Per ongeluk zwanger, wie is de vader?

20-05-2011 20:50 1194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bezwijk op dit moment zowat aan een panic-attack.

5 minuten geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wat het nog erger maakt is dat ik niet weet wie de vader is. Ik heb ook geen idee hoelang ik al zwanger ben, aangezien ik de pil altijd doorslik en mijn laatste menstruatie al een paar maanden geleden heeft plaatsgevonden.

Ik ben 24 jaar en heb geen relatie. Mijn vrijgezelle studentenleven is al een tijdje erg wild en ik heb meerdere bedpartners in korte tijd gehad. Ik slik al jaren trouw de pil, maar blijkbaar is er iets misgegaan.

Weet nu echt even niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik een ticket boeken naar ver weg, verdwijnen en nooit meer terugkomen, maar dat kan natuurlijk niet.

Ik ben dol op kinderen en wil ze heel graag, maar niet nu.. en niet op deze manier. Een kind moet toch op zijn minst kunnen weten wie de vader is?! Wat voel ik me dom dom dom!! Stomme trut die ik ben..

Heb het nog niet aan iemand verteld, ook niet dat ik me zorgen maakte. Hoe ga ik dit in godsnaam aanpakken? En die mannen..wat ga ik zeggen? Een aantal ken ik goed en kom ik regelmatig tegen. Ik zie het al voor me: Hoi ja hoe is het? Goh ehh ik moet wat vertellen.. ik ben zwanger en jij zou wel eens de vader kunnen zijn, maar dat weet ik ook niet zeker.

Abortus is niet echt een optie, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen. En wat ik me net bedenk, ik heb al die tijd gewoon alcohol gebruikt en zelfs laatst nog xtc, wat heb ik dat kind aangedaan?!

Wat een zooitje heb ik ervan gemaakt, ik kan wel janken.

Ik moest mijn verhaal even kwijt om niet gillend gek te worden. Dit was het wel even.

Nu maar naar vriendin één om het te gaan vertellen.

(Ik zet het er maar even onder: ik ben gaan testen omdat ik al een paar weken menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik heb, dacht eerst aan een soa dus heb me laten testen (dit doe ik sowieso zeer regelmatig) maar dat was het niet, dus toen een zwangerschapstest gedaan.)
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!

geniet van hem ... en ook van de kersverse papa

xx van een stille meelezer.
Wauw, mooi verhaal! Van harte! Geniet ervan met zijn drietjes, maar dat lukt zo te lezen wel.

Liefs,

Nog een stille meelezer
Van harte gelukgewenst met jullie zoon Dajo.

Heerlijk om te lezen dat het zo goed is gegaan!

Dimpf
Gefeliciteerd met jullie zoontje Dajo!!

Wat een prachtig verhaal. Ik heb t verhaal in 1 ruk gelezen en zelfs mn eten laten aanbranden...maar dat was het zeker waard.

Ik wens jullie 3 heeeeeeel erg veel geluk voor nu en in de toekomst.

Gefeliciteerd met jullie zoon!
Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een mooie naam!!!!

Heb vorige week je hele verhaal gelezen! Het verhaal bleef door mn hoofd spoken en nu zie ik dat je al bevallen bent!

Wat mooi dat het zo kan lopen! (ik heb zelf een tijdje net zo'n leven als jij voordat je zwanger werd gehad, alleen dan zonder drugs).

Heeeeeel veel geluk met z'n 3en. En lijkt Dajo op z'n papa??? Ik hoop zooooo voor jullie dat het meteen duidelijk is dat hij zijn papa is!!!!
Gefeliciteerd met jullie zoon (wat een mooie naam)!
Doet Dajo het goed? En hoe gaat het met jou himareable?

Geniet er lekker van met z'n 3tjes!
Heb vandaag in een ruk je verhaal gelezen.....wat een ongelooflijk dapper mens ben je!

Ik wil jou en je vriend graag feliciteren met jullie zoontje Dajo en ik hoop dat hij je alle geluk van de wereld zal brengen want dat verdien je!

Geniet van de toekomst en ik hoop dat je af en toe blijft schrijven hoe het met jullie verder gaat.

Liefs, Yanou
Hier ook een stille meelezer. Gefeliciteerd!
Ook van mij de felicitaties..ben blij dat het allemaal goed gegaan is, heel veel geluk voor de toekomst..:))
Ohh wauw wat een hoop reacties! Wat lief van jullie allemaal! Heel erg bedankt!

Ik heb het best druk met alles, dus niet veel tijd om op het forum te komen, maar ik zal even een korte update geven.

Gelukkig lijkt Dajo op zijn vader (en absoluut niet op de andere man) dus we weten zeker dat de vader ook echt de vader is

Hier hebben we het de dag na de bevalling over gehad (vader zei dat hij het zelf meteen zag toen Dajo geboren was, ik was er toen nog even niet mee bezig), maar vergat dat hier te vermelden.

Het gaat verder allemaal goed. Dajo drinkt en slaapt goed en huilt weinig. 's Nachts kan ik hem half slapend voeden waarna hij weer lekker verder slaapt in zijn wiegje. Hij vindt het volgens mij heel fijn om overal naar toe gedragen te worden in z'n draagdoek, dat bevalt echt prima. Iedereen in onze omgeving is dolenthousiast en ik moet soms echt een briefje op de buitendeur hangen met 'een verzoek tot geen bezoek'

Ik hoor nu zacht gepiep uit de slaapkamer komen, dus ik ga eventjes kijken wat er is, ik gok honger (Vader is voor het eerst weer eens een biertje drinken met vrienden, dus ben lekker alleen aan het rommelen hier.)

Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes en felicitaties!
Wauw, himareable, wat een positief bericht! Jullie genieten er zo te horen van, super!!
Heel leuk om te lezen dat jouw verhaal zo mooi is gelopen! Van harte gefeliciteerd door een meelezer :-)

Dank je wel dat je zo eerlijk en trouw bent blijven posten.
WTF?
Gefeliciteerd! Ontzettend leuk dat het allemaal zo goed gaat. Dat had je nooit kunnen denken he, in mei toen je erachter kwam, dat je ruim een half jaar later een trotse moeder zou zijn met een schat van een kind en een prille relatie met de vader! Want zo te horen zit het wel goed met jullie toch, en heeft deze kleine man jullie dichter bij elkaar gebracht. Veel geluk in de toekomst!
Zwanger zijn is niet het einde van de wereld. Ik begrijp dat het niet gepland is, maar als je sexueel actief bent, kun je altijd zwanger worden ongeacht het voorbehoedsmiddel.

Denk wel eerst goed na voor je een abortus overweegt. Ook daar zit een risico aan. Laat je goed voorlichten. Je kunt ook besluiten om het kindje te behouden.

En stop met "geestverruimende" middelen. Is alleen maar troep!

Vergeet niet dat je op je 24e je eigen beslissingen neemt. Dus schouders eronder, niet in paniek raken en achter je eigen beslissingen gaan staan. En je manier van leven even onder de loep nemen zodat jij jezelf over een aantal jaren recht in de ogen kunt kijken!
TO is inmiddels bevallen mpklijn6.
Wat leuk dat je blijft updaten! En dan ook nog zo'n positief bericht. Ik vind het heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat, het is jullie van harte gegund.
Wat super, gefeliciteerd Hima!!!! Mooi om te lezen dat alles goed gaat en Dajo gezond is.

Overigens schreef je dat de vader op dag 3 met hem aan het wandelen was en boodschappen doen - beetje laat wellicht, maar ik mocht pas na 8 dagen naar buiten met mijn dochterje. Is dat veranderd?

Anyway, lekker belangrijk, geniet ervan!!
De vader is de vader! Wat fijn dat dat meteen duidelijk is en dat je geen test hoeft te doen. Einde aan je oude zorgen. Ik wens je een super romantische toekomst met je prins.
quote:himareable schreef op 05 december 2011 @ 21:12:

Gelukkig lijkt Dajo op zijn vader (en absoluut niet op de andere man) dus we weten zeker dat de vader ook echt de vader is

Hier hebben we het de dag na de bevalling over gehad (vader zei dat hij het zelf meteen zag toen Dajo geboren was, ik was er toen nog even niet mee bezig), maar vergat dat hier te vermelden.

Pasgeboren kinderen lijken heel erg op hun vader, heeft moeder natuur handig geregeld .
Wat leuk om weer een update te lezen, ik word er eerlijk waar helemaal blij van!! Fijn dat je meteen kon zien dat de vader ook echt de vader is.

@ odi: ik kon gewoon meteen al buiten gaan zitten met mijn zoontje, al was het toen wel zomer. De tweede dag zijn we al samen boodschappen gaan doen en een ijsje gaan eten. Volgens de kraam mocht dat gewoon, moest alleen zorgen dat ie niet recht in de wind zat.
quote:Sorcha_ schreef op 10 december 2011 @ 19:16:

[...]

Pasgeboren kinderen lijken heel erg op hun vader, heeft moeder natuur handig geregeld .

Haha, was dat maar waar! Had een vriendin van mij een boel gedoe gescheeld... Zij is blond, met blauwe ogen en een lichte hollandse huid. Haar man idem. Toen ze beviel kreeg ze een donkerhuidig (in verhouding dan, baby's zijn altijd erg blank) jongetje, met bruine ogen, donkere krullen en een negroïde neusje (breed en plat, zij hebben beiden hollandse puntneuzen...).

De man heeft er op dat moment niets van gezegd, maar naderhand zijn ze bijna uit elkaar gegaan, omdat hij haar niet geloofde toen ze zei dat ze niet was vreemdgegaan. Uiteindelijk heeft de vader een DNA onderzoek aangevraagd en bleek het jongetje gewoon de zoon te zijn.

Na zoeken in oude genealogieen kwamen ze erachter dat er inderdaad afrikaans bloed in de aderen van de vader stroomde. Na 3 generaties kwamd at er alsnog uit.

(Er wrdt nog wel eens aan de ouders gevraagd of hij geadopteerd is (oef, lijkt me naar.))
Weet je wat ik zo verfrissend vind? Eindelijk eens een positief verhaal over een ongeplande zwangerschap. Ik werd zolangzamerhand lichtelijk depressief van al die verhalen over ongeplande zwangerschappen en de daarop volgende abortussen. Zo kan het dus ook gaan!
Wat een verhaal Lion!

Het lijkt me raar om er later pas achter te komen dat er afrikaans bloed door je aderen stroomt, als je zelf blond bent.

Anyway, Himerable, leuk om af en toe een update te lezen. Het klinkt allemaal erg goed.

Wie had dat gedacht tijdens je panic attack van de op
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven