Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
*glim knuffel voor Mims, Marge en alle blije kinders :-) *

Lil, hoe gaat ie? Vervelend hee als de spanning zo hoog is, begrijpelijk, maar ook wel zwaar

Ik doe een dagje fysio (schouder is nog steeds prut bah), sportmasseur en Travel Clinic (om te kijken of ik echt ingeënt ben tegen Hepatitus A, wat moet voor vakantiebestemming straks). En ik moet ook vanavond sporten van mezelf want ik heb niks gedaan vorige weer maar wel 3x uit eten geweest, matched niet :-)

Tussendoor doe ik nog even her en der schoppen en duwen zodat er morgenochtend om 07.00 een regionale TVspot gaat draaien van festival wat ik doe.

Suup en ik zijn allebei drukke bijtjes dus en tegen beter weten in proberen we elkaar ook nog es te bellen haha!

*zet koffie neer*
Ohhhh wat een heerlijke verhalen hier! Wij hebben alleen pakjes voor Lil meegenomen. Sorry! We vieren pakjesavond as vrijdag pas.

De trip was geweldig! Zie vriendjessite. Nu onderweg naar schoonouders om de Pup op te halen. Die hebben we gemist, zeker toen we vandaag door een stad liepen en veel honden tegenkwamen.

Ik baal van forum op mobiel dus ga nu weer bijlezen! Tot later, lieverds!
Bloes welkom terug!

Genoten van de stad dus?

Hier een heerlijk sintavondje gehad met een over de top neef, die ontzettend blij was dat sint langs kwam.

Citaat: wow ik heb nu al vier cadeautjes. Broer (enigszins in de opvoedmodus) dat is hebberig he. Neef even stil: ik heb al vier gedichtjes

En zelfs beide katten werden niet vergeten tot grote hilariteit van dezelfde neef.

En ik had ook veel cadeautjes eh gedichtjes Hele mooie sjaal fijn boek vvv-bonnen wierook met houder, leuk wollen mutsje, kookboek voor BBQ recepten.

Het was leuk dus.

Nu weer richting werk.

En Mims, nu mag je baren he 5 december is geweest
Echooooo

*zet koffie neer in de hoop wat vrouwen te lokken* Misschien dat er ook een Muppet is die van koffie houdt, hebben we twee vliegen in 1 klap

Weer een bijzondere stamkroegavond gisteren. Maar toch wel weer een beetje laat. Kwam door oude stamkroegbekende die altijd over seks wil praten, het het liefste ook wil doen (de gesprekken daarover zijn al zo grappig dat ik daar al bevrediging genoeg uit haal) maar die qua gezondheid nogal een heftige tijd doormaakt en daar moesten we het gisteren ook even over hebben. Stand van zaken zullen we maar zeggen. En om ons heen gebeurde er een hoop gekkiheid en de basis bleef ons gesprek, mooi was dat.

Ok nu nog even een snelle koffie en dan naar het werk.
Koffie, graag! Ik heb zoveel te doen en wil nog meer doen maar ik blijf steken in klusjes. Grom. Nu maar eerst even meters maken en dan weer wat klusjes. En de reparatie aan de auto betalen. En reiskostendeclaraties indienen. En uren registreren.

Zucht

MM heeft trouwens donderdag een botsing gehad, de Pecheot is w.s. total loss. Hij heeft zelf niets gelukkig en hopelijk vinden we nu een auto die het wel goed doet. Maar we hadden eigenlijk steeds geen tijd om serieus naar een nieuwe gezinsbak te kijken en nu moet het dus.

Mims kom eens vertellen over je ongeduld?!
Jemig! Een botsing, getver! fijn dat ie niks heeft.

Bloes, hier ook vage klusjes. Terwijl ik meer zou moeten doen. En die iPad, die leidt ook af.

Suup, dat soort avonden zijn fijn. Goed zo

Maar goed. Aan de slag. Er is tòch nog geen baby, heb ik begrepen...
~komt binnen in een wolk van stof, met een theedoek om haar hoofd geknoopt en wild wapperend met een ballerina-doekje~

Geen tijd, geen tijd. Moet poetsen. En opruimen. Bah, wat een zooi. Netjes wil ik het. En keurig... Oh, er staat een overschotel in de keuken voor de liefhebbers, ik had zin om te bakken. Nu weer aan de slag, veel te veel te doen. Druk, druk, druk... Oh, en geen baby. Duh!

~vliegt weer weg, terwijl ze ondertussen als een bezetene propjes papier, theezakjes en wijnkurken in een vuilniszak gooit~
Wat wilde ik nou toch typen?
Dit is een goed teken hoor. Al denk ik dat Brananas niet weet wat hem overkomt als hij vanavond thuiskomt.
Getver wat eng Bloes!

Lil, hoe is het bij jou?

Al wat gehoord, van hobby-exces van Dochter, Marge?

Mims, doe je wel je sluitspiertjes ontspannen tijdens deze huisvrouwen-aanval? Ik had namelijk met Suup gewed dat vandaag de dag zou zijn. Laat me niet in de steek!

Ik vind het koud. En ik haat wind. Zo.
Wás het maar een sluitspier.... Maar nee: heel die baarmoeder moet gaan kneden tot het kind eruit kruipt. Maar misschien dat de verloskundige vandaag wil strippen (niet voor Brananas) dan heb je kans dat de boel op gang komt.

* gaat de camera weer checken op Gieg en batterij *
Hahaha, ik doe niets anders dan de afgelopen week, hoor. Ik besta nog slechts uit nesteldrang en hormonen.

Gisteren heb ik serieus het duplo van de kinderen een sopje gegeven en in verschillende bakken gesorteerd. Toen ik aangaf dat ik dan ook verwachtte dat Mops en Kleine Nas dit voortaan ook zelf in de goede bakken deden, in plaats van door elkaar, werd ik keihard uitgelachen. Door Brananas, inderdaad...
Wat wilde ik nou toch typen?
De schát!

Ik wilde voor Oudste's bevalling ineens álle gordijnen gewassen hebben. Ook zo'n maffe gewaarwording. Dat doe ik nl zo ongeveer nooit, naar goede familietraditie. Toen Opa ging verhuizen en nog dacht dat hij de oude gordijnen, die al meer dan 20 jaar in het oude huis hingen, wel mee kon nemen haalde ik er één vanaf. Om mee te nemen naar de winkel met stofjes, verf en vloerbedekking, dan weten we waar het bij moest passen. Maar ja, die gordijnen waren overal blauwgrijs behalve vij de plooi onderin. Daar bleek dat ze eigenlijk baby-blauw waren. .

Had je de duplo op kleur gesorteerd?
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 07-12-2011 21:29
Reden: typen zoooo moeilijk
% gewijzigd
Ghegheghe. Duplo sorteren. Je moet ergens beginnen, toch

**glijdt uit over gepoetste vloer**

Sjemig! Dat zijn we niet gewend hier! En waarom hangen alle kasteeljurken op kleur, in plastic hoezen, in een opgeruimde kast? Da's een beetje eng!

Lief mest heel hard lachen om de wens tot gesorteerde duplo. Ghe.
*mmm wat ruikt het hier citroentjesfris.

En de babykamer is ook helemaal op en top schoon.

Het kan nu echt niet lang meer duren

*zet koffie neer*
Het duurt nu echt niet langer meer. D'r gebeurt iets, as we speak, geloof ik

Hobby-exces van Dochter gaat niet verder door dan dit, trouwens.

Koffie. En thee. En nu wachten maar.......
Hoorde gisteren op prime time televisieroddelrubriek ook iets over haar concurrentie Marge, daar kun je niet tegenop. Als ze het maar leuk heeft gevonden!

*draait duimen*
He jammer Marge, hoe reageerde dochter?

*staart ondertussen met een half oog naar de vriendjessite*
Ai dat er twee kanten aan het leven zitten wordt vanmorgen wel weer pijnlijk duidelijk.

Lief vriendinnetje belt net dat haar vader vannacht een hartinfarct heeft gehad en dat ze subiet naar het ziekenhuis moet omdat de volgende twaalf uur kritiek zijn :(
D, mail eens door waar? Want ik heb dat gemist *wel nieuwsgierig*

Ze vond het niet heel jammer. "Het is niet een heel grote teleurstelling hoor, mama, echt, ik ben niet verdrietig. Ik vind het wel jammer voor Vriendinnetje, want die wilde zo graag dat ik door ging!"

Suup, wat naar. Sterkte!
Jemig, nu ben ik strontzenuwachtig en zit ik mee te leven met Mims en Brananas maar ik moet eigenlijk werken!

Go Mims, go Mims, nog even en je hebt haar in je armen!!
Bloes, ga werken! We melden het wel als ze er is!

Zoon is niet naar school. Nachtelijke kots, en buikpijn, en slaaptekort (door voorgaande ik ook slaaptekort, gaaaaaap, ik kon niet meer slapen na nachtelijk gedruis) dus mijn druk ingeplande dag wordt even anders.

Koffie!
**zet verse thee neer**

Wat duurt wachten lang!!!
Joepie! Joepie! Joepie!

blij!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven