Surprise inpakken ?????

03-12-2011 19:24 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Non-topic, maar ik heb dit jaar met diverse mensen een discussie die me licht frustreert ondertussen. Dus ik loos m'n frustratie hier.

Ik heb wat koters geholpen met het maken van een surprise. Hartstikke leuk. Dus ik zeg tegen die kids dat ze hem voorzichtig in een vuilniszak mee naar school moeten nemen (zodat de kleintjes ze niet zien) en dan in de klas weer uit d ezak moeten halen en neer zetten.

Zeggen al die ouders stuk voor stuk (verschillende scholen) dat het leuker is om de surprise in kadopapier in te pakken.

(Nee, zo lelijk waren ze nu ook weer niet :-) )

Maar! Dan pakt zo'm kind dus de surprise uit en 2 seconden later is deze gesloopt om het kado te vinden. Waar dient dan de surprise nog voor! (Hoop tijd met die kinderen er aan besteed, en dan voor niets? Echt stom!)

Het is toch veel leuker dat er allemaal surprises in zo''n lokaal staan en dat iedereen daar omheen draait op zoek naar de zijne en elkaars werk bewonderen enzo?

Zo, nu ga ik m'n hapjes en lekkers inpakken en de tas kado's in de auto zetten om ergens met volwassenen het sint-dobbelspel te gaan spelen. Mijn uitsmijters zijn een electrische deken (Action, 10.98 euro, 1/5 staatslot voor 3 euro!) Ik heb er zin in.

Voor alle andere sintvierders dit weekend!

Veel plezier!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
surprise moet je niet inpakken idd. Het kado moet in de surprise verstopt zitten.
Kinderen zijn niet geïnteresseerd in de surprises, het gaat om het cadeautje.

Een jong kind zal niet snel andermans werk bewonderen.
P.s. Maar ik vind ook dat je een surprise niet hoeft in te pakken. Het is dan dubbel.
Waarom noem je de prijzen van je cadeaus?

Wat boeit dat nou?

Overigens vind ik het ook onzin om een surprise in te pakken.
Hier worden de surprises wel in gepakt. Als kind deed ik dat al en op school doen ze dat nu nog steeds. Kan dat verschillen per streek of zo iets?

Zoon (11) was vorig jaar ook hoogst verbaasd dat er één niet ingepakte surprise in de klas stond.
ow ging ervan uit dat ik hem gewoon in moest pakken maar zal zo eens vragen aan fam. wat hun doen.
Als de kinderen nog zo klein zijn dat ze alleen voor het kado gaan dan zou ik helemaal niet aan surprises doen. Dat is alleen leuk met volwassenen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nog nooit van ingepakte surprises gehoord.

Maar kan idd streek gebonden zijn (mijn streek toen provincie Utrecht).
De suprise is toch juist het pakpapier?

Het lijkt mij onnodig werk, papierverspilling, een rotklus en zonde van je mooie suprise.
Hier op school wordt het steeds gekker met surprises. Volgens mij zitten vooral de ouders flink te zwoegen om er een mooi kunstwerk van te maken. Mijn zoon was gewoon een beetje teleurgesteld om zijn kleine surprise (en die was zelf gemaakt en erg leuk)

Dat was even offtopic. Surprises worden op zijn school niet ingepakt, maar zelfs vanaf gisteren tentoongesteld (dat vind ik overigens wel leuk).
Niet inpakken, en , veel plezier vanavond Fame !.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De surprise ís de verpakking, dus nee, niet met inpakpapier bedekken, zonde!

Op de school van mijn dochter doen ze al vanaf groep 1 surprises. Naar de kinderen toe maken pieten de surprises, hier en daar wordt gezegd dat papa of mama de pieten helpt. Dit tot en met groep 4, daarna worden er lootjes getrokken en maken de kinderen zelf een surprise en gedichtje.

De surprises van groep 1-4 staan vanaf half november in de hal uitgestald, zodat iedereen ze kan bewonderen. Zag wel een stuk of drie inpakte surprises overigens. Ik dacht nog: 'Wat lullig, geen surprise gemaakt!' Ik kende het inpakken nog niet.
Inpakken van surprises vind ik ook zo jammer!

Als juf heb ik vrijdag ook Sint gevierd met mijn groep, stonden er allemaal surprises en 3 dozen... voor de kinderen wiens naam daar op stond helemaal niet leuk, die denken dan ook dat anderen de moeite niet hebben genomen. Gelukkig bleek ook hier een mooie surprise in te zitten en was toch iedereen blij.

Elk jaar toch weer spannend of er niemand "tekort" wordt gedaan.

Het idee om alles de dag van te voren ten toon te stellen vind ik erg leuk, heb je meer plezier van alle mooie dingen!
Hier worden de surprises ook niet ingepakt.

Vind het zelf juist leuk om die verschillende surprises op de tafels te zien staan. Als ze ingepakt zouden zijn, dan ziet iedereen al het werk maar voor 2 tellen, toch zonde.
quote:pilous1 schreef op 03 december 2011 @ 19:35:

Waarom noem je de prijzen van je cadeaus?

Wat boeit dat nou?

Overigens vind ik het ook onzin om een surprise in te pakken.

De prijzen waren gewoon...., gewoon omdat ik het een mooie buit vond. Budgetten he.. En de electrische deken werd inderdaad om gestreden.

Ok, surpises niet inpakken. Gelukkig!

Dobbelen was gezellig!
Surprises inpakken? Daar had ik daadwerkelijk nog nooit van gehoord. Hier dient de surprise als de verpakking dus waarom zou je de verpakking dan nog eens een keer inpakken?
quote:Magdalan schreef op 04 december 2011 @ 12:04:

Surprises inpakken? Daar had ik daadwerkelijk nog nooit van gehoord. Hier dient de surprise als de verpakking dus waarom zou je de verpakking dan nog eens een keer inpakken?Precies, maar blijkbaar denkt een ieder daar weer anders over.
Hier worden op school de surprises ingepakt. Ik vind het ook niet nodig, maar ja als iedereen het doet, doe ik het ook maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven