Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
He, verdomme, Bloes, wat stom!

Suup, hoe gaat het met niet-roken? Ik vind het heel goed dat je gewoon aan het dóórstoppen bent!

Ik ben erg aan het lijnen.En het rennen, en het buikspieren trainen. Ik vind het al bijna niet leuk meer, maar merk dat spijkerbroek al ietsje beter zit. Ietsje maar, maar het begin is er. Voordeel is dat ik perfect slaap, en dat had ik eigenlijk niet verwacht, met weinig-tot-geen-wijn. Toch niet zo'n addict als ik dacht

Zo. Naar de stad fietsen voor decembercadeaudingen.
Huh? Ik dacht dat ik in het modtopic zag dat jullie weg waren? En daar heb ik ook op gereageerd in het afscheidstopic.
Ben even gaan zoeken en er staat inderdaad in Modtopic dat er op verzoek van TO een topic Kasteel verwijderd is, maar wij zijn er nog en volgens mij niet van zins onszelf op te doeken (Eh, toch? Ladies? Of heb ik iets Heel Essentieels Gemist...?)

Vind trouwens wel dat het tijd is om elkaar weer eens besloten en irl te zien. Eensch?

Suup. hoe is het met de stopperij inderdaad? En Marge, wauw - weinig wijn, respect ! Overigens slapen mensen vaak beter zonder alcohol - althans, het is makkelijker om goed door te slapen, meer diepe slaap te hebben.

D - het is mooi stom allemaal :(
Pffff, verwijderen, ons zeker :-S

Naaah, ik weet gewoon iedere keer niet wat ik moet zeggen over die aso-Ex, Bloes...behalve dan een hele reeks nare ziektes. Ik snap gewoon niet dat hij dit kan doen. Maar ja, dat snappen we allemaal niet en dat lost dan ook weer niks op. Godverdomme Minder prettig, als ik je kon helpen zou ik het doen *hug*

*schenkt een brandnetelthee-tje in voor de wijn en nicotine onthouders*
Woei wat een enge mist op de weg, iedereen voorzichtig doen hoor!
Die vriendin van mij, die met die krullen. Die vlakbij mij woont en jullie - allemaal? - al een keer gezien hebben?

Die geeft sinds 4 maanden een meneer.

En gaat trouwen!
Gaaf zeg. Hoe snel kan het gaan he als het goed voelt.

*blij voor haar*

Iedereen veilig thuis ondanks enge mist?

En wij opdoeken, ech niet en Lil haar idee van meet vind ik ook een goede, ik zou alleen niet weten wanneer op korte termijn.

En Bloes ik zat nog te denken he. Heeft oudste hier inmiddels ook niet zelf wat over te zeggen, gezien haar leeftijd. Als zij nou zelf merkt dat het beter gaat met die pillen, waarom dan toch niet gewoon slikken zonder het met aso te overleggen. En dan in de weekenden dat ze bij hem is niet.

En verder gata het hier goed, in niet roken modus, in opruimmodus en heel veel werk liggen dus erg druk.

*koffie*!
Sjesus, dat vind ik wel, eh, snel, van dat trouwen (maar hee, en wie ben ik en als het goed is, is het goed en zo ).

Suup, volgens mij moeten de mensen met ouderlijk gezag over Oudste daar toestemming voor geven zolang Oudste minderjarig is, en helaas heeft Aso dat ook (gezag - juridisch gezien dan...). Als ze het doet buiten hem om, met medeweten van Bloes (nog los van dat een arts daar niet aan meewerkt als het goed is) gaat dat pas echt de wereld aan gezeik geven, en dan heeft Aso strikt genomen nog gelijk ook. Dat lijkt me niet de weg... Al weet ik ook zo gauw niet wat het dan wél moet zijn.

Lekker weekend hier, vanmiddag Tintin gezien met Zoon, heel erg ontzettend superleuk! Erg fijn dat ze inmiddels aan films toe zijn die voor mij ook goed te pruimen zijn , 2 jaar terug zat ik nog bij het Geheim van Sinterklaas oid, dat was toch minder mijn stijl.
Koffie!

Hoe is het met Mims?
Ze is er nog (Althans, ze meldt zich op de vriendjessite)
Koffie!

Mims heb je het babykamertje die de butler heeft gemaakt al gezien?
(Dat de butler heeft gemaakt Suup, het kamertje DAT ) Sorry, is mijn taal-stokpaardje hier in huis, iedereen verwijst om onduidelijke redenen altijd maar met 'die', hierzo, en ik ben ook niet van alle smetten vrij, maar kan daar zo slecht tegen... Brrrrr.

Afijn en hoe dan ook en verder: Lekker, die koffie!

Ik moet veel doen maar heb nog niet veel inspiratie... Nou is dat strikt genomen niet nodig, gewoon beginnen/doorgaan is ook al ok, maar toch. Ik draai wat om de brij heen hierzo.

Ondertussen is GG zich aan het voorbereiden op een werkreis, vanavond weg, maar met alle gemist is kans op vertragingen groot waardoor missen van aansluitingen dreigt en dat opgeteld bij de reisstress die hij sowieso altijd al heeft maakt dat het even héél stressvol is hier allemaal... Gelukkig was hij vanochtend gewoon op kantoor nog en nu prikken halen en daarna nog even met de meisjes, out of my hair (En gisteravond hebben we nog lekker samen film gekeken en met wijntje op de bank gehangen, was fijn).

Volgens mij heb ik op vriendjessite gezien dat de jongste van Missis jarig is: HOERA!!!!!
Ik was in het theater, met een vriendin. En dat was tè lang geleden, en het was zooooo leuk!

Vaker doen, dus.

Hoe is het met Mims?

En babykamer? Butler? Ik snapperniksvan.

**zet 12 kilo ontbijt neer voor Lil**

Wintertijd, was het, toch? Eet maar goed!
Sorry Lil, je hebt helemaal gelijk. *bloos* Fijn dat je het even goed neerzet.

GG zonder al te veel vertraging vertrokken? Is die heel ver weg nu?

Fijn Marge theater kan zo lekker zijn.

Ik weet inmiddels van stapels werk niet meer wat ik het eerste aan moet pakken, dus ga maar gewoon naar de werkplek vandaag en de rest zie ik vanavond wel weer.

Koffie dus
Ha, véél lekker ontbijt Daar hou ik van! Ik zag laatst ook ergens een leuk ovenschotelrecept voorbij komen met kool (ik ben dol op kool, wat gezien mijn werkreisbestemmingen goed uitkomt), dat ga ik binnenkort eens vervegetariseren.

Sterkte met het werk Suup! (Als je nog eens een onderaannemer nodig hebt voor een losse flodder, dan ben ik vanaf januari weer beschikbaar )

Ja, theater, leukleuk. Hier ook veel te weinig, altijd zin in meer.

GG is behoorlijk Verweg ja, ergens diep onderin Afrika. Voordeel is dat er weinig tijdverschil is, dus er valt goed te bellen. Hij is ook goed door de mist heengekomen, gelukkig. En Dot lag dus vannacht naast mij te snurken en knuffelde me al om kwart over 6 wakker, gelukkig was ik vroeg en wijnloos naar bed gegaan dus kon ik dat wel hebben. Lekker nog geknuffeld en gekletst (zij, ik ben ook zonder wijn niet zo spraakzaam zo vroeg) over ditjes en datjes en Sint en van alles. Lekker kind is het toch
O, en ik heb voor totáál 3x niks een ticket geboekt naar de Geemigreerde Vriendin, eerste week januari! Weliswaar moeten we dan allebei werken, maar ´s avonds en in het weekend natuurlijk lekker niet en ik heb zo´n zin om haar weer te zien! Joehoepiedepoepie!!!
Waaah nieuws in de mailbox :-)
En natuurlijk Waaah voor Lil, wat heerlijk, wat heerlijk, wat heerlijk :-)
Nog steeds blegh hier. De ochtend half in wanhoop doorgebracht want ik weet écht niet meer wat ik moet doen nu met Oudste. Nix doen is geen optie en staat niet in mijn woordenboek. Instantie belde om te zeggen dat ze er nog eens over gaan praten want het kan zo echt niet dat *let op* "de ouders er niet uit komen en daarmee de kinderen belasten".. WHA! Joh, ze menen het!? Wat een handige opinie: "de bal ligt nu toch echt bij de ouders". Sja dan moeten die ouders wel in staat zijn te communiceren en dat WIL HIJ NIET!

Enfijn, maar een stuk gaan rennen met de pup in kielzog (die er niets van snapte dat ik in een mistig bos ding rennen) en daar knapte ik van op. Maar ja, het lost niets écht op dus ik blijf voorlopig wel wanhopig. Denk ik. En daar hoef ik geen chocoladeletters voor.
*geeft Bloes een hele grote kop echte zelfgemaakte chocolademelk met een beetje rum er in*

Ik zou er ook wanhopig van worden! Wat een toestand weer! Ik heb geen kant en klare oplossingen voor je, maar wel een knuffel, als je m wilt?
Ja, knuffels wil ik altijd. En jij kunt toch boksen? Misschien kun je een restje Verstand op zijn plek schoppen bij die man?

Ik heb me gisterenavond ziekgemeld bij mijn gezin, na het eten. Geen gedoe aan mijn hoofd, ik ga in bed tv kijken en wil alleen maar lief gezelschap. Oudste had nl hevige puber-oprispingen waar je als moeder niet ehhhhh verwaand van wordt. Jongste kroop in pyjama tegen me aan, toen zij in bed lag was het huiswerk van Oudste klaar en kwam zij bij me liggen. En MM bracht me wijn en japanse mix en ging na zijn huiswerk bij me liggen. Ik heb de avond dus soezend en genietend doorgebracht.

Soms heb ik goéie ideeën.

Mims is nog niet aan het baren, helaas. Ik denk wel dat ze daar vandaag mee begint maar misschien is dat wel wishful thinking.
Mims heeft totaal nog geen voortekenen van baren, dus denk inderdaad dat het wishful thinking is...

~gaat weer boven de citronella-olie hangen en snuift diep in~

Hey lieve dames, ik ben er nog, hoor. Leef alleen ontzettend in mijn eigenste, kleine coconnetje en heb dus weinig te melden. Ik ben echt een huismus op dit moment, maak niets mee, heb nergens een mening over en mijn bestaan richt zich volledig op mijn gezin. En het erge is nog; ik geniet ervan!

~neemt een hart hapje ananas~

Meelezen doe ik wel, natuurlijk, maar weet meestal niet zinnigs te melden, behalve dan dat ik jullie lief vind enzo. Tja, en dat het hier buikgewijs erg goed gaat (Muppet is DRUK), maar dat is ook zulke eentonige info.

~neemt een slok bitter lemon~

Nou ja, van zuks dus.

Ik lig gewoon in het hemelbed te staren naar het wiegje naast me, en rinkel af en toe de butler voor iets lekkers. Maar ik ben er nog wel, hoor. Absofukkinluut!

ZOEN!!!!

~nope, voel nogsteeds niets~
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, ik voelde ook niets, toen Zoon er van mij wel uit mocht. En een dag later was ie er. **het hòeft dus niets te zeggen!**

Knuf!

En een knuf voor Bloes. Goed plan, je zelf even vrij geven.

Ik heb vandaag trouwjurken gezien die een lief vriendinnetje aan had. En ik ben aan de lijn zijn een beetje zat. Maar we zetten braaf ende rustig door.
Ik wil minder druk, please als in nu.

Of is dat de goden verzoeken?

Nou ja feit is dat het op het moment gewoon echt een beetje teveel van het goede is.

Mijn huis ziet er werkelijk niet uit (poets op vakantie) en dat terwij ik nauwelijks thuis be. Dat is best knap dus eigenlijk . Maar verder gaat het goed hoor.

En Mims ik word helemaal zen van je bericht. Wat fijn, geniet van het coconnetje en de muppet die nog lekker in je zit. En van je gezin. En het is niet erg het is je gewoon heel erg gegund.

En ik denk morgen of de 30ste. 1 van beiden. Ugh

*schuift nog een fles tonic door*

Marge is de bruiloft al zo snel dan?

Bloes dan nog maar een Ik weet het ook echt niet. Dat mama in bed klinkt trouwens wel heel fijn.

Oh bed dat ga ik ook eens doen. Truste
Marge, hou vol. Het is net als dat stoppen met roken en dat kon je heeeeeel goed. Ik vind het in elk geval heel stoer van jou want afvallen is NIET LEUK.

pfoe Suup, petje af voor jou. Als je zo hard werkt wordt je huis vanzelf een bende. Hopelijk vindt je het weekend een paar uur, om even lekker op te ruimen en er een stofzuiger door te trekken, misschien met hulp van een vriendin?

En Mims heeft nog geen Mini gebaard... Zie je: mijn voorspellende gave is in de war. Je weet wat je te doen staat? Dat wat Miss Siss niet weten wil, vaak en elke dag.

Ik moet vandaag naar de tandarts én naar de allergoloog. Daar krijg ik allergie testen, geen zin in maar dan weten we misschien eindelijk eens waar ik het meeste last van heb en kan ik dat beter vermijden. Ook heeft Jongste vandaag Voorleeswedstrijd (waar ik niet bij kan zijn, dus ) en ik ben zo trots op haar! *duimduimduimduim*

Hoorde gisteren dat de moeder van het kind dat Jongste "heeft" voor surprise een ware Knutselgoddin is. ARGH! Jongste is al bezig met een surprise en doet enorm haar best maar sja, het is niet echt een indrukwekkende knutsel. Ze maakt een puzzel (met stukjes) met op de achterkant het gedicht, in een schoendoos die mooi versierd wordt. Ik ben bang dat het weer een tik op de vingers van de Juf wordt want die mensen knutselen ware kunstwerken maar dat zien we dan wel weer.

Je kunt maar érgens stress van krijgen, nietwaar?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven