de spelvauten brigade
zondag 27 november 2011 om 16:29
Keer op keer als ik een topic lees zie ik heel vaak reacties als; ga 1 maar eens nederlands leren, of ik heb X aantal spelfouten geteld.
Ik vraag mij dan echt af; voor wat is dit nodig? 9 van de 10 mensen die een topic plaatst willen gewoon hun verhaal kwijt.
Dan zien ze dat er een reactie staat bij hun topic, blij dat iemand advies wilt geven over het desbetreffende onderwerp. En wat krijgen zij! Gezeur over spelfouten.
Correct me if im wrong (ja ik gebruik popie jopie Engels) maar dit is geen school toch?
Wat ik hiermee wil? Helemaal niets, gewoon even mijn ei kwijt.... Hopen dat de spelvauten brigade ook eens normale reacties gaan geven.
*benieuwd welk commetaar ik krijg op mijn spelfouten
Ik vraag mij dan echt af; voor wat is dit nodig? 9 van de 10 mensen die een topic plaatst willen gewoon hun verhaal kwijt.
Dan zien ze dat er een reactie staat bij hun topic, blij dat iemand advies wilt geven over het desbetreffende onderwerp. En wat krijgen zij! Gezeur over spelfouten.
Correct me if im wrong (ja ik gebruik popie jopie Engels) maar dit is geen school toch?
Wat ik hiermee wil? Helemaal niets, gewoon even mijn ei kwijt.... Hopen dat de spelvauten brigade ook eens normale reacties gaan geven.
*benieuwd welk commetaar ik krijg op mijn spelfouten
zondag 27 november 2011 om 16:34
Op zich heb je gelijk, maar ik stoor me ook erg aan slecht taalgebruik. Dat leidt af van het eigenlijke topic.
Vooral uitspraken als "me vriend" "hoor is even" en dat soort taal dat hier vaak gebezigd wordt. Meer stijlfouten eigenlijk. Maar ik stoor me er aan.
Ik vind dat een groot verschil met een spelfouten, bijvoorbeeld het verkeerd gebruik van een -d of -t.
Vooral uitspraken als "me vriend" "hoor is even" en dat soort taal dat hier vaak gebezigd wordt. Meer stijlfouten eigenlijk. Maar ik stoor me er aan.
Ik vind dat een groot verschil met een spelfouten, bijvoorbeeld het verkeerd gebruik van een -d of -t.
zondag 27 november 2011 om 16:35
zondag 27 november 2011 om 16:35
zondag 27 november 2011 om 16:38
zondag 27 november 2011 om 16:41
zondag 27 november 2011 om 16:43
zondag 27 november 2011 om 16:43
Ik weet dat het niet het eerste topic over spelfouten is en het zal vast ook niet de laatste zijn, en nee ik ben nog niet op de vingers getikt op mijn spelfouten in eerdere topics. Maar het is soms zo lullig, dan gooit iemand zn hele levensverhaal of verdriet eruit en dan het eerste wat er staat is gezeik over spelfouten, nee daar zit je op te wachten. En ja het is een forum dan kan je die dingen verwachten, en als je het wilt doen ga vooral je gang. Ik zet dit absoluut niet neer zodat het een keer stopt, maar gewoon mijn mening want daar is het forum voor.