Leukste forummer
zaterdag 19 november 2011 om 19:38
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:35:
[...]
Hihi, ja echt. Ik ken die gast met 35 postings niet eens, nog nooit op een topic ontmoet. Ach ik moet mij er niet druk om maken maar daarom hou ik niet van lijstjes. Zit jezelf te worstelen uit een depressie en dan komt het net even niet lekker aan.
Maar zand erover.Snap je hoor MV. Scheelt het als ik zeg dat ik je lief vind?
[...]
Hihi, ja echt. Ik ken die gast met 35 postings niet eens, nog nooit op een topic ontmoet. Ach ik moet mij er niet druk om maken maar daarom hou ik niet van lijstjes. Zit jezelf te worstelen uit een depressie en dan komt het net even niet lekker aan.
Maar zand erover.Snap je hoor MV. Scheelt het als ik zeg dat ik je lief vind?
zaterdag 19 november 2011 om 19:39
zaterdag 19 november 2011 om 19:39
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 november 2011 @ 19:38:
[...]
Snap je hoor MV. Scheelt het als ik zeg dat ik je lief vind? Durf het bijna niet te zeggen maar ja , dank je. Ook met jou heb ik op het forum bij eten end leuk contact ondanks dat ik je niet irl ken.
[...]
Snap je hoor MV. Scheelt het als ik zeg dat ik je lief vind? Durf het bijna niet te zeggen maar ja , dank je. Ook met jou heb ik op het forum bij eten end leuk contact ondanks dat ik je niet irl ken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 19 november 2011 om 19:41
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:35:
[...]
Maar zand erover.
We pakken hem wel een keer als zij/hij op het strand ligt
Maar niets van aantrekken, echt niet.
[...]
Maar zand erover.
We pakken hem wel een keer als zij/hij op het strand ligt
Maar niets van aantrekken, echt niet.
zaterdag 19 november 2011 om 19:43
Is ook zo Moon. En de ene keer kan je er beter tegen dan de andere keer. Maar soms komt het in een depressie hard aan, dat weet jij als geen ander.
Maar we gaan maar weer snel over tot de leuke forummers toch. Er zijn er zoveel. Ik durf geen lijst te maken, op een paar na is het forum echt zo leuk.
Maar we gaan maar weer snel over tot de leuke forummers toch. Er zijn er zoveel. Ik durf geen lijst te maken, op een paar na is het forum echt zo leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 19 november 2011 om 19:44
zaterdag 19 november 2011 om 19:44
quote:Moonlight82 schreef op 19 november 2011 @ 19:41:
Oh en ik wil hier eigenlijk geen namen posten omdat ik niet één forummer op alle gebieden de leukste vind, en ik een heleboel forummers leuk vind, allemaal weer op een ander vlak.
Maar qua meetings organiseren nomineer ik wel MV Moon, ik heb een email gehad wanneer er volgend jaar in juli weer het festival is .
Oh en ik wil hier eigenlijk geen namen posten omdat ik niet één forummer op alle gebieden de leukste vind, en ik een heleboel forummers leuk vind, allemaal weer op een ander vlak.
Maar qua meetings organiseren nomineer ik wel MV Moon, ik heb een email gehad wanneer er volgend jaar in juli weer het festival is .
zaterdag 19 november 2011 om 19:46