Leukste forummer

18-11-2011 14:20 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wie is nou de leukste forummer ooit?

(Of mogen we geen nicknamen noemen? )
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:35:

[...]

Hihi, ja echt. Ik ken die gast met 35 postings niet eens, nog nooit op een topic ontmoet. Ach ik moet mij er niet druk om maken maar daarom hou ik niet van lijstjes. Zit jezelf te worstelen uit een depressie en dan komt het net even niet lekker aan.

Maar zand erover.Snap je hoor MV. Scheelt het als ik zeg dat ik je lief vind?
Ah Chris, ik mag je graag , niet om dit topic maar in zijn geheel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:37:

Ps, er zijn ook veel forummers hier geweest die mij wel leuk vinden dus daar hou ik mij aan vast hoor, niet aan die negatieve posting.

Ik heb alles gelezen en ben blij met alle lieve berichten.Kijk, zo hoort het. You go.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 november 2011 @ 19:38:

[...]

Snap je hoor MV. Scheelt het als ik zeg dat ik je lief vind? Durf het bijna niet te zeggen maar ja , dank je. Ook met jou heb ik op het forum bij eten end leuk contact ondanks dat ik je niet irl ken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, ik heb veel vaker mensen horen noemen dat ze je wel leuk vinden.

Maar ik snap dat het niet leuk is. Ik raar zelf ook zwaar opgefokt van mensen die uit het niks opduiken en iets raars tegen/over me zeggen (maar dat hebben jullie wel gemerkt )
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:35:

[...]

Hihi, ja echt. Ik ken die gast met 35 postings niet eens, nog nooit op een topic ontmoet. Ach ik moet mij er niet druk om maken maar daarom hou ik niet van lijstjes. Zit jezelf te worstelen uit een depressie en dan komt het net even niet lekker aan.

Maar zand erover.

We pakken hem wel een keer als zij/hij op het strand ligt

Maar niets van aantrekken, echt niet.
Oh en ik wil hier eigenlijk geen namen posten omdat ik niet één forummer op alle gebieden de leukste vind, en ik een heleboel forummers leuk vind, allemaal weer op een ander vlak.

Maar qua meetings organiseren nomineer ik wel MV
MV, mijn man naast me is opeens erg benieuwd wie mij zo opeens in het geheel mag , hehe.
quote:hampshire schreef op 19 november 2011 @ 19:31:

[...]

Speciale contacten? Kan dat hier? Vertel?

Wie heeft ze?Is bijna overal zo toch? Hier vast ook.
Is ook zo Moon. En de ene keer kan je er beter tegen dan de andere keer. Maar soms komt het in een depressie hard aan, dat weet jij als geen ander.

Maar we gaan maar weer snel over tot de leuke forummers toch. Er zijn er zoveel. Ik durf geen lijst te maken, op een paar na is het forum echt zo leuk.
quote:Iwannalive schreef op 19 november 2011 @ 19:09:

@Boterblommetje, ik heb het weggehaald uit mijn quote... als jij dat ook doet is er niks aan het handje...

Dank je maar hoeft niet hoor.

Ik heb het nou eenmaal gezegd, als het niet mag van de mod is dat jammerdebammer.
quote:Moonlight82 schreef op 19 november 2011 @ 19:41:

Oh en ik wil hier eigenlijk geen namen posten omdat ik niet één forummer op alle gebieden de leukste vind, en ik een heleboel forummers leuk vind, allemaal weer op een ander vlak.

Maar qua meetings organiseren nomineer ik wel MV Moon, ik heb een email gehad wanneer er volgend jaar in juli weer het festival is .
quote:chrissiy schreef op 19 november 2011 @ 19:41:

MV, mijn man naast me is opeens erg benieuwd wie mij zo opeens in het geheel mag , hehe.Ja geef de telefoon dan ook even aan je man .
quote:hampshire schreef op 19 november 2011 @ 19:43:

[...]

Is bijna overal zo toch? Hier vast ook.

Huh?

Zit je te dubbelnicken????
Frankly my dear, I don"t give a damn
@ Galadriel
Hampshire, reageer jij nou op je zelf?
quote:calvijn1 schreef op 19 november 2011 @ 19:47:

[...]

Huh?

Zit je te dubbelnicken????Hele aparte post inderdaad.
Hampshire bye bye
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:46:

[...]

Ja geef de telefoon dan ook even aan je man . Hij heeft zijn mond helaas vol met pepernoten, jammerdebammer.
quote:calvijn1 schreef op 19 november 2011 @ 19:47:

[...]

Huh?

Zit je te dubbelnicken????

Nou eigenlijk meer tegen zichzelf te praten.

Hardop nadenken??
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 november 2011 @ 19:44:

[...]

Moon, ik heb een email gehad wanneer er volgend jaar in juli weer het festival is .

Nou, dat festival vond ik eigenlijk het minst leuke van de hele dag

Maar ter decoratie is het leuk
quote:boterblommetje schreef op 19 november 2011 @ 19:44:

[...]

Dank je maar hoeft niet hoor.

Ik heb het nou eenmaal gezegd, als het niet mag van de mod is dat jammerdebammer.Dapper
quote:enter schreef op 19 november 2011 @ 19:50:

Hampshire bye bye Ze/hij is net lid... blijven oefenen...
Fleurtje.
Fleurtje wie? waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven