Leukste forummer

18-11-2011 14:20 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wie is nou de leukste forummer ooit?

(Of mogen we geen nicknamen noemen? )
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 november 2011 @ 19:03:

[...]

Verkouden :( En het is de eerste keer, arm kind! Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik haar nog in mijn buik aan het breien was, dan kon ik haar beter beschermen Ah gosh, gooi een paar sinaasappels jouw kant op. Waarom heet je niet Oma Sokkenpop?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:03:

Ik heb honger en moet aardappels gaan maken, maar dan zal je net zien dat het topic weg is met de clue als ik weer terug ben.

Dilemma dilemma ........

aardappels rooien?

BLIJF!
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 november 2011 @ 19:03:

[...]

Verkouden :( En het is de eerste keer, arm kind! Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik haar nog in mijn buik aan het breien was, dan kon ik haar beter beschermen Ach gosje, beterschap voor je kleine pop!
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:04:

[...]

Ah gosh, gooi een paar sinaasappels jouw kant op. Waarom heet je niet Oma Sokkenpop?

Ik ben nog geen oma en hoop het ook nog lang niet te worden

Weet eigenlijk niet meer waar deze nick vandaan kwam.. volgens mij was het eens een puppet en ben ik er wel gehecht aan geraakt nu mijn andere nick al zo lang in de vergetelheid is!
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 november 2011 @ 19:07:

[...]

Ik ben nog geen oma en hoop het ook nog lang niet te worden

Weet eigenlijk niet meer waar deze nick vandaan kwam.. volgens mij was het eens een puppet en ben ik er wel gehecht aan geraakt nu mijn andere nick al zo lang in de vergetelheid is!

Ik vergeet je andere nick nooit hoor meis

Beterschap met die kleine.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:09:

[...]

Ik vergeet je andere nick nooit hoor meis

Beterschap met die kleine.Hahahah dat zie ik maar als compliment
quote:bacchus schreef op 19 november 2011 @ 19:12:

Het ging erom dat I stelde dat B een hekel aan haar had. Heel raar want I is B niet, tenzij ze dubbelnikt. Terecht dat B daar boos over is. Raar dat het zonder enige opgaaf van reden weggejorist wordt en I daarna ontkent.Jij komt net hier kijken/meeschrijven zeg je... dit speelt al veel langer...
Nou, ik vind Blijfgewoonbianca toevallig wel leuk...**stampvoet er indringend bij***
quote:zammm schreef op 19 november 2011 @ 19:18:

Nou, ik vind Blijfgewoonbianca toevallig wel leuk...**stampvoet er indringend bij***
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
On topic: de leukste forummer die hier aanwezig is, vind ik Enter. Omdat ze iedere keer weer een leuk masker weet op te zetten (wat ik eigenlijk alleen leuk vind als ik haar dan ook herken).
En de leukste forummer vind ik......................!!

*Tromgeroffel.....*

Moet nog even nadenken, kan geen keuze maken nu.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Siobahn, wat heb jij nou tussen je benen hangen??
quote:molly74 schreef op 19 november 2011 @ 19:20:

On topic: de leukste forummer die hier aanwezig is, vind ik Enter. Omdat ze iedere keer weer een leuk masker weet op te zetten (wat ik eigenlijk alleen leuk vind als ik haar dan ook herken). masker????
quote:zammm schreef op 19 november 2011 @ 19:23:

Siobahn, wat heb jij nou tussen je benen hangen??Schijnt dat kutten tegenwoordig kunnen spreken... een micofoon dus.... * No effence overigens *
quote:Eindeloos schreef op 19 november 2011 @ 19:22:

En de leukste forummer vind ik......................!!

Tromgeroffel.....

Moet nog even nadenken, kan geen keuze maken nu. koffie tegen beeldscherm
Ach MV, laat gaan, ken die hele Noel ook niet trouwens.

En ik vind je wel leuk hoor, en volgens mij heel veel anderen.
quote:enter schreef op 19 november 2011 @ 19:25:

[...]

masker???? ja, Enter, waar is je andere mooie ava gebleven.?

zullen we daar eens even lekker over gaan rellen ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dank je Chrissiy, dat moet ik ook doen hoor!!!
quote:enter schreef op 19 november 2011 @ 19:25:

[...]

masker???? Inderaad ja, een masker! Eerst een grijzig nietszeggend masker (lijkend op de mijne), dan een halloweenmasker, dan een paar keer een Johnny-Dep-masker, dan weer een It-masker. En ik steeds maar niet in de gaten hebben dat ik met Entertje te maken heb! Heel saai allemaal!
quote:Eindeloos schreef op 19 november 2011 @ 19:30:

[...]

ja, Enter, waar is je andere mooie ava gebleven.?

zullen we daar eens even lekker over gaan rellen ? Puik idee. *mompelt iets over bloed, zweet en tranen*
Ohhhh MV ben jij genoemd als irritante forummer??nou kan me niet voorstellen, echt niet.
quote:molly74 schreef op 19 november 2011 @ 19:32:

[...]

Inderaad ja, een masker! Eerst een grijzig nietszeggend masker (lijkend op de mijne), dan een halloweenmasker, dan een paar keer een Johnny-Dep-masker, dan weer een It-masker. En ik steeds maar niet in de gaten hebben dat ik met Entertje te maken heb! Heel saai allemaal!

SAAI?

moment
Ach MV
1 troost: je bent tenminste genoemd in dit topic Geloof niet dat ik ooit tot een lijstje heb geschopt
Ps, er zijn ook veel forummers hier geweest die mij wel leuk vinden dus daar hou ik mij aan vast hoor, niet aan die negatieve posting.

Ik heb alles gelezen en ben blij met alle lieve berichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven