Leukste forummer
zaterdag 19 november 2011 om 19:04
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 november 2011 @ 19:03:
[...]
Verkouden
En het is de eerste keer, arm kind! Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik haar nog in mijn buik aan het breien was, dan kon ik haar beter beschermen Ah gosh, gooi een paar sinaasappels jouw kant op. Waarom heet je niet Oma Sokkenpop?
[...]
Verkouden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 19 november 2011 om 19:06
zaterdag 19 november 2011 om 19:07
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:04:
[...]
Ah gosh, gooi een paar sinaasappels jouw kant op. Waarom heet je niet Oma Sokkenpop?
Ik ben nog geen oma en hoop het ook nog lang niet te worden
Weet eigenlijk niet meer waar deze nick vandaan kwam.. volgens mij was het eens een puppet en ben ik er wel gehecht aan geraakt nu mijn andere nick al zo lang in de vergetelheid is!
[...]
Ah gosh, gooi een paar sinaasappels jouw kant op. Waarom heet je niet Oma Sokkenpop?
Weet eigenlijk niet meer waar deze nick vandaan kwam.. volgens mij was het eens een puppet en ben ik er wel gehecht aan geraakt nu mijn andere nick al zo lang in de vergetelheid is!
zaterdag 19 november 2011 om 19:09
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 19 november 2011 @ 19:07:
[...]
Ik vergeet je andere nick nooit hoor meis
Beterschap met die kleine.
[...]
Ik vergeet je andere nick nooit hoor meis
Beterschap met die kleine.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 19 november 2011 om 19:17
quote:bacchus schreef op 19 november 2011 @ 19:12:
Het ging erom dat I stelde dat B een hekel aan haar had. Heel raar want I is B niet, tenzij ze dubbelnikt. Terecht dat B daar boos over is. Raar dat het zonder enige opgaaf van reden weggejorist wordt en I daarna ontkent.Jij komt net hier kijken/meeschrijven zeg je... dit speelt al veel langer...
Het ging erom dat I stelde dat B een hekel aan haar had. Heel raar want I is B niet, tenzij ze dubbelnikt. Terecht dat B daar boos over is. Raar dat het zonder enige opgaaf van reden weggejorist wordt en I daarna ontkent.Jij komt net hier kijken/meeschrijven zeg je... dit speelt al veel langer...
zaterdag 19 november 2011 om 19:22
zaterdag 19 november 2011 om 19:25
zaterdag 19 november 2011 om 19:30
quote:enter schreef op 19 november 2011 @ 19:25:
[...]
masker???? ja, Enter, waar is je andere mooie ava gebleven.?
zullen we daar eens even lekker over gaan rellen ?
[...]
masker???? ja, Enter, waar is je andere mooie ava gebleven.?
zullen we daar eens even lekker over gaan rellen ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 19 november 2011 om 19:32
quote:enter schreef op 19 november 2011 @ 19:25:
[...]
masker???? Inderaad ja, een masker! Eerst een grijzig nietszeggend masker (lijkend op de mijne), dan een halloweenmasker, dan een paar keer een Johnny-Dep-masker, dan weer een It-masker. En ik steeds maar niet in de gaten hebben dat ik met Entertje te maken heb! Heel saai allemaal!
[...]
masker???? Inderaad ja, een masker! Eerst een grijzig nietszeggend masker (lijkend op de mijne), dan een halloweenmasker, dan een paar keer een Johnny-Dep-masker, dan weer een It-masker. En ik steeds maar niet in de gaten hebben dat ik met Entertje te maken heb! Heel saai allemaal!
zaterdag 19 november 2011 om 19:33
quote:molly74 schreef op 19 november 2011 @ 19:32:
[...]
Inderaad ja, een masker! Eerst een grijzig nietszeggend masker (lijkend op de mijne), dan een halloweenmasker, dan een paar keer een Johnny-Dep-masker, dan weer een It-masker. En ik steeds maar niet in de gaten hebben dat ik met Entertje te maken heb! Heel saai allemaal!
SAAI?
moment
[...]
Inderaad ja, een masker! Eerst een grijzig nietszeggend masker (lijkend op de mijne), dan een halloweenmasker, dan een paar keer een Johnny-Dep-masker, dan weer een It-masker. En ik steeds maar niet in de gaten hebben dat ik met Entertje te maken heb! Heel saai allemaal!
SAAI?
moment
zaterdag 19 november 2011 om 19:37