Het Kasteel
dinsdag 28 december 2010 om 09:02
Jonkvrouwen! Wees welkom!
http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg
Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.
Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
maandag 28 november 2011 om 21:04
Ghegheghe
Nee hoor hoef niet op hoog niveau te kunnen converseren. En ik ontdekte al snel dat als ik niet al te lange zinnen maakte, ik ook niet alles zes keer hoefde te zeggen
En ik mocht de volgende keer ook mijn eigen muziekjes meenemen zei hij. Dat hoor je ook niet vaak
Kunnen we het nu over iets anders hebben? Voordat dit verhaal in mijn hoofd in zo'n melige loop terecht komt dat ik de goede man de volgende keer helemaal niet meer kan aankijken
Nee hoor hoef niet op hoog niveau te kunnen converseren. En ik ontdekte al snel dat als ik niet al te lange zinnen maakte, ik ook niet alles zes keer hoefde te zeggen
En ik mocht de volgende keer ook mijn eigen muziekjes meenemen zei hij. Dat hoor je ook niet vaak
Kunnen we het nu over iets anders hebben? Voordat dit verhaal in mijn hoofd in zo'n melige loop terecht komt dat ik de goede man de volgende keer helemaal niet meer kan aankijken
maandag 28 november 2011 om 22:59
Mims Wat ben je mooi.
En wat moet ik een traantje wegpinken bij je post over Brananas. Nog een .
Ik ben trots op stoere Marge ondanks de spierpijn en heb lachtranen van de sportmaseur van Darly.
Ik ben voor mezelf opgekomen vandaag. Na wat ruggespraak en een via via juridisch consult Mail opgesteld dat het niet kon zo 5 voor 12 een opdracht intrekken want mondelinge overeenkomst en ik kreeg gelijk. En nu is er dus toch nog eeninimi openingetje.Dat is beter dan een dichte deur.
En vanavond had ik een stamkroeg gerelateerde bijeenkomst in een echte kroeg. Heb ik zitten flirten met een Ier die mij sweetheart noemde en love en me over mijn rug streelde. En ben ik nu doodop en duik het bedje in.
En wat moet ik een traantje wegpinken bij je post over Brananas. Nog een .
Ik ben trots op stoere Marge ondanks de spierpijn en heb lachtranen van de sportmaseur van Darly.
Ik ben voor mezelf opgekomen vandaag. Na wat ruggespraak en een via via juridisch consult Mail opgesteld dat het niet kon zo 5 voor 12 een opdracht intrekken want mondelinge overeenkomst en ik kreeg gelijk. En nu is er dus toch nog eeninimi openingetje.Dat is beter dan een dichte deur.
En vanavond had ik een stamkroeg gerelateerde bijeenkomst in een echte kroeg. Heb ik zitten flirten met een Ier die mij sweetheart noemde en love en me over mijn rug streelde. En ben ik nu doodop en duik het bedje in.
dinsdag 29 november 2011 om 00:09
Ik heb trouwens allemaal coole stickers binnen gekregen vandaag. Van www.henkeningrid.org
'Is dit kunst of kan het weg'
en 'Als iedereen aan zichzelf denkt
wordt niemand vergeten'
Opeens weet je het. Je wordt wildplakker!
'Is dit kunst of kan het weg'
en 'Als iedereen aan zichzelf denkt
wordt niemand vergeten'
Opeens weet je het. Je wordt wildplakker!
dinsdag 29 november 2011 om 07:35
dinsdag 29 november 2011 om 08:04
~neemt thee~
Nope, geen baby. Alleen een totaal hypere Mops, die al de hele ochtend zingt "Morgen behen je uihuitgerererekend!". Nee, daar word ik vrolijk van, zo op de vroege ochtend, .
Ach, iedere keer als ze Brananas voorbij ziet lopen, zegt ze quasi-cool; "Hey Bran, je krijgt een dochter, BIJIJIJIJIJNA!". Brananas is inmiddels zover dat hij alleen nog mompeld; "Hey Mops, wissikal!".
Blij dat ze straks naar school gaat, deze blijheid trek ik niet de hele dag, grijns...
Oei, een Ierse sportmasseur, maak me gek!!!!
Nope, geen baby. Alleen een totaal hypere Mops, die al de hele ochtend zingt "Morgen behen je uihuitgerererekend!". Nee, daar word ik vrolijk van, zo op de vroege ochtend, .
Ach, iedere keer als ze Brananas voorbij ziet lopen, zegt ze quasi-cool; "Hey Bran, je krijgt een dochter, BIJIJIJIJIJNA!". Brananas is inmiddels zover dat hij alleen nog mompeld; "Hey Mops, wissikal!".
Blij dat ze straks naar school gaat, deze blijheid trek ik niet de hele dag, grijns...
Oei, een Ierse sportmasseur, maak me gek!!!!
Wat wilde ik nou toch typen?
dinsdag 29 november 2011 om 11:32
Laatste nog gezellig gegeten trouwens met de Gitarist, leuk om die ook weer eens in ontspanning te zien en zonder wedding stress (voor een vriendin waar hij dan verliefd op is maar die gaat trouwen met een ander, is in de tijd dat ik hem ken toch echt al 3x voorgekomen - volgens mij mogen we dat met recht een eigen Afwijking noemen).
Afijn. Is het al lunchtijd?
Afijn. Is het al lunchtijd?
dinsdag 29 november 2011 om 12:35
dinsdag 29 november 2011 om 14:13
dinsdag 29 november 2011 om 16:48
Ok - en NU kan ik gewoon niet meer wachten totdat GG terugkomt. Hij mailt en smst allemaal lieve dingen en ik wil gewoon dat hij er weer is!!! Het zijn ACHT nachten in totaal en ik vind het te lang. Dat is volgens mij het langste ooit. HIER(-) komen, en rap wat.
Zo.
Zucht.
~gaat braaf nog half uurtje werken, Dot ophalen bij de oppas, koken, eten, werken, lezen, slapen en morgenochtend verder trappelen van ongeduld~
Zo.
Zucht.
~gaat braaf nog half uurtje werken, Dot ophalen bij de oppas, koken, eten, werken, lezen, slapen en morgenochtend verder trappelen van ongeduld~
dinsdag 29 november 2011 om 21:39
woensdag 30 november 2011 om 08:00
Marge wat een crea bea idee
Mims, en vandaag is het: tatadataatadatata: de uitgerekende datum .
En ik denk nog steeds dat ondanks eigenwijs en fel en roodharig dat mevrouw keurig vandaag gaat komen.
Beetje houten kop, was weer stamkroegavond gisteravond en het was nogal gezellig. En ik vind het best knap dat het me lukt om de hele avond tussen rokers te zitten en ondanks veel wijn niet te roken. En ook heleboel complimentjes te krijgen dat het me niet aan te zien is dat ik gestopt ben met roken, want daar komen mensen toch meestal van aan? En jij bent juits afgevallen. Nou ja zo'n avond dus.
Mims, en vandaag is het: tatadataatadatata: de uitgerekende datum .
En ik denk nog steeds dat ondanks eigenwijs en fel en roodharig dat mevrouw keurig vandaag gaat komen.
Beetje houten kop, was weer stamkroegavond gisteravond en het was nogal gezellig. En ik vind het best knap dat het me lukt om de hele avond tussen rokers te zitten en ondanks veel wijn niet te roken. En ook heleboel complimentjes te krijgen dat het me niet aan te zien is dat ik gestopt ben met roken, want daar komen mensen toch meestal van aan? En jij bent juits afgevallen. Nou ja zo'n avond dus.