kijk eens op youtube bij je telefoon type.. Vaak staan er review filmpjes waar het word besproken
Internagelaktisch
Kijk inderdaad even op YouTube! Of Google het even, als jij het niet kan vinden ben je vast niet de eerste.
Ik heb m ook! De kleine gaat links onderin aan de zijkant erin (micro sd staat er) rechts bovenin gaat de sim kaart erin. die andere sd kaart is niet voor in de telefoon dacht ik (weet ook niet waar die voor bedoeld is misschien voor in de computer) iig ik vind het echt een waardeloos toestel! (sorry ) de batterij is echt heel slecht! Hij geeft aan dat ie nog vol is maar zodra je gaat bellen of gebeld word is je batterij ineens leeg. Verder loopt ie constant vast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven