Per ongeluk zwanger, wie is de vader?

20-05-2011 20:50 1194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bezwijk op dit moment zowat aan een panic-attack.

5 minuten geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wat het nog erger maakt is dat ik niet weet wie de vader is. Ik heb ook geen idee hoelang ik al zwanger ben, aangezien ik de pil altijd doorslik en mijn laatste menstruatie al een paar maanden geleden heeft plaatsgevonden.

Ik ben 24 jaar en heb geen relatie. Mijn vrijgezelle studentenleven is al een tijdje erg wild en ik heb meerdere bedpartners in korte tijd gehad. Ik slik al jaren trouw de pil, maar blijkbaar is er iets misgegaan.

Weet nu echt even niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik een ticket boeken naar ver weg, verdwijnen en nooit meer terugkomen, maar dat kan natuurlijk niet.

Ik ben dol op kinderen en wil ze heel graag, maar niet nu.. en niet op deze manier. Een kind moet toch op zijn minst kunnen weten wie de vader is?! Wat voel ik me dom dom dom!! Stomme trut die ik ben..

Heb het nog niet aan iemand verteld, ook niet dat ik me zorgen maakte. Hoe ga ik dit in godsnaam aanpakken? En die mannen..wat ga ik zeggen? Een aantal ken ik goed en kom ik regelmatig tegen. Ik zie het al voor me: Hoi ja hoe is het? Goh ehh ik moet wat vertellen.. ik ben zwanger en jij zou wel eens de vader kunnen zijn, maar dat weet ik ook niet zeker.

Abortus is niet echt een optie, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen. En wat ik me net bedenk, ik heb al die tijd gewoon alcohol gebruikt en zelfs laatst nog xtc, wat heb ik dat kind aangedaan?!

Wat een zooitje heb ik ervan gemaakt, ik kan wel janken.

Ik moest mijn verhaal even kwijt om niet gillend gek te worden. Dit was het wel even.

Nu maar naar vriendin één om het te gaan vertellen.

(Ik zet het er maar even onder: ik ben gaan testen omdat ik al een paar weken menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik heb, dacht eerst aan een soa dus heb me laten testen (dit doe ik sowieso zeer regelmatig) maar dat was het niet, dus toen een zwangerschapstest gedaan.)
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en met elkaar!
Gefeliciteerd hoor
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Ook hier een stille meelezer van het eerste uur. Meer dan diep respect voor jullie. En nu:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wonder! Geniet ervan met volle teugen en van elkaar natuurlijk!

X Biekoe
Ook hier een meelezer! Heel knap hoe jullie met deze situatie zijn omgegaan. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dajo!
Gefeliciteerd! Geniet van alle mooie en bijzondere momenten
Wat ontzetten fijn om te lezen! Ik heb dit topic ook 'in stilte' gevolgd. Gisteren een account geopend en nu kan ik je feliciteren.

Wat een kracht gaat eruit van jouw 'verhaal'!

Respect en van harte proficiat met je zoon!
Hé wat leuk! Gefeliciteerd voor jullie beiden!!!
Dag Hima,

van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En wat fijn dat je een goede bevalling hebt gehad.

Ik wens je een goede kraamtijd toe!

Liefs WH *pinkt traantje weg*
This is not kosher!
Van harte geleficiteerd!

Wat een prachtig verhaal. Ik heb in het begin eens gereageerd en heb daarna zo af en toe meegelezen.

Nu, na alles te gelezen hebben; wauw.

Geniet van elkaar, van jullie zoontje Dajo. Je klinkt zo happy, ik krijg er tranen van in mijn ogen!

Veel liefs,
Zo te lezen ben ik niet de enige die geen droge ogen kan houden :-)

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En wat fijn dat de bevalling redelijk soepel is verlopen. Geniet ervan en laat je maar lekker in de watten leggen door papa!

Liefs,

19juni

PS Ondanks dat het nu een drukke tijd gaat worden verwacht ik (en misschien wel meerdere met mij) wel regelmatig een nieuwe update hoor!! :-)
*brok in keel heeft*

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik wens jullie heel veel geluk samen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Mooie naam ook. Het geluk spat er vanaf, zo goed om te lezen hoe de papa ook geniet. Heel veel geluk in de toekomst samen.
Oh Hima wat geweldig!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, geniet er van en heel veel geluk samen!

Ahh.... wat een leuk bericht. Gefeliciteerd!

Ik ben er helemaal stil van...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Van harte met de geboorte van je zoontje!

Ik ben de 18e bevallen, ook van een jongen, en ik herken je verliefde gevoel helemaal
Hoi Hima,

Ik zit pas vandaag op dit forum en heb al jouw posts in deze topic gelezen. Wat een mooi verhaal! Zijn de vader en jij nu een stel? Ik ben benieuwd hoe jullie relatie zich verder zal ontwikkelen en ik hoop dat jullie een echt gezin zullen vormen! Lijkt Dajo op zijn vader? Hebben jullie het al gehad over of jullie wel of niet een dna-test gaan doen?

Heel veel geluk!

Liefs, misspetit
Wow, kom ik even veels te laat op dit topic kijken.. GEFELICITEERD met je zoontje Him!

Heel erg veel geluk gewenst met zijn 3tjes.
Gefeliciteerd met je zoontje! Ik vind het zo mooi om te lezen dat alles zo goed gaat nu! Geniet er van samen.
Gefeliciteerd meid! Ik heb je topic globaal gevolgd maar nooit gepost. Maar dit vind ik een felicitatie waard! Zoals ik je hier mee heb gemaakt vind ik je een bijzonder mens en ik gun jullie alle geluk van de wereld met zn 3en!
Himareable: Ik heb net pas je verhaal doorgelezen maar ik wil even zeggen: Gefeliciteerd met je zoon en met de afloop van je verhaal! (f) Ik weet zeker dat je een goede moeder zult zijn.

En ik moet je ecven een compliment geven, ik weet niet welke studie je op dit moment doet maar als die studie niet lukt kun je altijd nog journalist worden. Je schrijft echt prettig en leuk om te lezen.
Lieve Him,

Vanaf het begin lees ik met je mee. Wat een mooie update. Nu begint een hele nieuwe periode in jullie leven. Geniet er maar van.

Van harte geluk gewenst, ook alvast met je aanstaande verjaardag (25!).

*hug*
Een dikke gefeliciteerd voor jou en de vader!!

Ik heb je topic met bewondering gevolgd en vind het mooi te lezen hoe alles gelopen is. Heel bijzonder.

Veel geluk met z´n drietjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven